Asterix - 30/38

Sortzailea Aju, 2020ko Ekainaren 21a, 22:20:21

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Asterix





Komikiaren datuak:

Herrialdea: Frantzia
Generoa: Abentura
Urtea: 1961
Sortzailea: Rene Goscinny eta Albert Uderzo
Sinopsia: K.a. 50. urtean gaude. Erromatarrek Galia osoa armaz hartuta daukate... Osoa? Ez! Galiar menderaezin batzuek burua makurtu gabe eusten diete oraindik ere indarrez sartu nahi dutenei. Eta bizimodua ez da batere erosoa Babaorum, Aquarium, Laudanum eta Petibonum kanpamendu txikietan dauden soldadu-taldeetako legionario erromatarrentzat...



Digitalizazioaren ezaugarriak:

Argitaletxea: Elkar
Orrialde kopurua: 50
Pisua: 200 MB
Formatua: RAR
Erresoluzioa: 3129x4000



Estekak:

01 - Asterix galiarra - [Euskal-Encodings]
02 - Urrezko igitaia - [Euskal-Encodings]
03 - Asterix eta godoak - [Euskal-Encodings]
04 - Asterix gladiadorea - [Euskal-Encodings]
05 - Asterix galiako itzulian - [Euskal-Encodings]
06 - Asterix eta Kleopatra - [Euskal-Encodings]
07 - Buruzagien burruka - [Euskal-Encodings]
08 - Asterix Bretainian - [Euskal-Encodings]
09 - Asterix eta normandoak - [Euskal-Encodings]
10 - Asterix legionaria - [Euskal-Encodings]
11 - Arbernoko ezkutua - [Euskal-Encodings]
12 - Asterix joku olinpikoetan - [Euskal-Encodings]
13 - Asterix eta pertza - [Euskal-Encodings]
14 - Asterix Hispanian - [Euskal-Encodings]
15 - Liskarra - [Euskal-Encodings]
16 - Asterix Helvetian - [Euskal-Encodings]
17 - Jainkoen egoitza - [Euskal-Encodings]
18 - Zesarren erramu-koroa - [Euskal-Encodings]
19 - Aztia - [Euskal-Encodings]
20 - Asterix Korsikan - [Euskal-Encodings]
21 - Zesarren oparia - [Euskal-Encodings]
22 - Bidaia handia - [Euskal-Encodings]
23 - Obelix eta konpainia - [Euskal-Encodings]
24 - Asterix Belgikan - [Euskal-Encodings]
25 - Zanga handia - [Euskal-Encodings]
26 - Asterixen odisea - [Euskal-Encodings]
27 - Asterixen semea - [Euskal-Encodings]
28 - Asterixen indian - [Euskal-Encodings]
29 - Arrosa eta ezpata - [Euskal-Encodings]

31 - Asterix eta Latraviata - [Euskal-Encodings]

Pasahitza: euskal

Aju

#1
Atzerago edo aurrerago egin behar nuen zerbait da.

Azken urteetan Salvat edizio berri bat argitaratzen ari da, irudi eta itzulpen berriatuarekin. Nire gusturako itzulpen berria gramatikaren bikaintasunarekin obsesionatuegi dago, irakurketaren esperientzia zertxobait izorratuz; Elkarren itzulpena irakurtzeko dezente atseginagoa zen, beraz, edizio horretan oinarrituko ditut igoerak.

Umetan Asterixen zale amorratua nintzen eta komiki guztiak neuzkan. Oraindik hemen daude, baina zoritxarrez zati-zati eginda dauzkat hainbeste erabiltzeagatik, beraz, bigarren eskuko erosketen bitartez ari naiz bilduma erregeneratzen.

Oso zaila ari da izaten denak lortzea, bai denbora bai diru aldetik, beraz, ondo zaindu nahi ditut, hau da, ez ditut eskaner batean sartu nahi, ondo eskaneatzeko izugarri tolestu behar baitira. Bigarren eskuko erosketak nahiko aurreratuta dauzkat eta horri esker ale gehienak errepikatuta dauzkat, beraz, ez daukat hauek eskaneatzeko arazorik, baina beste batzuk oraindik ez daukat errepikatuta eta ale horiek ez ditut eskaneatu/matxakatu nahi. Denak lortzen saiatuko naiz, baina baten batek zentzu horretan kolaboratu nahiko balu etxean aleren bat daukalako, asko eskertuko nioke.

