One Piece manga (035/???)

Sortzailea darko, 2007ko Martxoaren 11a, 23:55:49

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

darko

Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

Taichisan

Jojojojjoo bikain! justo gaur jaitsi dot 14.atala ze jarri zenuenean ezidan usten jaisten(PC honek flipaute dago antza)...jejejejeje MANGA EUSKARAZ BADATOR!!! ta one piece a tope!XD
Eskerrik asko Darko^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

MikelEiza

Nik ere hamalaua igo eta egun batzutara jaitsi behar izan nuen, jaisten saiatu nintzenean ez zidalako utzi. Oraingo honetaz aldiz berehala jaitsi dit :msn-wink.
Eskerrik asko ta segi horrela:thumbsup.

darko

16. atala igota upload-etan, ea ez duen jaisteko arazorik ematen.
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

jonnydbz

Mila esker!!

PD: darko mezua ikusi duzu?? edo ez zaizu heldu??
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

darko

17. atala jaisteko prest duzue.

PD: erantzun nizun jonny :thumbsup
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

MikelEiza

Honekin bigarren liburukiarekin bukatu duzu ezta? Hala bada, lehenengoarekin moduan liburuki osoa igoko duzu?

Eskerrik asko :thumbsup.

darko

Ba divsharek uzten badit igoko dut liburuki osoa, bere zuzenketak egin ondoren... Bestela, akatsak dituzten atalak berrigoko ditut.
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

darko

 :pla

Uste ez banuen ere divsharek utzi dit 2. liburuki osoa zuzenduta igotzen :blink, beraz upload-etan daukazue. Emuleko elinka ere jarriko al dut?

009. eta 012. atalak ere zuzenduta igo ditut, norbaitek horiek bakarrik jaitsita liburukia osatu nahi badu (hor bakarrik egin ditut zuzenketak).

Eta 018. atala ere jaisteko prest duzue, 3. liburukiko lehena.

Datorren abenduaren 3an, gure euskara maitearen eguna dela eta, arazorik ez badut sorpresatxoren bat izango da. Ez galdetu gehiago.
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

darko

Aspaldiko partez eta Olentzero datorrenez, bi atal berri jaisteko prest daude Komikietan.
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

MikelEiza

Eskerrik asko atal hauengatik eta baita Death Notekoarengatik ere :thumbsup.
Ea nik bihar igotzen ditudan Heroiakeko hurrengo bi atalak.

darko

21. atala igota Komikietan.
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

jonnydbz

Azkenean irakurri dot azkeneraino. Mila esker darko!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

darko

Beno, badakit denbora pasa dela baina One Piece ez dago ahaztuta. 22. atala Komikietan igota dago.
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik