Zumarraren marrazki bizidun txokoa

Sortzailea egoninobi, 2011ko Otsailaren 05a, 22:03:59

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 4 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

zumarra

Egia!!! Nire web orrian ez nuen jarri bere momentuan eta falta zela pentsatu dut!!!!   :giveup: :giveup:

Konponduta. Hala ere, nire bertsioa ere, igotzen ari naizela, gehituko dut.

burrundaie

Aipamenaren egilea: zumarra  Noiz: 2014ko Abenduaren 26a, 20:21:41
Egia!!! Nire web orrian ez nuen jarri bere momentuan eta falta zela pentsatu dut!!!!   :giveup: :giveup:

Konponduta. Hala ere, nire bertsioa ere, igotzen ari naizela, gehituko dut.
Primeran lagun!

burrundaie

Hara zer aurkitu dudan interneten lardaskan: http://www.euskalkultura.com/euskara/albisteak/marrazki-bizidunak-eta-haurrentzako-pelikulak-doan-deskargatzeko-aukera-ematen-du-webgune-batek

Kontutan hartuta Eusko Jaurlaritzak lagundutako web orria dela, ez dago batere gaizki, ezta?

Aju

Iñor ez dagoenez pozik ETBren lanarekin ya promozionatu eta dena egiten gaituzte.

PD: Nork jarri ditu emotiko berriok?  :estra: :aingeru1: :sutan: :iseka2: :agurtu: :pozik2: :aspertu: :boxing: :xurga: :gosaria: :pozik3: :agur2: :festa: :pailazo: :orden2: :tiroegin:

zumarra

Ez, ondo dago. Hala ere, informazioa zaharkituta geratu da (web orria pixka bat berritu nuen) nahiz eta beheko aldean baleko helbidea jarri zuten.

Baina aipatzen duzun zentzu aldetik, esanguratsua da gure web orria kontutan hartu izana eta artikulu bat idatzi izana.  :pozik3:

jonnydbz

Aipamenaren egilea: burrundaie  Noiz: 2014ko Abenduaren 27a, 14:05:03
Hara zer aurkitu dudan interneten lardaskan: http://www.euskalkultura.com/euskara/albisteak/marrazki-bizidunak-eta-haurrentzako-pelikulak-doan-deskargatzeko-aukera-ematen-du-webgune-batek

Kontutan hartuta Eusko Jaurlaritzak lagundutako web orria dela, ez dago batere gaizki, ezta?
Beno, ziurrenik euskarazko edabidea izateagatik diru-laguntzak jasoko dituzte Gipuzkoa eta Bizkaiako Furu Aldundietatik eta Eusko Jaurlaritzatik. Horrek ez du esan nahi Eusko Jaurlaritzakoa denik edo eskurik sartzen duenik edukietan. Orduan SL horrek erabakitzen du zer jarri bere gunean.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

burrundaie

#411
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2014ko Abenduaren 27a, 18:34:46
Aipamenaren egilea: burrundaie  Noiz: 2014ko Abenduaren 27a, 14:05:03
Hara zer aurkitu dudan interneten lardaskan: http://www.euskalkultura.com/euskara/albisteak/marrazki-bizidunak-eta-haurrentzako-pelikulak-doan-deskargatzeko-aukera-ematen-du-webgune-batek

Kontutan hartuta Eusko Jaurlaritzak lagundutako web orria dela, ez dago batere gaizki, ezta?
Beno, ziurrenik euskarazko edabidea izateagatik diru-laguntzak jasoko dituzte Gipuzkoa eta Bizkaiako Furu Aldundietatik eta Eusko Jaurlaritzatik. Horrek ez du esan nahi Eusko Jaurlaritzakoa denik edo eskurik sartzen duenik edukietan. Orduan SL horrek erabakitzen du zer jarri bere gunean.
Argi dago Eusko jaurlaritzaren aldizkaria ez dela. Baina kontutan hartzen badugu Euskalkultura.com euskal diasporaren buletin ofiziala dela, zuzendaria Joseba Etxarri dela (urte askotan Eusko Jaurlaritzaren aholkularia diaspora gaietarako, eta Eusko Jaurlaritzak berak argitaratutako hainbat libururen egilea) eta gure web orriak besteak beste diasporarentzat nolako onurak dakarzkien onartzen dela argi eta garbi, bada zerbait. Eusko Jaurlaritzaren argitalpena izan gabe ere (hala balitz gu goraipatzea ezinezkoa izango litzateke) edozein webgune ziztrin ere ez dela, alegia.

jonnydbz

Aipamenaren egilea: burrundaie  Noiz: 2014ko Abenduaren 27a, 21:25:31
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2014ko Abenduaren 27a, 18:34:46
Aipamenaren egilea: burrundaie  Noiz: 2014ko Abenduaren 27a, 14:05:03
Hara zer aurkitu dudan interneten lardaskan: http://www.euskalkultura.com/euskara/albisteak/marrazki-bizidunak-eta-haurrentzako-pelikulak-doan-deskargatzeko-aukera-ematen-du-webgune-batek

Kontutan hartuta Eusko Jaurlaritzak lagundutako web orria dela, ez dago batere gaizki, ezta?
Beno, ziurrenik euskarazko edabidea izateagatik diru-laguntzak jasoko dituzte Gipuzkoa eta Bizkaiako Furu Aldundietatik eta Eusko Jaurlaritzatik. Horrek ez du esan nahi Eusko Jaurlaritzakoa denik edo eskurik sartzen duenik edukietan. Orduan SL horrek erabakitzen du zer jarri bere gunean.
Argi dago Eusko jaurlaritzaren aldizkaria ez dela. Baina kontutan hartzen badugu Euskalkultura.com euskal diasporaren buletin ofiziala dela, zuzendaria Joseba Etxarri dela (urte askotan Eusko Jaurlaritzaren aholkularia diaspora gaietarako, eta Eusko Jaurlaritzak berak argitaratutako hainbat libururen egilea) eta gure web orriak besteak beste diasporarentzat nolako onurak dakarzkien onartzen dela argi eta garbi, bada zerbait. Eusko Jaurlaritzaren argitalpena izan gabe ere (hala balitz gu goraipatzea ezinezkoa izango litzateke) edozein webgune ziztrin ere ez dela, alegia.
Horregatik diot, EJk ez du parterik hor.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Godelet

#413
Aju,
Ni neu jarri ditut emotiikono berriak!  :xurga:
Pixkat... foroa berrizteko, besterik ez!
:aingeru1:
G o d e l e t

Aju

#414
Aipamenaren egilea: Godelet  Noiz: 2014ko Abenduaren 28a, 21:24:15
Aju,
Ni neu jarri ditut emotiikono berriak!  :xurga:
Pixkat... foroa berrizteko, besterik ez!
:aingeru1:
Ok. Hau ona da :free: