DRAGOI BOLA HEROIAK (2010etik gaur egunera) [MEGA|1080p]

Sortzailea egoninobi, 2018ko Uztailaren 01a, 23:17:10

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

egoninobi

DRAGON BALL HEROES: SPECIAL MOVIE -  DRAGOI BOLA HEROIAK: BIDEO BEREZIAK (2010)






Ezaugarriak:

Herrialdea: Japonia
Urtea: 2010
Generoa: Borrokak, Fantasia
Kapituluak: 36
Sinopsia: Dragon Ball Heroesen YouTubeko kontu ofizialean igotako bideo oso motz batzuk. Arcadeko zati bakoitzaren intro modukoak dira. Ahotsik gabeko musika-bideoak. Honen jarraipena "Super Dragon Ball Heroes: Special Movie" da.


Bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Japoniera + Azpitituluak euskaraz
Iraupena: Pare bat minutu
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 10MB inguru
Erresoluzioa: 1920x1080 (1080p) gehienetan
Euskomangako esteka




SUPER DRAGON BALL HEROES: SPECIAL MOVIE -  SUPER DRAGOI BOLA HEROIAK: BIDEO BEREZIAK (2016)






Ezaugarriak:

Herrialdea: Japonia
Urtea: 2016
Generoa: Borrokak, Fantasia
Kapituluak: ?? (emisioan)
Sinopsia: "Dragon Ball Heroes: Special Movie"ren jarraipena. Dragon Ball Heroesen YouTubeko kontu ofizialean igotako bideo oso motz batzuk. Arcadeko zati bakoitzaren intro modukoak dira. Ahotsik gabeko musika-bideoak.


Bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Japoniera + Azpitituluak euskaraz
Iraupena: Pare bat minutu
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 10MB inguru
Erresoluzioa: 1920x1080 (1080p) gehienetan
Euskomangako esteka




SUPER DRAGON BALL HEROES: UNIVERSE MISSION -  SUPER DRAGOI BOLA HEROIAK: UNIVERSE MISIOA (2018)






Ezaugarriak:

Herrialdea: Japonia
Urtea: 2018
Generoa: Borrokak, Fantasia
Kapituluak: 20
Sinopsia: Gertakari hauek, dimentsio desberdin batean bada ere, Dragoi Bola Super ondoren jasotzen dira. Anime promozional honek Dragon Ball Heroes izeneko arcadeko munduan murgilduko gaitu. Pertsonaia ezagunen hainbat bertsio desberdin elkarren artean borrokan ikusiko ditugu, baita ametsetako borrokalari-konbinazio mordoa ere! Honen jarraipena "Super Dragon Ball Heroes: Big Bang Mission" da.


Bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Japoniera + Azpitituluak euskaraz
Iraupena: 10 minutu
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 200MB inguru
Erresoluzioa: 1920x1080 (1080p) gehienetan
Euskomangako esteka




SUPER DRAGON BALL HEROES: BIG BANG MISSION -  SUPER DRAGOI BOLA HEROIAK: BIG BANG MISIOA (2020)






Ezaugarriak:

Herrialdea: Japonia
Urtea: 2020
Generoa: Borrokak, Fantasia
Kapituluak: ?? (emisioan)
Sinopsia: "Super Dragon Ball Heroes: Universe Mission" anime promozionalaren jarraipena. Fyuren esperimentuak aurrera jarraitzen du! Hakaishinak 7. unibertsoa erasotzera datoz! Xenoverseko denbora-patruila ere agertuko da! Dragoi Bolaren mundu berezi honetan denetarik gerta daiteke!


Bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Japoniera + Azpitituluak euskaraz
Iraupena: 10 minutu
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 200MB inguru
Erresoluzioa: 1920x1080 (1080p) gehienetan
Euskomangako esteka

egoninobi

Aupa!  :agurtu:

"Dragon Ball Heroes" arcadeari buruzko anime promozional bat emititzen hasi dira. Zortzi minutuko atalak dira. Auskalo guztira zenbat atal izango diren, baina astero euskaratzen joango naiz. Gozatu seriea eta ondo segi!

Aju

Gabon eta eskerrik asko! Oraindik ikusi gabe nengoen!

8:45eko iraupena eta hasierako abestiak 1:20 irauten du, zer da hau baina? :barre:

Nahiago nuke serie garatuagoa balitz.

egoninobi

Gainera webgune ofizialaren arabera datorren atala bi aste barru aterako dute, astelehenean hain zuzen.

Egia esan ez dut uste atal asko izango direnik, azken batean arcadearen publizitatea egiteko baino ez da. Bideojokoa jolastera bultzatu nahiko gaituzte, beraz ez ninduke harrituko istorioa erdizka utziko balute.

Ea ganorazko zerbait ateratzen den, lehen atala interesgarria iruditu zait. :barre:

jonnydbz

DBS ikusi ondoren ez dut honetaz asko espero egia esan. Baina Dragoi Bola da, orduan, ikusi beharra dago  :pozik: Gainera euskaraz, nola ba ez dut ikusiko??

Mila esker benetan!! :goku:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

egoninobi

Hirugarren atala igota, gaur bertan atera dutena hain zuzen!  :pozik2:
Laugarrena hilabete amaieran aterako omen dute, a ze erritmo geldoa daramaten...
(Erraza da serie hau egunean eramatea XD)

Arsenicum

 Eskerrik asko! Geldo eta gainera atal laburrak!
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

egoninobi

7. ataleraino igota. Saga berri bat hasi da azken atal honetan, hurrengo atala otsaila bukaeran aterako da... :txistu2:

jonnydbz

Jada aurrekoaz ia ez naiz gogoratzen ere... Atal batzuk akumulatu eta berriz ikusiko ditut aurrerago.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

egoninobi

Aspaldian hemendik igaro gabe...

Hari hau eguneratu dut, Josuk orokortutako formatua erabiliz.

Disfrutatu!