Dragoi bola super (003/???)

Sortzailea Ronbin, 2015ko Abenduaren 11a, 20:12:27

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Josu Etx

Mila eskeer, lan ederra. euskomangan  DB superreko 131 kapitulutik, 77 daude euskarazko azpitituluekin, itzela litzateke norbaitek bukatu ahal izatea, norbait apuntatutzen bada, nik EE-ra igo eta online jartzeaz arduratuko nintzateke.

Aju

Aipamenaren egilea: JIREN  Noiz: 2019ko Azaroaren 17a, 11:41:22
Hilabete batzuk itzuli gabe eman ostean, 9.atala itzuli berri dut. Onomatopeiak euskararatzen saiatu naiz, egia esan ez naiz oso trebea onomatoiekin, ahal dudana egin dut! Eskertuko nuke norbaitek begiratu bat ematea, gaizki dagoena zuzentzen laguntzeko.

9. Goku Botamoren aurka.
https://6f35ef78-4947-441a-9290-3a6172f24fff.filesusr.com/ugd/8641b2_ca6745512b604c4da2a972a00b8c3eab.pdf
Hika erabiltzen duzu, gustatzen zait. Dragoi Bola hikarekin lotzen dut umetatik. Kain faltan bota nuen.

Eta orokorrean gustatzen zait nola itzultzen duzun.

Akatsak:
-6. orria. IraBAzterik.
-!? eta ?! agertzen dira, edozein ordenatan. Ez da hobe beti erabiltzea ordena berdina?

JIREN

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2019ko Azaroaren 17a, 15:39:52
Aipamenaren egilea: JIREN  Noiz: 2019ko Azaroaren 17a, 11:41:22
Hilabete batzuk itzuli gabe eman ostean, 9.atala itzuli berri dut. Onomatopeiak euskararatzen saiatu naiz, egia esan ez naiz oso trebea onomatoiekin, ahal dudana egin dut! Eskertuko nuke norbaitek begiratu bat ematea, gaizki dagoena zuzentzen laguntzeko.

9. Goku Botamoren aurka.
https://6f35ef78-4947-441a-9290-3a6172f24fff.filesusr.com/ugd/8641b2_ca6745512b604c4da2a972a00b8c3eab.pdf
Hika erabiltzen duzu, gustatzen zait. Dragoi Bola hikarekin lotzen dut umetatik. Kain faltan bota nuen.

Eta orokorrean gustatzen zait nola itzultzen duzun.

Akatsak:
-6. orria. IraBAzterik.
-!? eta ?! agertzen dira, edozein ordenatan. Ez da hobe beti erabiltzea ordena berdina?

Eskerrik asko! Nik ere hikarekin lotzen dut dragoi bola, arraroa egiten zait adibidez Vegetak hika ez hitzegitea. Eta bai, arrazoi duzu, hobeto "!?" edo "?!" beti ordena berdinean jartzea, honekin konturatu ere egin gabe nengoen!

JIREN

Aipamenaren egilea: Josu Etx  Noiz: 2019ko Azaroaren 17a, 11:52:26
Mila eskeer, lan ederra. euskomangan  DB superreko 131 kapitulutik, 77 daude euskarazko azpitituluekin, itzela litzateke norbaitek bukatu ahal izatea, norbait apuntatutzen bada, nik EE-ra igo eta online jartzeaz arduratuko nintzateke.

Kaixo Josu, nik lagunduko nizuke itzulpenekin, arazoa da ez daukadala nahi beste denbora eta agian asko luzatu daitekela kontua, baina gabonetako oporretan zerbait egiten hasteko prest nengoke! Hori bai, video, azpititulu eta abarrekin ez daukat inolako esperientziarik.

Josu Etx

#34
Aipamenaren egilea: JIREN  Noiz: 2019ko Azaroaren 20a, 19:16:54
Aipamenaren egilea: Josu Etx  Noiz: 2019ko Azaroaren 17a, 11:52:26
Mila eskeer, lan ederra. euskomangan  DB superreko 131 kapitulutik, 77 daude euskarazko azpitituluekin, itzela litzateke norbaitek bukatu ahal izatea, norbait apuntatutzen bada, nik EE-ra igo eta online jartzeaz arduratuko nintzateke.

Kaixo Josu, nik lagunduko nizuke itzulpenekin, arazoa da ez daukadala nahi beste denbora eta agian asko luzatu daitekela kontua, baina gabonetako oporretan zerbait egiten hasteko prest nengoke! Hori bai, video, azpititulu eta abarrekin ez daukat inolako esperientziarik.

Primeran! Arazorik ez, pare bat bideotutorial egiteko asmoa nuen pare bat gauza nola egin azaltzen.

zantxu82

Kintonlainoa webgunea erori dela dirudi. Komikiak eskuratzeko beste moduurik?