Izotz Aroa 2: Urtze aldia - Ice Age 2: The Meltdown (2006) [1080p|MEGA] [ONLINE]

Sortzailea NeuAitor, 2009ko Urtarrilaren 02a, 21:28:26

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

NeuAitor

IZOTZ AROA 2: URTZE ALDIA  -  ICE AGE 2: THE MELTDOWN (2006)





Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: AEB
Generoa: Abentura / Komedia
Urtea: 2006
Zuzendaria: Carlos Saldanha
Gidoia: Jon Vitti
Musika: John Powell
Ekoizpena: 20th Century Fox / Blue Sky Studios / Twentieth Century Fox Animation
Sinopsia: Azkenean animalia guztiek pentsatzen zutena gertatzen ari da: izotza urtzen ari da eta horrek eragingo dituen kalteak ikusita, animali guztiek migrazioa hasten dute mendiaren magaleraino babes bila. Baina betiko moduan Sid, Manfred eta Diegok sekulako abentura biziko dute, baita beste Mamut bat aurkitu ere
Nota Filmaffinityn: 6,6



1. Aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 86 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 2,62 GB
Erresoluzioa: 1080p
Esteka (MEGA - ONLINE)



2. Aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 86 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 812 MB
Erresoluzioa: 480p
Estekak (MEGA)  (OHARRA: Arxiboak .7z formatoan daude eta 7zip programarekin deskonprimitu behar dira. Pasahitza: ab)
Spoiler

shanks_op

pepito tolejo ataca de nuevo!!!! EITB no tokes los cojones espa?ol!!

NeuAitor

Bai, hortatxe dihardut, baina poliki-poliki dabilenez... Bixarko bai

Taichisan

#3
Oso ondo Neuaitor, azkenean lana kentzen didazue bazen garaia!XD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Lehen posta txukunduta ta megauploadeko linka sartuta NeuAitorren eskutik^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

NeuAitor


Taichisan

NeuAitor, ikuska ezazu filmaren lehen partea zeharo desfasatuta dagoela sinkronia eta mesedez. Hori esan nahi du berregin beharko duzula ta berigo. Beste baterako porseakaso hau gerta ez dadin montatu ostean ikuskadatxo bat egiozu ia ondo sinkronizatu duzun filmea ados? geroate^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

NeuAitor

Eske lelengo ipini noan zatixan ondo ematen zoan, sinkronizauta. Baina gero beidau det hobeto da zati batzutan gaixki dabil. Goiz guztian ibili nai sinkronizau nahixan ta ezin, virtualdubmodakin jotakian ta izez. Batenbatek hartu baldin badeu ta zela sinkronizatzen dan baldin badaki ein daixala ta gero erakustia. Lana kendu baino geixo eman eitxet.

jonnydbz

Pila bat gustatzen zait euskalkiak irakurtzea, NeuAitor, Mutriku ingurukoa ez zara izango ez??
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

NeuAitor


Taichisan

Aipamenaren egilea: NeuAitor  Noiz: 2009ko Urtarrilaren 04a, 17:41:34
Eske lelengo ipini noan zatixan ondo ematen zoan, sinkronizauta. Baina gero beidau det hobeto da zati batzutan gaixki dabil. Goiz guztian ibili nai sinkronizau nahixan ta ezin, virtualdubmodakin jotakian ta izez. Batenbatek hartu baldin badeu ta zela sinkronizatzen dan baldin badaki ein daixala ta gero erakustia. Lana kendu baino geixo eman eitxet.

Lasai ezin baduzu, tontakeritxoa besterik ez da, nik egingo dut eta megauploadera igo berriz ta jaisten duzunean zuk emulean jarri berriz ados?
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

NeuAitor

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2009ko Urtarrilaren 05a, 16:27:04

Lasai ezin baduzu, tontakeritxoa besterik ez da, nik egingo dut eta megauploadera igo berriz ta jaisten duzunean zuk emulean jarri berriz ados?


Bale, ta gero esplikau ia zela ein dezun, hurrenguan neuk etxeko, bale?

getxoztarra

Euskaraz dagoen zatian, amaiera aldean ez dago soinurik. Erderazkora pasatu eta badago. Nire arazoa bakarrik izen da?

Pirikiturria

Niri ere gertatu zait, guztiz desinkronizatuta dago eta azkenea soinurik gabe geratzen bada.
Dena den eskerrik asko saiatzeagatik

:vueltasss :vueltasss :vueltasss