Megaman sare borrokalaria (2001-2006) [MEGA]

Sortzailea Taichisan, 2006ko Azaroaren 30a, 19:27:38

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

egoninobi

Eskerrik asko dena azaltzeagatik. Orain dena ulertzen dut.
A ze pena.  :triste: Amerikar alferrak.  :haserre: Dena aldatzen dute beti eta gero lana erdizka uzten dute.

Raw bideoak izanez gero ni neu animatuko nintzateke azpititulatzera.  :baibai:

zumarra


Taichisan

Grabaketekin nabil, osatzen ditudanean grabaketa osoak orduan igoko ditut berriz ados?
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

zumarra

Jakina. Pozgarria da zu berriz hemen ikustea. :keinu:

Taichisan

Aupa guztioi, badakizuenez telesail hau Megaupload itxi zutenean galdu egin zen, naiz ta ni eduki igo nuena baino DVDrip edizioa ez dudanez segitu (pixkat aurrerago baliteke) DVBripeoak egiten egon naiz osorik edukitzeko formatu honetan, horregatik aurrerantzean mutaiak aldebatera utzi eta DVBripeoak igotzen hasiko naiz, batez ere errazagoa ta erosoagoa delako, materiala eduki beharrekoa da eta. Gero inork muntairik edo egin nahiko balu ez luke arazorik izango, baimen guztiak izango ditu eta eskura.
Orduan, MEGAMAN SARE BORROKALARIA hemendik aurrera DVBripen igoko da, baita MEGAMAN SARE BORROKALARIA AXESS
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Bueno, aspalditik nahi nuen berriz Megamanekin hasi.
Oraingoan telebistatik artutako emisioaren ripeoak dira hauek, lehen nituen baino audio hobeagoarekin noski. Tamalez eta naiz ta sekulako matraka emon, badira atal batzuk galdu ditudanak orduan eginda nituen DVD rip bertsiotik atera egin didut, baino esaten dizuet oso atal gutxi direla, hots; 10,20,22,23 eta 35. atalak ahin zuzen ere.
Hau esanda saiatuko naiz astero zerbait igotzen, zeren orain Fileuploadek ez du nahi funtzionatu (emoten diot eta ez du ezer igotzen derrepente), eta horrezgero mediafireren webgunetik igo behar ditut denak ordun, pazientziagaz hartu.

Hau amaitu ostean MEGAMAN SARE BORROKALARIA AXESSekin hasiko naiz.

Eskerrik asko guztioi!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Eta Megamanen 10 atal gehiago igota! Laster telesail hau bukatu, eta hurrengora joko dugu!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Euskadiman

epa mila esker taichisan. seguruenik aste zurian tartetxo bat dudanean jaitsiko dut. oroitzapen onak ekartzen dizkit gogora telesail honek  :barre:

Taichisan

Aupa, 40.atalerarte igota!!
Badakizuenez orain arazoak ditugu mediafirek 50 giga baino gehiago ezin direlako igo, horregatik karpeta berri bat ireki dut 31.ataletik aurrera igotzeko. 35. atala ez daukat ripeatuta baino ikusiko dut ia lortzerik badudan.
ESKERRIK ASKO!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

baronluigi

Eskerrik asko Taichisan, baina hemendik aurrera 7ZIP formatuan igotzea eskatuko nizuke. Winrar eta Winzip-ekin zatikatutako fitxeroak, 10 deskarga baino gehiago jasan ondoren blokeatuak izateko arriskuan geratzen baitira.

Taichisan

Megaman Sare Borrokalaria azkenean guztiz igota, arazorik edukitzekotan atal batzuekin esaidazue arazorik gabe.
Orain Megaman Sare Borrokalaria AXESS-en txanda!!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Godelet

Kaixo Taichisan,
nik bakarrik ikusten ditut 30 atal. Eta besteak non daude?

G o d e l e t

zumarra

Bi loturak karpeta berera doaz. Bigarren lotura aldatu behar da.