Sakura, Kartak Zakura - Kadokyaputa Sakura (70/70) [MEGA|1080p] [ONLINE]

Sortzailea Taichisan, 2007ko Maiatzaren 19a, 01:37:11

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

#285
Sahiatuko naiz ahalik eta lasterren konpontzen, beste MEGA kontu bat egin behar dut eta... sentitzen dut.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Alejo Comneno

Linkak jausita daude :ahozabal: :ahozabal: :( :(

Euskadiman

#287

Euskadiman

Barkamena eskatu beharrean naiz, denbora guzti honetan ez baitut ez ezer berrigo ezta mezuak irakurri ere, arazo nahikotxo eduki ditut eta hartutako konpromezuak ez ditut bete

Ya ez dut ezta gogoratzen zeintzuk ziren nire kargu zeunden telesailak, hau bai gogoratzen dut eta uste dut avatar ere nire kargu hartu nuela, norbaitek baieztazen badit segituan lanean jarriko nahiz berrigoketak behar izatekotan, eta berriz ere barkatu

zumarra

Lasai, Euskadiman. Bakoitzak ahal duena ahal duenean egiten du. Dagoeneko 44 atal igo dituzu eta bere tokian jarri dut link-a. Lasai ibili. :agurtu:

urieuk94

Web orri hau aurkitu berri dut eta benetan diotsuet, hau da hau harribitxi puska ezkutua! Gainera Sakura bezalako haurtzaroko sail bikaina eskaintzen duena, a ze oroitzapenak, nire kuttunenetakoa zen. Mila esker zinez linkak igotzen dituzuenoi, bejondeizuela!

Euskadiman

Eskerrik asko zumarra baina konpromezua hartu ostean betebeharra dago, behintzat orain berriz egongo naiz erne badaukadan telesail bat erortzen bada berriz berrigotzen, aurreko linkean badaude 55 atal igota, 15 faltan seguruenik gaurkorako berrigota egongo direnak

milesker zure interesagatik urieuk94, goza ezazula

Alejo Comneno

Eskerrikasko horren arin bideoak berriz igotzearren, txikitan ikusten nituen serieak deskargatu eta gordetzea nahi nuke, eta hortan nenbilen bitartean aurkitu naiz web orri honekin. Zuen lana txalotu beharra dago :Olatu: Esan bezala milesker.

Josu Etx

Orain online eskuragai dago, jendeak errazago ikus ahal izateko.  :festa:

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Josu Etx


RAIMIKEL


Aju

Beno, ba hemen nator release berri batekin.

Serie honek 2017an 4K erremasterizazio bat izan zuen eta reeskalatu batekin Blurayan atera zen FullHDn (ez da existitzen 4Kn oraindik).

Hobekuntza nabarmena da:


Aurretik zegoen bdrip releasearen euskarazko audioak eta azpitituluak egokitu zaizkio. Aurreko releasean hirutan zatituta zegoen berezi bat ere badakar bideo bakarrean bilduta, baina pelikulak ez, adibidez. Estra batzuk ere badakartza.

Nox

Eskerrik asko, oso lan ona :) .

Telegramera igo dut telesail osoa , norbaitek hortik jaiztea nahiago badu, aukera izateko . Uzten dut hemen linka.

https://t.me/+XWWxZ-CVlEIwYTA8