GOENKALE [MU/EMULE/ONLINE] [24/??]

Sortzailea C4GTA, 2008ko Maiatzaren 30a, 11:31:55

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

C4GTA

GOENKALE
14. DENBORALDIA







SINOPSIA
Zimendu sendoenak mugitu egiten dira; ideia errotuenak, galdu; urte asko zutik irauteko eginiko eraikuntzak erori egiten dira; eta Maria Luisa, "Goenkale"ko zutabe nagusia, arazo larrietan murgildurik dabil. Martxelo, Asierren bizitza kinka larrian jarri duen gizona, Maria Luisaren erruz hil da, eta badaki sekretuak argia ikusten badu kartzelatu egingo dutela. Bere jokaerak ondorio larriak ekarriko dizkie ingurukoei.

Istorio hori izango da, hain zuzen, lehen hiruhilekoan "Goenkale"ren ardatz nagusia, baina ez bakarra: Arralde hankaz gora jarriko duen istorio baten aurrean Koldo alkate bezala nola moldatzen den ikusiko dugu, Peioren familia Arraldera etorriko da, Kevinek eta Rakelek lehen pausoak emango dituzte heldutasunean eta Leonor, berriz, adorez beteriko ama gisa agertuko da. Horretaz gain, pertsonaia misteriotsu bat agertuko da Arraldeko kaleetan. Koldok eta Maria Luisak baino ez dute ezagutuko gordetzen duen sekretua.

Intrigaz beteriko istorioak izango dira guztiak ere, baina sentimenduak ez dira alde batera geldituko eta honezkero horren ongi ezagutzen ditugun pertsonaiek une zailei egin beharko diete aurre. Hala ere, "Goenkale"n amodioak beti izaten du bere tartetxoa eta ustekabean azalduko da, zailtasun guztiei aurre eginez.


FITXA TEKNIKOA

Izenburu Originala: GOENKALE
Produkzio Urtea: 1994
Denboraldia: 14
Atal kopurua: 2043
Egoera: Emititzen
Produktora: Pausoka/EITB/ ERESOINKA
Nazionalitatea: Euskal Herria
Emisioa Euskal Herrian: Etb1/Etb SAT/ CANAL VASCO

Aktoreen Banaketa:

PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK

Gauzatzea: DVBrip
Arduradunak: C4GTA
Publikazioa: Grabatzen diren einean.
Denboraldia:
Atalak:
Iraupena: 30 Min. ggb.
Tamaina: 400/550 MB ggb.
Bideoa: WMV 1200 Kbps 640*480 - 4:3
Audioa: SAT/MP3 128 Kbps/Estereoa/Euskera
Hizkuntza: Euskera
Informazio gehiago: Goenkale Webgune ofiziala

MEGAUPLOAD

12.Denboraldia (2006/07)
2310/2311 Anaien Aupegian Begirada Hotza IGOTZEKOTAN

14.Denboraldia (2007/08)
2008-05-12 IGOTZEKOTAN
2008-05-13 IGOTZEKOTAN
2008-05-19 IGOTZEKOTAN
2008-05-20 IGOTZEKOTAN
2008-05-26 Goenkale Amildegi bat tartean
2008-05-27 Goenkale Maitasun epaituak     
2008-06-02 Goenkale Tximeletak sabelean
2008-06-03 Goenkale Azken hitza
2008-06-09 Goenkale Maite Mina urruntzen denean
2008-06-10 Goenkale Jokaldi berezia
   2008-07-07 Goenkale (Peioren bihotzekoa) mila esker AKET OHARRA: atal hau ez da nik uste nuena barkatu.
http://www.megaupload.com/?d=JM57M2RA ez dakit ze atal den kaliton jeitsi ta begiratu
2008-16-10 Goenkale IGOTZEKOTAN
2008-17-10 Goenkale IGOTZEKOTAN

ATALEN IZENBURUA
XV DENBORALDIAREN ATALEN GIDA
BIDEO LOTURAK

1 Atala.- Udan, duda - mudak [24/9/08]2 Atala.- Hutsetik hasi [25/9/08]3 Atala.- Zerotik hasi [29/9/08] 4 Atala.- Mutur jana non-nahi [30/9/08]5 Atala.- Erabaki beharra [6/10/08]6 Atala.- Ez nigana urbildu [7/10/08]7 Atala.- Okerrak zuzendu nahian [13/10/08]8 Atala.- Lanik ez   [14/10/08]9 Atala.- Alarma faltsua  [20/10/08]10Atala.- Oroimen selektiboa [21/10/08]11Atala.- Isiltasuna [27/10/08]12Atala.- Gaur Jekyll, bihar Hyde [28/10/08]13Atala.- Zauriak gaiztotzen direnean[3/11/08]14Atala.-Erabaki beharra[4/11/08]15Atala.-Eromenak jota[10/11/08]16Atala.-Balantza Kontuak[11/11/08]17Atala.-Min gaiztoak[17/11/08]18Atala.-Etxian giro[18/11/08]
ELINKAK

LASTER

AipatuOharra: Oraingoz ez daude DIVX ikasten dudanean nola egiten den orain ez dut astirik lan berri bat dut ta egun osoa artzen dit. ;-(