Lehen aldia da honelako zerbait egiten dudala eta zoratzekoa izan da prozesua. Nobatada asko ordaindu ditut baina gauza asko ere ikasi ditut, hurrengo aleetan denbora asko aurreztuko didatenak. Emaiozue begiratu bat mesedez eta eman zuen iritzia. Pasatu egin naiz tamainarekin?

Josu Etx

Pdf formatuan egonda ongi legoke rar batean sartuta ez balego zuzenean ikusi ahal izateko. Erresoluzioa ere gehiegizkoa iruditzen zait, batez ere komiki osoak gb erdia delako.
Edonola ere bihar botako diot begiradatxo bat eta esango dizut zer moduz.
Mila esker!

Aju

PDF formatuan igotzen badut, ezin diot artxiboari nik eman nahi diodan izena eman, bestela Megak ezabatzeko arriskua baitago. Horregatik sartu dut izen itsusiko RAR batean pasahitza jarriz.

Neu ere tamaina jaistearen aldekoa naiz, baina ez dakit zenbat. Eta jakizuela berez 16 aldiz handiagoa dela eskaneo originala XD

Aju

Beste bi ale igota.

Aurrerago lehen zenbakia berrigoko dut kolorazio zuzenduarekin.

Aju


Aju


Aju

Zesarren erramu-koroa gehituta.

Josu Etx

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2020ko Ekainaren 21a, 23:03:51PDF formatuan igotzen badut, ezin diot artxiboari nik eman nahi diodan izena eman, bestela Megak ezabatzeko arriskua baitago. Horregatik sartu dut izen itsusiko RAR batean pasahitza jarriz.

Neu ere tamaina jaistearen aldekoa naiz, baina ez dakit zenbat. Eta jakizuela berez 16 aldiz handiagoa dela eskaneo originala XD

Ba nahi baduzu aparte igo dezaket pdf formatuan eta ezabatzen badute ezabatu dezatela, ez dugu ezer galduko. Ezabatzen ez badute ordea oso erosoa izan daiteke.

Aju

Asterix eta godoak igota. Hau egitea sufrimendua izan da, orbain askoko liburua baita.

Aju

Aipamenaren egilea: Josu Etx  Noiz: 2020ko Ekainaren 28a, 11:44:56
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2020ko Ekainaren 21a, 23:03:51PDF formatuan igotzen badut, ezin diot artxiboari nik eman nahi diodan izena eman, bestela Megak ezabatzeko arriskua baitago. Horregatik sartu dut izen itsusiko RAR batean pasahitza jarriz.

Neu ere tamaina jaistearen aldekoa naiz, baina ez dakit zenbat. Eta jakizuela berez 16 aldiz handiagoa dela eskaneo originala XD

Ba nahi baduzu aparte igo dezaket pdf formatuan eta ezabatzen badute ezabatu dezatela, ez dugu ezer galduko. Ezabatzen ez badute ordea oso erosoa izan daiteke.
Ez didazu ulertu. Kontua ez da PDFan ez igotzea. Nik PDF formatuan igotzen badut, hau da, artxibo finala zuzenean igotzen badut, izen esanguratsu bat jarri behar diot eta horrela harrapatzeko arriskua legoke. Hori ekiditeko, izen esanguratsua (Galiar XX) ez daukan RAR batean konprimitzen dut, pasahitza jarriz. Horrela, suposatzen da ez dutela erraz edukiko barruko edukia ikusteko.

Beraz kontua artxiboa konprimitzea eta pasahitza jartzea da. Gero barruan PDF bat edo irudi solteak dagoen berdin da.

Josu Etx

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2020ko Ekainaren 28a, 20:01:13
Aipamenaren egilea: Josu Etx  Noiz: 2020ko Ekainaren 28a, 11:44:56
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2020ko Ekainaren 21a, 23:03:51PDF formatuan igotzen badut, ezin diot artxiboari nik eman nahi diodan izena eman, bestela Megak ezabatzeko arriskua baitago. Horregatik sartu dut izen itsusiko RAR batean pasahitza jarriz.

