Cowboy Bebop [01/26] (1998) [MEGA|720p] [ONLINE]

Sortzailea Homero, 2020ko Urtarrilaren 12a, 18:13:18

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Homero

COWBOY BEBOP (1998)







Telesailaren informazioa

Herrialdea: Japonia
Generoa: Abentura, Akzioa, Zientzia fikzioa, Komedia, Drama, Episodikoa
Urtea: 1998
Denboraldiak: 1
Kapituluak: 26
Generoa:  Akzioa, Abenturak, Zi-Fi, Thriller, Western (Etorkizunekoa)
Zuzendaria: Shin'ichirō Watanabe
Gidoia: Sadayuki Murai, Marc Handler, Akihiko Inari, Keiko Nobumoto, Dai Satō, Shin'ichirō Watanabe, Ryota Yamaguchi, Hajime Yatate, Michiko Yokote
Musika: Yoko Kanno
Sinopsia: 2071. urtean, gizakia eguzki sistema osora hedatu da. Koloniak eta meatzeak dira sistemako planeta, ilargi eta asteroide ugaritan. Batetik bestera mugitzeko ohikoak dira espazio-ontziak, eta sistema barneko distantzia luzeak egiteko hiperespazio-ateen sare bat baliatzen da. Lurra, ordea, nahiko kaltetua da 50 urte lehenago gertaturiko istripu bat dela eta, aipaturiko hiperespazio-ateekin zerikusia ukan zuen istripua, hain zuzen. Gizakiaren hedapen eta barreiatzearekin batera sorturiko krimena kontrolatzeko, eta eguzki sistema osoan lan egin zezakeen polizia indar eraginkor bat kudeatzeko ezintasuna zela eta, legez kanpokoak harrapatzeko kontratu sistema bat ezarri zen abian, sari-ehiztariak edo "Cowboy" deiturikoak agertuz. Baimen egokia ukanik, Cowboy-ek dirusariak jasotzen dituzte poliziarentzat atxilotzen zailak diren delitugileak bizirik harrapatuz gero.
Nota Filmaffinity-n 8,0



Bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 20 Min/Kapitulu
Kolorea: Koloreduna

MKV Karpetan

Hizkuntzak: Japoniera, Gaztelera, Katalaniera
Azpitituluak: Gaztelera, Euskara
Pisua: 718 MB/Kapitulu
MKV Karpeta


MP4 Karpetan

Hizkuntza: Japoniera
Azpitituluak: Euskara
Pisua: 150 MB/Kapitulu
MP4 Karpeta

Note: Nire lehenengo azpititulatzea da norbaitek akatsak apuntatzen baditu gero nik zuzentzeko eskertuko nuke

Josu Etx


jonnydbz

Eskerrik asko! Hau klasiko bat da.

Aipamenaren egilea: Homero  Noiz: 2020ko Urtarrilaren 12a, 18:13:18Note: Nire lehenengo azpititulatzea da norbaitek akatsak apuntatzen baditu gero nik zuzentzeko eskertuko nuke
Ez zara honetaz damutuko? XD
Ikusten saiatuko naiz ea zer moduz dagoen, baina orain deboraz oso justu nabil...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa