Iritsiera - Arrival (2016) (Denis Villeneuve) [1080p|MEGA|ONLINE]

Sortzailea Arsenicum, 2017ko Martxoaren 07a, 19:06:50

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum

IRITSIERA  -  ARRIVAL (2016)




Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: AEB
Generoa: Zi-Fi / Drama
Urtea: 2016
Zuzendaria: Denis Villeneuve
Gidoia: Eric Heisserer (Ted Chiang-en kontakizunean oinarritua)
Argazkia: Bradford Young
Musika: Jóhann Jóhannsson
Aktoreak: Amy Adams, Jeremy Renner, Forest Whitaker, Michael Stuhlbarg, Mark O'Brien, Nathaly Thibault, Pat Kiely, Joe Cobden, Tzi Ma, Julian Casey, Larry Day, Russell Yuen, Abigail Pniowsky, Philippe Hartmann, Andrew Shaver, Anana Rydvald, Jadyn Malone, Frank Schorpion, Lucas Chartier-Dessert, Christian Jadah, Sonia Vigneault, Mark Camacho, Tony Robinow, Ruth Chiang, Bineyam Girma, Abdelghafour Elaaziz, Abdul Ayoola, Albert Kwan, Lorne Brass, Genevieve Sirois
Sinopsia: Estralurtarren ontziak Lurrera iristen hasten direnean, agintari militar gorenek laguntza eskatuko diote hizkuntzalari aditu bati (Amy Adams) estralurtarrak bakean datozen edo mehatxua ote diren jakiteko. Pixkanaka, emakumea inbaditzaile arrotzekin komunikatzen ikasten joango da, estralurtarren bisitaren benetako arrazoi misteriotsua aurkitu asmoz.
Nota Filmaffinityn: 7,3



Bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Ingelesa
Iraupena: 116 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 2,38 GB
Erresoluzioa: 1080p
Esteka (MEGA - ONLINE)
*Nahiz eta online ikus daitekeen, film erdian MEGAren datu muga gainditu duzunaren abisua agertu eta filma eten daiteke, beraz jaistea gomendatzen da*
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Artadi

Eskerrik asko.
Asteburu honetan ikusteko asmoa neukan, españolez, baina oraintxe bertan jaitsiko dut zure bertsioa.

zumarra


Arsenicum

Aipamenaren egilea: Artadi  Noiz: 2017ko Martxoaren 11a, 07:55:58
Eskerrik asko.
Asteburu honetan ikusteko asmoa neukan, españolez, baina oraintxe bertan jaitsiko dut zure bertsioa.

Azpitituluak.com orriko bertsioa da e! Nik bideoa jaitsi eta azpitituluak itsasten dizkiot soilik. Filme entretenigarria da. Ikusi eta amaiera hausnartzeko horietakoa.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

burrundaie


Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

JASS

Benetan itzela!
Zineman ikusi nuen duela hilabete batzuk eta benetan gomendagarria da. Mila esker!  :love:

Josu Etx


arrakala

#8
Berrigota! 1080p bertsioa MEGAn online ikusteko moduan berriro

Nidun

Torchwood telesaileko Children of Earth denboraldiren atmosfera oso antzekoa da... eta hura 2009koa zen. Ez dakit oinarrizko liburuaren eragina izango den, kasualitatea, ala kausalitatea...