MANGAMORErako gombidapena Euskal-Encodingsentzat

Sortzailea Taichisan, 2012ko Maiatzaren 16a, 12:49:20

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Aupa lagunok,
Oraintxe berton dehitu didate Mangamoreko jendeak esanez nahiko luketeela hitzaldi bat egitea gure lanaz eta baita ere guk ikusita nola dagoela animazioaren etorkizuna euskaraz. Dena euskaraz izango litzake noski, eta zihur oso interesgarria izango dela. Ni neuk jungo naiz Euskal-Encodingsen hitzaldi zuzendari bezela, eta 6 pertsona gehiago behar ditut errepresentazio guztiak eduki ahal izateko. Mangamorea Urriaren lehengo astean izaten da. Esaidazue nortzuk zaudeten prest nirekin hitzaldia egiteko.

Eskerrik asko!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Godelet

Kaixo Taichisan,
ideia polita, baina ez naiz auzartzen.  :beldur:

Eskerrak gonbidapenagatik!
G o d e l e t

jonnydbz

Ez dakit nik ideia ona den ere hara joatea "propaganda" egitera, ea behar ez den batek ikusten duen...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Ia Jonnydbz, ez hasi mesedez, guzti hau eramaten duena laguna dut, eta ez da inongo arriskurik egongo EITBren partetik, honetaz paso egiten dau guztiz.
Pentsatu dut interesgarri litzakeela ahal bada, TRIGUN filmearen euskarazko subekin emititzea, Baronluigik uzten badigu noski, bera izan bait zen Trigun filmearen euskarazko egilea.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!