Slump doktorea (1981-1986) (28/243)

Sortzailea Artadi, 2014ko Martxoaren 29a, 06:48:26

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Bigarren tanda honetako ataletako ahotsak goitik behera aldatuta daude.

Aju

Artadi, 4. eta 35. atalek gerrarik eman zizuten?

Ronbin

Denak jaitsi ditut, pare bat ikusi. Eskerrik asko Artadi, nire haurtzaroaren zati hau berreskuratzeagatik.

Ez nuen inoiz pentsatuko fly eta arale berriz ere euskeraz ikusteko aukera izango nuenik, benetan handia da webgune hau!

hummanoide

Niretako, serie onena... Gaur egun berrikusita ta orain bai, iskututako txiste txerritxoak "harrapatzen" ai gixajo.... jjjjejejej...

Taichisan

Robin, ez da webgune/foru hau soilik, baizik eta posible egiten dituztenak, eta horretan Burrundaie, Zumarra, Godelet eta Atardik ospe guztia eraman behar dute  :osopozik:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

ezkoi2000

Noizean behin zuen web orritik pasatzen naiz nire semeari marrazki bizidunak jeizteko, baina Araleren marrazkiak ikusterakoan malkoak erori zaizkit nire haurtzaroa oroitzen. Mila esker hau posible egiten duzuten guztioi.  :shock: :shock: :shock:

Ati_1000

Buf! Hau harrigarria izan da.
Hainbat aldiz sartzen naiz orrian baina gaur arte ikusi gabe neukan....
Hau ilusioa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Lanak nola egin dituzuen ikusita, audioak bakarrik ez da posible (etb edo ekoizpena egin duen enpresatik) eta oso osorik itzuli?
Hau kristona litzateke

topo

Biruses betea dago!!! Non daude video originalak?
Eskerrik asko

Aju

Linkak izorratuta daude, berriro igo behar dira, eta zoritxarrez neuk ere ez dauzkat atalok, disko gogorra izorratzean galdu nituen eta. Ea norbaitek igotzen dituen  :cool2:

Artadi

"Shared.com"en zeuden artxiboak eta orain sartzen saiatzen naizenean programa bat instalateko jartzen dit. Arazoa da nire antivirusek ez duela onartzen. Beste toki batera igo beharko.
Proposamenak?

zumarra

Momentuz, ni MEGA-rekin gustura nago...

Aju

Neroni ere oso gustora nago Megarekin, nahi haina kontu sortzen ditut email faltsuekin eta kitto. Daukan pega bakarra da lehen gauza gehienak Megauploadera igo genituela eta desagertu zenean egundoko ziskoa eragin zuela, baina enpresak itxi gabe irauten badu zerbitzaririk onena da.

baronluigi

Joder, ta ni toki guztietan abisatzen eta eman idaztea ahaztu.

SHARED.COM-ek Apirilaren amaieraldera abisatu zuten bere web orrian apirilak 30an web orria itxiko zutela esanez.

Bertan igotako dena galdu egin dela dirudi.

Aju, niretzako oraintxe bertan zerbitzaririk onena GOOGLE DRIVE.  :orden2:

GOOGLE DRIVE eta MAIL.RU

Artadi, nahi izan ezkero bidaliko dizut pribatu bat kontuak nola sortu adieraziz.

jonnydbz

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2015ko Maiatzaren 12a, 14:41:59
Neroni ere oso gustora nago Megarekin, nahi haina kontu sortzen ditut email faltsuekin eta kitto. Daukan pega bakarra da lehen gauza gehienak Megauploadera igo genituela eta desagertu zenean egundoko ziskoa eragin zuela, baina enpresak itxi gabe irauten badu zerbitzaririk onena da.
Nik email bakarrarekin hainbat kontu egin nituen eta arazorik gabe.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2015ko Maiatzaren 12a, 19:31:18
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2015ko Maiatzaren 12a, 14:41:59
Neroni ere oso gustora nago Megarekin, nahi haina kontu sortzen ditut email faltsuekin eta kitto. Daukan pega bakarra da lehen gauza gehienak Megauploadera igo genituela eta desagertu zenean egundoko ziskoa eragin zuela, baina enpresak itxi gabe irauten badu zerbitzaririk onena da.
Nik email bakarrarekin hainbat kontu egin nituen eta arazorik gabe.
Kauen la puta, beti tontoarena egin behar dut antza :barre: