WINKY 1: WINKYREN ZALDIA [MG] (Ebbie Tam, Jan Decleir)

Sortzailea Godelet, 2010ko Urriaren 27a, 13:22:38

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Godelet

WINKYREN ZALDIA










FITXA TEKNIKOA

JATORRIZKO IZENBURUA: Het paard van sinterklaas
PRODUKZIO URTEA: 2005
IRAUPENA: 95 m.
AKTOREEN BANAKETA: Ebbie Tam, Jan Decleir, Betty Schuurman, Anneke Blok, Aarón Wan, Hanyi Han, Mamoun Elyounoussi, Sallie Harmsen, Nori de Winter
ZUZENDARIA: Mischa Kamp
HERRIALDEA: Holanda


SINOPSIA

Sei urteko Winky Wong eta bere ama Winkyren aitarekin elkartu berri dira itsas ertzean dagoen Holandako herrixka batean. Aitak txinatar jatetxe bat du bertan. Hasieran, Winkyri gogorra egingo zaio hizkuntza berri bat ikastea eta lagunak egitea. Behin batean, eskolan egun gogor samarra igaro ondoren, Winkyk pottoka eder batekin egiten du topo. Handik aurrera, egunero joango da zalditxoa ikustera. Zoritxarrez, Winkyren gurasoek ez dute bere zaletasun berria batere gustuko.
Pottoka gaixotzen denean eta lotan jarri behar dutenean, Winkyk bere zaldia izan nahi duela erabakitzen du. Badaki, ordea, gurasoek ez diotela sekula bat erosiko. Hala, Winkyk San Nikolasen berri izaten du eskolan. Gizon bizardun zahar hori zaldian ibiltzen omen da eta opariak banatzen dizkie haur txintxo guztiei. Winkyk, jakina, badaki zer nahi duen harengandik: zaldi bat!! "Txintxoa" izan behar du, beraz, eta zaldia izango du horrela!


PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK

GAUZATZEA: DVBrip
TAMAINA: 1,6 GB
BIDEOA: XviD/2221 Kbps/720x574/
AUDIOA: AC-3/ ESTEREOA/BI KANAL/48000 HZ/256 Kbs
ARDURADUNA: BURRUNDAIE
HIZKUNTZA: EUSKARA
AZPITITULUAK: EZ



https://mega.nz/file/Ho9DkZTQ#Z1SS7lurxbucdEwFrISsUnmS6DYXMSoF3Bn8wiNRlMc
G o d e l e t

ibonzama


burrundaie

Eginda. Atzo grabatutakoa WINKYREN ZALDI MAGIKOA zegoen postean jarri dut WINKYREN ZALDIA izenarekin, eta WINKYREN ZALDI MAGIKOA titulua zuena "B"-ra aldatu dut BIZARZURIREN ZALDIA izenarekin. Horrela bi filmak ondo daude.


Godelet

#4
Hori bai lan fina!  :barre:
G o d e l e t

zumarra

Eskerrik asko.

Hala ere gauza bat okurritu zait.

Saga bereko bi pelikula izanik (saga motza, egia da) bata "W" atalean egotea eta bestea "B" atalean ez zait gustatzen. Ez da jakiten elkarrekin direnik. Nik hemen jarriko nuke (nire ordenagailuan halaxe jasoko ditut) horrela:

Winky 1: Winkyren zaldia (2005)
Winky 2: Bizarzuriren zaldia (2007)


Horrela elkarrekin egongo lirateke nahi duenarentzat.

Zer iruditzen?

Godelet

Primeran!
Egizu horrela, bai. Egunen batean aurkibidea eguneratuko dut eta...  :pozik:
G o d e l e t

zumarra


xbartola

Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!

burrundaie


Ainz


Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.