Neu ere tamaina jaistearen aldekoa naiz, baina ez dakit zenbat. Eta jakizuela berez 16 aldiz handiagoa dela eskaneo originala XD

Ba nahi baduzu aparte igo dezaket pdf formatuan eta ezabatzen badute ezabatu dezatela, ez dugu ezer galduko. Ezabatzen ez badute ordea oso erosoa izan daiteke.
Ez didazu ulertu. Kontua ez da PDFan ez igotzea. Nik PDF formatuan igotzen badut, hau da, artxibo finala zuzenean igotzen badut, izen esanguratsu bat jarri behar diot eta horrela harrapatzeko arriskua legoke. Hori ekiditeko, izen esanguratsua (Galiar XX) ez daukan RAR batean konprimitzen dut, pasahitza jarriz. Horrela, suposatzen da ez dutela erraz edukiko barruko edukia ikusteko.

Beraz kontua artxiboa konprimitzea eta pasahitza jartzea da. Gero barruan PDF bat edo irudi solteak dagoen berdin da.

Bai bai, ulertzen dut, baina pdf bat izanda, egia esan, harrituko ninduke ezabatzen badizute. Berez, uste dut megak ez duela filtrorik eta soilik norbaiten kexu bat baduzu ezabatzen dizutela. Nik badaezpada izenak aldatzen ditut, baina hortik izen originala duten filmak ikusi ditut arazorik izan ez dituztenak.

Aju

Aipamenaren egilea: Josu Etx  Noiz: 2020ko Ekainaren 29a, 00:18:46
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2020ko Ekainaren 28a, 20:01:13
Aipamenaren egilea: Josu Etx  Noiz: 2020ko Ekainaren 28a, 11:44:56
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2020ko Ekainaren 21a, 23:03:51PDF formatuan igotzen badut, ezin diot artxiboari nik eman nahi diodan izena eman, bestela Megak ezabatzeko arriskua baitago. Horregatik sartu dut izen itsusiko RAR batean pasahitza jarriz.

Neu ere tamaina jaistearen aldekoa naiz, baina ez dakit zenbat. Eta jakizuela berez 16 aldiz handiagoa dela eskaneo originala XD

Ba nahi baduzu aparte igo dezaket pdf formatuan eta ezabatzen badute ezabatu dezatela, ez dugu ezer galduko. Ezabatzen ez badute ordea oso erosoa izan daiteke.
Ez didazu ulertu. Kontua ez da PDFan ez igotzea. Nik PDF formatuan igotzen badut, hau da, artxibo finala zuzenean igotzen badut, izen esanguratsu bat jarri behar diot eta horrela harrapatzeko arriskua legoke. Hori ekiditeko, izen esanguratsua (Galiar XX) ez daukan RAR batean konprimitzen dut, pasahitza jarriz. Horrela, suposatzen da ez dutela erraz edukiko barruko edukia ikusteko.

Beraz kontua artxiboa konprimitzea eta pasahitza jartzea da. Gero barruan PDF bat edo irudi solteak dagoen berdin da.

Bai bai, ulertzen dut, baina pdf bat izanda, egia esan, harrituko ninduke ezabatzen badizute. Berez, uste dut megak ez duela filtrorik eta soilik norbaiten kexu bat baduzu ezabatzen dizutela. Nik badaezpada izenak aldatzen ditut, baina hortik izen originala duten filmak ikusi ditut arazorik izan ez dituztenak.
Nahiago dut artxibo konprimitu batean gorde. Eta PDFarena... Nik berez asmo hori neukan, baina komentatu zuten nahiago zutela artxibo solteetan. Lan gutxiago niretzat.

Obelix eta konpainia igota. Nire gusturako, bildumako onena.

Aju

Asterix gladiadorea igota.

Liburu honen koloreak oso erreta datoz jatorrian, Kleopatra, Buruzagien burruka eta Galiako itzulian bezala. Nik uste dut garaiko kontua dela, ze justu denak dira lehenengotarikoak kronologikoki.

Aju