Dragoi Bola Saga (Dragoi Bola + Z + GT) [MEGA|ONLINE]

Sortzailea Josu Etx, 2019ko Martxoaren 03a, 16:32:21

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 7 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Josu Etx

DRAGOI BOLA (1984-1989)






Ezaugarriak:

Herrialdea: Japonia
Urtea: 1984-1989
Generoa: Abentura, Fantasia
Sortzailea: Akira Toriyamak
Produktora: Toei animation
Egoera: Bukatua
Sagak: 7
Kapituluak:  153
Sinopsia: Dragoi Bola saga, (ドラã,´ãƒ³ãƒœãƒ¼ãƒ« edo Doragon BÅ�ru japonieraz, Dragon Ball ingelesez) Akira Toriyamak 1984 eta 1995 bitartean idatzi eta marrazturiko mangan (komiki japoniarra) oinarritutako telebista seriea da. Lehenengoz 1986ko otsailaren 26an emititu zen Japonian Fuji Tv telebista katean.

Dragoi Bolak Son Goku izeneko tximino isatsa duen mutil baten abenturak kontatzen ditu, bere haurtzarotik heldu bihurtzen den arte. Arte martzialen munduan girotuta dago eta 7 Dragoi Bolen bilaketan oinarritzen da. Kondairak dioenez, Shenron dragoiak 7 Dragoi Bolak biltzen dituenaren edozein gurari betearaziko du.


Bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 24 Minutu inguru
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 214MB inguru
Erresoluzioa: 720x540 (480p) 4/3
Karpetaren Esteka (MEGA)




DRAGOI BOLA Z (1989-1996)






Ezaugarriak:

Herrialdea: Japonia
Urtea: 1984-1989
Generoa: Abentura, Fantasia
Sortzailea: Akira Toriyamak
Produktora: Toei animation
Egoera: Bukatua
Sagak: 7
Kapituluak: 291
Sinopsia: Son Goku eta bere lagunen abenturak kontatzen ditu. Orain Goku Chichirekin ezkonduta dago eta seme bat dauka: Son Gohan. Baina espaziotik etsai bat dator.


Bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 24 Minutu inguru
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 214MB inguru
Erresoluzioa: 720x540 (480p) 4/3
Karpetaren Esteka (MEGA)




DRAGOI BOLA GT (1996-1997)






Ezaugarriak:

Herrialdea: Japonia
Urtea: 1996-1997
Generoa: Abentura, Fantasia
Sortzailea: Akira Toriyamak
Produktora: Toei animation
Egoera: Bukatua
Sagak: 4
Kapituluak: 64
Sinopsia: Istorioak Dragoi Bola Zn Boo Ahaltsua garaitu eta 10 urtera jarraitzen du. Pilaf-ek Erabateko Dragoi Bolak aurkitu eta Son Goku haur bihurtzean hasten da. Dragoi Bola hauek galaxian zehar sakabatzen dira eta urtebete baino lehen bil du behar dira, bestela Lurra lehertu egingo da.


Bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 24 Minutu inguru
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 214MB inguru
Erresoluzioa: 720x540 (480p) 4/3
Karpetaren Esteka (MEGA)



DRAGOI BOLA PELIKULAK

Josu Etx

Dragoi Bola igota, mesedez, ongi ikusten dela konfirmatu.
Dragoi Bola Z eta GT, aurkibidea bukatzean igotzen hasiko naiz.

Koldo1993

Ondo ikusten da. Ni beste formatuan ez nuen lortzen, honetan oso ondo :).

Mesedez igo Z eta GT ahal duzunean.

Mil eskerrrrrrrrrrrrrrrrr

Josu Etx

Aipamenaren egilea: Koldo1993  Noiz: 2019ko Martxoaren 13a, 09:18:58
Ondo ikusten da. Ni beste formatuan ez nuen lortzen, honetan oso ondo :).

Mesedez igo Z eta GT ahal duzunean.

Mil eskerrrrrrrrrrrrrrrrr

Bideaan!! Hurrengo astean hasiko naiz igotzen seguruenik.

Josu Etx

Dragoi Bola Zren Lehenengo 50ak igota, bihar beste hainbat igoko ditut.

Josu Etx

#5
Konturatu naiz DB-an 58. kapitulua japoniarrez dagoela, ez dakit zergatik den eta jada ongi dago, gaizki dagoen bat ikusten baduzue abisatu oso posiblea baita besteren bat gaizki egotea.

PD: Ikusi dezakezue? Nik, nire drive kontuarekin ezin dut ikusi, baina sesioa ixtekotan ongi ikusi dezaket.

Josu Etx

Dragoi Bola Z igotzen bukatuta!  :goku:
GT hurrengo astean hasiko naiz

Josu Etx

Dragoi Bola GT igotzen bukatuta!!! Beraz saga osoa online ikusteko gai zarete!  :trunks:

rugoli

Zer desberdintasun dago "J-Downloader"-en dauden kapituluekin?

Ikusten dut "mp4" fitxategiak direla eta besteak mkv. Baina gutxiago pisatzen dute. Suposatzen dut berriro errekomprimitu dituzula... Zergatik?

Josu Etx

Aipamenaren egilea: rugoli  Noiz: 2019ko Apirilaren 17a, 12:23:55
Zer desberdintasun dago "J-Downloader"-en dauden kapituluekin?

Ikusten dut "mp4" fitxategiak direla eta besteak mkv. Baina gutxiago pisatzen dute. Suposatzen dut berriro errekomprimitu dituzula... Zergatik?

Megan online ikusteko h264 formatuan eta mp4-an egotea eskatzen zidan (seguraski besteren batean posible izango litzateke baita). Gero drivera aldatzea hobe zela pentsatu eta nahiz eta uste dudan formato gehiago onartzen dituela, formato horretara aldatuta neukanez eta ongi ikusten zirenez horrela utzi nuen.

Pisuaren desberdintasuna audio japoniarraren falta izango da, formatuaren konpresioarekin batera.

AlexZubi

Kaixo!

Lehenik eta behin eskerrak eman nahi dizkizuet berriro euskeraz dragoi bola ikusteko aukera emateagatik. Txikitan bikoteak eta biok Dragoi Bola ikuten hazi ginen eta orain gure semeekin ikusten hasi gara zuei esker.

Orain Freezer-en sagan gaude (72-143) eta atzo arratsaldean atal guztiak ezabatu ziren Drive karpetatik.

Berriro igoko dituzue?

Eskerrik asko!!

Josu Etx

Egina! Ez dakit zer gertatu den baina karpetatik kanpo zeuden.

TKfujiwara

Faltan del capitulo 1-17 en la primera parte de Z (En el Drive tambien) Muchas gracias por subirlo por cierto!
pd: http://prntscr.com/niupzp Adjunto la imagen aqui porque el archivo es muy grande

Josu Etx

Aipamenaren egilea: TKfujiwara  Noiz: 2019ko Apirilaren 30a, 21:55:13
Faltan del capitulo 1-17 en la primera parte de Z (En el Drive tambien) Muchas gracias por subirlo por cierto!
pd: http://prntscr.com/niupzp Adjunto la imagen aqui porque el archivo es muy grande
Gracias por avisar, esta solucionado.


Arazo asko ematen ari dizkit. Beste arazoren bat sortzekotan MEGA-ra bueltatuko naiz. Formatu desberdinak probatuko ditut ea ez den horren geldo joaten.

funkadro

#14
Kaixo!

Dragoi Bola Zko lehen blokean 57a falta da Driven.

Eskerrik asko telesaila kompartitzeagatik  :pozik2:

aio!