Pulp Fiction (1994) (Quentin Tarantino) [UpStream|576p|ONLINE]

Sortzailea Arsenicum, 2017ko Urriaren 12a, 19:35:44

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum

PULP FICTION (1994)





Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: AEB
Generoa: Thriller
Urtea: 1994
Zuzendaria: Quentin Tarantino
Aktoreak: John Travolta,  Samuel L. Jackson,  Uma Thurman,  Bruce Willis,  Ving Rhames, Harvey Keitel,  Tim Roth,  Amanda Plummer,  Maria de Medeiros,  Eric Stoltz, Rosanna Arquette,  Christopher Walken,  Paul Calderon,  Bronagh Gallagher, Peter Greene,  Stephen Hibbert,  Angela Jones,  Phil LaMarr,  Robert Ruth, Julia Sweeney,  Quentin Tarantino,  Frank Whaley,  Duane Whitaker,  Steve Buscemi, Burr Steers
Sinopsia: Quentin Tarantinok zuzendutako pelikula honek ikusleen zein kritikarien harrera beroa lortu zuen, nahiz eta Oscar saririk ez lortu. Askoren ustez, XX mende bukaerako zinemagintzako mugarria da, zinema independentea ikusle arruntengana zabaldu baitzuen. Gainera, haren istorio etenek, mota guztietako elkarrizketek, ironiak, ikus-estiloak, plano bitxiek eta pop kulturaz eginiko erreferentziek oso eragin handia izan dute hurrengo film askotan.
Nota Filmaffinityn: 8,6



Bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Ingelesa
Iraupena: 153 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 1,32 GB
Erresoluzioa: 576p
Esteka (UpStream - ONLINE)
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

xbartola

Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!

burrundaie

Benetan xelebrea da gero, atzo bertan igota lineaz kanpo egotea... Arratsaldean berriz ere saiatuko naiz. :ahozabal:

Arsenicum

Izenagatik izango da?
Zip batean sartuko dut beste izen bat jarrita.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

burrundaie

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2017ko Urriaren 13a, 16:45:54
Izenagatik izango da?
Zip batean sartuko dut beste izen bat jarrita.

Ez dut uste Liburu-argitaratzailea izena duen artxibo batengatik susmo txarra hartuko zutenik, artxiboaren pisuarengatik ez bada behintzat...

Arsenicum

Berrigota! Proba egin orain!

Artxiboaren pisuagatik izango da. Nik YIFIren bertsioa erabili dut muntairako, eta fitxategi originala ez dut ikutu. Matroska barruan sartu baino ez dut egin. Nolabait igarriko zuten.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

xbartola

Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!

kaixo


arrakala


arrakala

Megak 24 ordutan bota dit filma berriro. Nazkatu naiz Megarekin, eta zerbitzari berriren bat probatuko dut. UpStream-era igo dut, online ikusteko eta jaisteko aukera ematen du. Leihoren bat irekitzen da publiarekin, baina nahiko jasangarria dela errango nuke. Megan arazoak ematen dituzten filmak hona igotzen joango naiz oraingoz.