Zerua eta infernua - Tengoku to jigoku (1963) (Akira Kurosawa) [720p] [ONLINE]

Sortzailea Josu Etx, 2018ko Irailaren 10a, 02:37:13

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Josu Etx

ZERUA ETA INFERNUA - TENGOKU TO JIGOKU (1963)




Filmaren ezaugarriak:

Herrialdea: Japonia
Generoa: Poliziakoa/thriller/drama
Urtea: 1963
Zuzendaria: Akira Kurosawa
Gidoilaria: Hideo Oguni, Akira Kurosawa, Ryuzo Kikushima, Eijiro Hisaito (Eleberria: Evan Hunter )
Argazki Zuzendaria: Asakazu Nakai, Takao Saito
Musika Zuzendaria: Masaru Satô
Produktorea: Kurosawa Production Co., Toho
Aktoreak:  Toshirô Mifune, Kyôko Kagawa, Yutaka Sada, Takashi Shimura, Tatsuya Mihashi, Tatsuya Nakadai, Kenji Kodama, Isao Kimura, Kenjiro Ishiyama, Takeshi Katô, Jun Tazaki, Nobuo Nakamura, Yûnosuke Itô, Tsutomu Yamazaki, Minoru Chiaki, Eijirô Tono, Masao Shimizu, Masahiko Shimazu, Koji Mitsui, Kyû Sazanka, Susumu Fujita, Kamatari Fujiwara, Yoshio Tsuchiya, Kazuo Kitamura, Gen Shimizu, Akira Nagoya, Jun Hamamura, Masao Oda, Kô Nishimura, Yoshifumi Tajima, Kôji Kiyomura, Hiroshi Unayama, Satoshi Suzuki, Senkichi Omura, Kazuo Katô, Ikio Sawamura, Kin Sugai, Keiko Tomita, Isao Onoda, Kiyoshi Yamamoto, Haruo Suzuki
Sinopsia: Gondok (Toshirō Mifune), etxera iristean, familiari jakinaraziko dio lan egiten duen enpresa erosi nahi duela; baina gau horretan bertan telefono dei bat jasoko du. Norbaitek bere semea bahitu duela dio eta diru-kopuru handi bat eskatzen du.



Bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 2h eta 23m
Kolorea: Txuri beltza (Kolore detailekin)
Pisua: 696MB
Erresoluzioa 1280x544 (720p)
Esteka (Mega)

Arsenicum

Eskerrik asko Josu Etx! Ikusten dudanez, hasi zara lanean! Zuk euskaratutako azpitituluak dira?
Ikusi dut avi formatua eta horrez gain srt fitxategia dagoela. Ez litzateke hobe, mkv batean sartzea? (galdera baino ez da).

Ea askoz gehiago igotzen dituzun!  :txalo1:
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Josu Etx

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2018ko Irailaren 10a, 12:06:21
Eskerrik asko Josu Etx! Ikusten dudanez, hasi zara lanean! Zuk euskaratutako azpitituluak dira?
Ikusi dut avi formatua eta horrez gain srt fitxategia dagoela. Ez litzateke hobe, mkv batean sartzea? (galdera baino ez da).

Ea askoz gehiago igotzen dituzun!  :txalo1:

Bai, nik euskaratu dut... Espero dut akats gehiegirik ez izatea... :)

Ez dakit, mkv gustoko ez dudan formatua da, adobek ez baitu onartzen (premier, encoder...). Baina norbaitek arazoren bat izatekotan ez daukat arazorik formatua aldatzeko.

jonnydbz

MKV edukiontzi bat baino ez da. Eduki ontzi honetan AVI eta SRT fitxategiak sar ditzakezu, edo hori uste dut. Horrela, fitxategi bakarrean dena izango duzu.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Ainz

Animea japonieraz ikustea gustatzen zait eta film hau audio originalean ikustea asko gustatu zait. Eskerrik asko Josu azpititulatzeagatik!!!

Josu Etx

Aipamenaren egilea: Ainz  Noiz: 2021ko Otsailaren 13a, 01:20:04Animea japonieraz ikustea gustatzen zait eta film hau audio originalean ikustea asko gustatu zait. Eskerrik asko Josu azpititulatzeagatik!!!
Ufaa, azpititulatu nuen lehenengo filma. Errepasoa behar du edo ez zeuden akats gehiegirik?

Ainz

Nire ustez akats nahiko zeuden. Nahi baduzu egin ditzazket zuzenketak.