ETB-ek euskeraz emititutako marrazki bizidunak

Sortzailea Ronbin, 2006ko Abuztuaren 20a, 14:43:07

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum

Aipamenaren egilea: "FHarlock"bakarrik komikia.





Komikien beste sekzio bat ere egin daiteke. Gabairenak nik dauzkat ez dakit eginekin edo egunkariarekin atera zen kolekzioren baten. Asterixenak ere badauzkat eta tintinen batenbat bebai. Batzuk pdf formatuan ikusi ditut egin daitezkeela eta beste batzuk komikientzako programa berezi batekin. Saguaren gurpila biratuz orriak pasatzen doan bat.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Taichisan

-Sheera(heman-en arrabaren telesaila)

-Adams familia

-Elvis jones eta kamioizaleak

-Blinky bill

-Katu-txakur

-calamity jane

-fantomcat(ez dakit nola itzulita dagoen euskaraz, mamukatu ??)

-
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Arsenicum

#32
 Kapitain Planet gure heroia ezaba zazu lurreko loia, bat eginik borrokatzeko tariro riroraratzeko. Planetariak gara izan nahi duzu? Planeta sabaltzeko behar zaitugu!

Denok bateginda kapitain Planet nauzue!!!




Hau bai zela mitiko mitikoa benetan. Atzoko bost minitu horrekin gogoratu nintzen.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Alucard

Izarretako Gerlariak (Star Blazers Estatu Batuetan eta Space Battleship Yamato jatorrizko Japonian)

Hona hemen ezagutu genuen opening americarra: http://www.youtube.com/watch?v=IOW8uJxLlUQ

Arsenicum


Ongi etorri Alucard. Nik ez dut gogoratzen telesail hau :blink. Duela urte piloa izango zen ezta?
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

FHarlock

Nik Tele5-ok emana gogoratzen dut, exploradores del espacio izenpean. Ez dut inongo oroitzapenik euskeraz eman zenik.

Agian eman zutena, filma da, bere garaian Yamatoren filma zineetan estreinatu zen. Matsumotoren beste filmak eman zituzten, Harlock-ena eta Millenium erregina-rekin batera erostea posible da. Matsumotoren seriak, nik dakidala, Halocken lehen seria eman zuten bakarrik (bi tb serie ditu).

Alucard

Mila ezker harreragatik.
ETBren bizitzaren hasieran izango zen, baina ez galdetu data zehatzik, ez bait dut gogoratzen.  :brickwall
Inork ez al du sail hau gororatzen?
Japonian izuggarizkoa fama izan zuen eta animearen urrezko aroaren hasieratzat aurkeztu ohi da.


Piztu uhin motorea !


Su uhin kainoia! (ez, ez da kamehame bat, eta berez 1973. urteko sailo bat da  :laughh)


Ronbin

Nik Yamato ikusi dudala uste dut, baina ez dut oso ongi gogoratzen (igual tele5-ko emisioarekin nahasten ari naiz). Ren eta Stinpy-ren show-a gehitu dut listan.

darko

Uste dut jarri gabe daudela:

- Droopy (yankia?)
- Etxekaltetxoak (yankia?)
- One Piece (animea)
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

FHarlock

- Droopy (yankia?). ETB cartoon serie klasiko gehieneak eman ditu, Warnerrenak ezezik, Tom eta jerry, Popeye, Pantera Arrosa... Era berean, betegarri bezala, Hamna Barberako piloa, Simbad marinel, dortokarena... Droopy, Fritz Lantzena uste dut dela, eta honen guztiak eman dituzte, baina ez nuke apostuko El pajaro loco klasikoak eman dituztenik.

- Etxekaltetxoak. Rugrats-ei buruz ari zarela uste dut, Klasky-Schuppo -rena da, Poloniar emigranteak direla uste dut, urteak dira amereiketara ihes egin behar izan zutela. Rocket Power estudio horrena ere bada.

jonnydbz

Boboboak.

Norbaitek ezagutzen al du?? Ze marrazki eta seriez asko dakien batek ez zituela ezagutzen esan zidan :xD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

FHarlock

Neu beste ez zekien orduan. Serie espainiarra zela gogoan daukat. katalana zihurrenez.

jonnydbz

Orduan zergatik ez da oraindik aipatua izan?? :whistling

:bleh jajaja :xD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

FHarlock

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2007ko Apirilaren 29a, 22:47:48
Orduan zergatik ez da oraindik aipatua izan?? :whistling

:bleh jajaja :xD

Piskana piskanaka serie piloa ateratzen noalako, baina hau, bazenik banekien, baina ikusi ez nuenez neure oroimeneko txoko hizkutu baten zebilen.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa