Heroiak [40/??]

Sortzailea MikelEiza, 2007ko Irailaren 24a, 02:37:36

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

JODO! DEMASA!!! oso lan hona^^benetan lan fin fina^^ :hail :hail
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Primeran, eskerrik asko  :thumbsup. Hala ere ez kendu igota dauden atalak mesedez, kalitate horrekin denak jaitsi nahi ditut eta. Ea asteburu honetan jaisten eta ondo gordetzen ditudan.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Kiogo

Azken atalak jeisten, mila esker!  :cheesyy

MikelEiza

Aspaldiko partez hurrengo hiru atalak lehenengo postean gehituak. Hauekin 2.bolumenari hasiera eman diogu eta al dugun neurrian lehengo martxa berreskuratu nahi dugu; astean 2 atal ateratzea. Ea posible dugun hori lortzea.

Taichisan

Aipamenaren egilea: BeleBeltz  Noiz: 2008ko Maiatzaren 04a, 15:36:35
Aspaldiko partez hurrengo hiru atalak lehenengo postean gehituak. Hauekin 2.bolumenari hasiera eman diogu eta al dugun neurrian lehengo martxa berreskuratu nahi dugu; astean 2 atal ateratzea. Ea posible dugun hori lortzea.

Ba eskerrik asko benetan ,ta sorte on, beharko duzuela eta :starwars
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

MikelEiza

Beste komiki bat berreskuratua. Dirudienez igo genuen azken atalaren; 40.arenaren, kopia ez nuen nire kontuetako batean gorde. Baliteke disko-gogorren batean aurkitzea, baina saiatzeagatik ez dut ezer galduko: baten batek badauka 40. atala?¿?

jonnydbz

Ordutik 2 disko gogor izorratu ditut, eta ziurrenik galdu egingo nituen...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

darko

Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

MikelEiza

Mila esker Darko, lehenengo postean gehitua.