KAIXO TIMMY [MG] [78/78 + 2/2]

Sortzailea zumarra, 2012ko Abuztuaren 17a, 18:17:45

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

zumarra

KAIXO TIMMY
3 DENBORALDI



SINOPSIA

Timmy txikiak txupetea bere amari eman eta Haur Hezkuntzan hasi da bere lagunekin.
Bertan, hainbat abentura biziko dituzte.
Hau Shaun Arditxoa-ren spin off-a da.


FITXA TEKNIKOA

Izenburu Originala: Timmy Time
Produkzio Urtea: 2009
Denboraldia: 3
Atal kopurua: 80
Egoera: Bukaturik
Emisioa Euskal Herrian: Etb3

PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK

Gauzatzea: DVBrip
Arduradunak: Zumarra
Iraupena: 10 Min.
Tamaina: 95 MB
Bideoa: DivX 1200 Kbps 640*480 - 4:3
Audioa: MP3 128 Kbps/Estereoa
Hizkuntza: Timmyera
Adin egokia: 3 urte+

ATALAK MEGA

(OHARRA: Arxiboak .7z formatoan daude eta 7zip programarekin deskonprimitu behar dira. Pasahitza: ab)

(OHARRA 2: .dlc artxiboa erabiltzeko Jdownloader programa behar da (Tutoriala hemen)).

Serie osoa

zumarra

Hau da UploadCore zerbitzarira igoko dudan 2. eta azken seriea. Oraingoz behintzat, emaitza ikusi arte.

Bestalde, norbaitek grabatu al zuen, joan den ostiraleran, Kaixo Timmy - 1x17 - Timmyren lanak, kasualitatez?

Hiru3 jarri ez duten atal bakarra da hau.

burrundaie

Aipamenaren egilea: zumarra  Noiz: 2012ko Abuztuaren 17a, 18:20:15
Hau da UploadCore zerbitzarira igoko dudan 2. eta azken seriea. Oraingoz behintzat, emaitza ikusi arte.

Oso erabaki zuhurra inondik ere. Bestalde, badirudi File-Upload berriz bere onera etorri dela... :baibai:

baronluigi

#3
2 aldiz saiatu naiz lehen atala jaisten eta ezinezkoa izan da. Norbaitek lortu al du atal hori jaisterik? :beldur:

EDIT: Azkenean hasi da baina redio, kostatu zaio. :shock:

burrundaie

Nik lehen atala bi-hiru minutuan jaitsi diat batere arazorik gabe. Deskonprimitu ere normal-normal... :wow:

zumarra

Nik, hemen jarri baino lehenago egindako probetan, eta orain, arazorik gabe.

zumarra

Begiratzen egon naiz eta Uploadcore ez zait gustatzen. Propaganda asko ez, GEHIEGI du; eta atalak jeisteko ezin erabiltzea Jdownloader edo Myponi txarra da.

2Shared-era mugituta.

zumarra

Seriea osaturik, ia, ia.

Serie honek 78 atal arrunt ditu eta 2 gehiago bereziak.

Bi atal berezi hauek (wikipediaren arabera, 3x27 eta 3x28: Kaixo Timmy - Atal zerrenda ez dira eman Etb-n (oraingoz behintzat) eta, seriea osatzearren, interneten begiratu eta gero, 3x28. atala topatu dut eta opening-a ingelesez dauka; baina abentura, berez, "Timmyeraz" da, beste guztiak bezala.

Gauza bera gertatu da 1x17. atalarekin. Ez dut asmatu Etb-n harrapatzen eta, momentuz, ingeleseko bertsioa jarri dut.

3x27. ordea, topatu dut bai, hainbat tokitan gainera, baina denak borratuta daude. Ea aurrerago...

zumarra

Kaixo Timmy - 3x27 lortuta. Seriea osatuta.

On egin!

Ati_1000

Kaixo Jendes....

esteka denak ez dabiltz behar den bezala.  :triste:
12 bat edo ez dabiltz. Egia esan ez da galera handia, hainbat egoki daudelako, baina inork konpondu badezake... ba hobeto!!!!

Hale!

zumarra

Begiratuko dut eta berrigoko ditut.

Eskerrik asko abisatzeagatik, lagun...

zumarra


Mihiluze

Kaixo!!

Serie osoa deskargatzen saiatzen ari naiz jdowloader-ekin, baina artxibo askotan jartzin dit "no disponible", bakarrik megakoak ondo daude.

Milla esker!

zumarra

2Shared desastre hutsa bilakatu da. Egun gutxitan Megan egongo da eskura. Eskerrik asko abisatzeagatik.

zumarra

Kaixo Timmy serie osoa berriz eskura.  :threat: