Vicky Bikingoa - Wickie und die starken MännerI (2009) [1080p|MEGA|ONLINE]

Sortzailea Godelet, 2011ko Apirilaren 23a, 13:15:04

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Godelet

VICKY BIKINGOA  -  WICKIE UN DIE STARKEN MANNERL (2009)







Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: Alemania
Generoa: Abentura / Komedia
Urtea: 2009
Zuzendaria: Michael Herbig
Gidoia: Michael Herbig (Eleberria: Runer Jonsson)
Argazkia: Gerhard Schirlo
Musika: Ralf Wengenmayr
Aktoreak: Jonas Hämmerle, Waldemar Kobus, Nic Romm, Christian Koch, Olaf Krätke, Mike Maas, Patrick Reichel, Jörg Moukaddam, Ankie Beilke, Sanne Schnapp, Mercedes Jadea Diaz, Günther Kaufmann, Christoph Maria Herbst, Wolfgang Raach, Helmfried von Lüttichau, Bruno Schubert, Jürgen Vogel
Sinopsia: Goiz batean Sven izugarriaren gudari gaizkileek Flakeko bikingoen herrixka erasotuko dute. Herriko haur guztiak bahituko dituzte, Vicky Halvar buruzagiaren seme ilegorri argia salbu. Halvar burugogorra da eta bahitzaileak harrapatu eta umeak askatu nahi ditu, kosta ala kosta. Halvarrek ez du Vicky beraiekin joaterik nahi, baina Vickyk itsasontzian sartzea lortuko du. Vicky eta bikingoek mamuei eta hainbat eta hainbat doilorri aurre egin beharko die.
Nota Filmaffinityn: 4,6



1. aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 86min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 2,03 GB
Erresoluzioa: 1080p
Esteka (MEGA - ONLINE)
*Nahiz eta online ikus daitekeen, film erdian MEGAren datu muga gainditu duzunaren abisua agertu eta filma eten daiteke, beraz jaistea gomendatzen da*



2. aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 86min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 860MB
Erresoluzioa: 480p
Esteka (MEGA - ONLINE)



3. aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 86min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 860MB
Erresoluzioa: 480p
Estekak (SolidFiles) Pasahitza: ab
Ireki
G o d e l e t

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

AKET

Kaixo eta eskerrik asko, megauploadtik jeizterakoan arazo bat euki dut, bigarren atala kenduta zegoen, eskerrik asko berriz filmagatik.

Taichisan

Aipamenaren egilea: AKET  Noiz: 2011ko Uztailaren 19a, 10:39:29
Kaixo eta eskerrik asko, megauploadtik jeizterakoan arazo bat euki dut, bigarren atala kenduta zegoen, eskerrik asko berriz filmagatik.
AKET aspaldiko! ikusten dut noizbehinka gure txokora etorten zeala, alajaina!XD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Godelet

Aket, konpondu dut arazoa.
Ondo izan! :free:
G o d e l e t

AKET

:D:D bai Taichisan, noizbeinka je je nola ez.
eskerrik asko Godelet

Arsenicum

Atzo ikusi nendun filmea. Pena da marrazkietako "liluraturik nago" "pozik nago" edo holango zeozeren ordez jarri izana.

PD: soinua bideoa baino zerbait aurrerago zijoan. Nire erreproduktoaren arazoa izengo zan? batanbateri pasatu dako bardine?
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

mir

Aupa, berria naiz hemen eta arazotxo bat dut filme honekin: ez dut 7.partea jeisterik lortzen.
Inork laguntzerik bai?
Mila esker!

Nire alabei Vickie Bikingoa lortuko diedala agindu diet eta hementxe nabil, zoratzen. Marrazki Bizidunen atalak jeisterik ere ez dut lortu Multiupload-eko leihoa ez bait zait irekitzen. Firefox-ekin ari naiz. Berriz saiatuko naiz. Mila esker zuen lanagatik!

burrundaie

Beste inor ez bada aurreratzen, gaur gauean berrigoko dut filma. Nire kontu.

mir

Benetan? Mila esker!
A ze ilusioa, badugu filma astebururako... (espero dut ume txikientzat egokia izatea, duela gutxi hasi bait gara irudi errealeko filmak ikusten).
Mila esker berriz ere   :pozik:  !

burrundaie

Nireak behintzat ( bosna urteko bixkiak ) gozatu ederra hartu zuten film horrekin!

burrundaie

Aipamenaren egilea: mir  Noiz: 2012ko Martxoaren 01a, 17:39:59
Benetan? Mila esker!
A ze ilusioa, badugu filma astebururako... (espero dut ume txikientzat egokia izatea, duela gutxi hasi bait gara irudi errealeko filmak ikusten).
Mila esker berriz ere   :pozik:  !

Filma berrigota. Zuk eta zure txikiek goza dezazuela!!

mir

Mila esker, baina ez da jeisten: 7. partea da arazoa ematen duen bakarra. Gainontzekoak di-da batean jeitsi ziren eta honekin ezin... :puppy2:

Firefox-ekin eta Chromarekin saiatu naiz, baina ez dirudi nabigatzaileren arazoa... Misteriotsua benetan... Arazoa zein ote den ideiarik?

burrundaie

Oso arraroa da, esteka guztiak berriz igo baititut. Gero, etxera iristen naizenean probatuko dut jaisten eta zerbait esango dizut.

burrundaie

Aipamenaren egilea: mir  Noiz: 2012ko Martxoaren 02a, 08:20:42
Mila esker, baina ez da jeisten: 7. partea da arazoa ematen duen bakarra. Gainontzekoak di-da batean jeitsi ziren eta honekin ezin... :puppy2:

Firefox-ekin eta Chromarekin saiatu naiz, baina ez dirudi nabigatzaileren arazoa... Misteriotsua benetan... Arazoa zein ote den ideiarik?

Hirugarrenean bai! Arrazoi zenuen, 7. estekak huts egiten zuen, ez zen nabigatzailearen kontua. Oraingoan, azkenean, arazorik gabe jaitsi daiteke. Arazo edo zalantzaren bat izan ezkero esan eta saiatuko gara konpontzen.