Laguntzaile bila nabil nire webgunerako. Anima zaitez laguntxo. Iradokizunak abildua aintzindari.info

baronluigi

Web-eko azalean jarriko dut

Eskerrik asko zure lanagatik

baronluigi


C4GTA

#3
Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2008ko Maiatzaren 30a, 11:46:00
Web-eko azalean jarriko dut

Eskerrik asko zure lanagatik

Ederki ikusi dut igo duzula jeje 14denboraldi osoa ez dut grabatua zentitzen dut bakarrik listan jarri ditudanak. a bueno ez zitzaidan bururatu ETB1-en errepikatuak botatzen dituzte programatuko dut grabatzeko ta etb Sat-en ere oraindik etzeratuagoa botatzen dute baten bat grabtzerik balu! Goenkaleren ordutegia kanal bakoitzean hau da.
Martxa ontan beharko dut DVD grabatzaile bat Goenkale Soilik grabatzeko jeje nire logelarako. Gainera Gaur nire Urtebetetzea da eta opariak jasotzeko prest nago. jeje

baronluigi agregatuidazu zure msnra mesedez ta horrela hitzegiterik dugu adoz! beno ni banoa gaberarte Aio  :bye1

Laguntzaile bila nabil nire webgunerako. Anima zaitez laguntxo. Iradokizunak abildua aintzindari.info

baronluigi


Taichisan

Eskerrik asko aportazio honegatik, baino DOWNLOAD WITH PREMIUM jartzen dit ta ezin dut jaitsi....

Bide batez esan nik grabatu ahalko nukeela baino material dexente grabatzen det jada ta lan gehiago egitea dudan lan piloarekin ezinezkoa litzake, AKET, ia zu ahalko zenuke Goenkale grabatu be...
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

baronluigi

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2008ko Maiatzaren 30a, 13:48:21
Eskerrik asko aportazio honegatik, baino DOWNLOAD WITH PREMIUM jartzen dit ta ezin dut jaitsi....

Bide batez esan nik grabatu ahalko nukeela baino material dexente grabatzen det jada ta lan gehiago egitea dudan lan piloarekin ezinezkoa litzake, AKET, ia zu ahalko zenuke Goenkale grabatu be...

Hori da 500 MB baino gehiago okupatzen duelako, eta tamaina horietako artxiboak Premium kontua daukatenek bakarrik jeitsi ditzazkete

Lastima da, nik erabiltzen premium sortzailea jada ez dabil, bestela esango nizuke nola egin.

Horregatik, hemendik aurrera hobe duzue artxibo handiak zatikatzea.


AKET

Saiatuko nahiz goenkale garbatzen, aste honetan hasiko nahiz eta ondo badoa (nik daukadan materiala ripeatzeko gai ba naiz) guztora jarraituko dut grabatzen.

C4GTA

#8
Barkatu nik badut ETB SAT beraz aste osoa DVD jo ta ke goenkale grabatu arte. Igandetik aurrera. igo dut beste atal bat oraintxe jarriko dut link-a, beste gauz bat premium etik jeisteko erregistratu doainik da. Aio

Orain arte lana nahikoa duzutenak e zaitezte lanez lepo ibili adoz?

Laguntzaile bila nabil nire webgunerako. Anima zaitez laguntxo. Iradokizunak abildua aintzindari.info

baronluigi

Aipamenaren egilea: C4GTA  Noiz: 2008ko Maiatzaren 30a, 20:41:29
Barkatu nik badut ETB SAT beraz aste osoa DVD jo ta ke goenkale grabatu arte. Igandetik aurrera. igo dut beste atal bat oraintxe jarriko dut link-a, beste gauz bat premium etik jeisteko erregistratu doainik da. Aio

Orain arte lana nahikoa duzutenak e zaitezte lanez lepo ibili adoz?

Ez...bi kontu mota daude. PREMIUM (ordainduz) eta USER (Dohainik) Bigarrenak duen abantaila bakarra zuk igotako fitxeroek gehiago irauten dutela da...besterik ez

Horregatik esaten dizut...zure bideoetako batek 500 MB baino gehiago okupatzen badu, mesedez, moztu ezazu WINRAR-EKIN XD

Mil esker zure lanagatik

C4GTA

Poliki joan beharko dut. Oraingoz niretzat hau haundi xamarra egiten zait ta lasaitasunez artuko dut. Orain grabtu ta udaran pasako dut internetera hori bai astelehen ta astearte gauetako atalak noski igoko ditudala baina beste atal zaharragoak udararako utziko ditut ETB SAT eta arratsaldez botatzen duten horiek. ok?

Laguntzaile bila nabil nire webgunerako. Anima zaitez laguntxo. Iradokizunak abildua aintzindari.info

Taichisan

Aipamenaren egilea: C4GTA  Noiz: 2008ko Maiatzaren 31a, 01:15:41
Poliki joan beharko dut. Oraingoz niretzat hau haundi xamarra egiten zait ta lasaitasunez artuko dut. Orain grabtu ta udaran pasako dut internetera hori bai astelehen ta astearte gauetako atalak noski igoko ditudala baina beste atal zaharragoak udararako utziko ditut ETB SAT eta arratsaldez botatzen duten horiek. ok?
Ongi iruditzen zait^^ Lan hauek poliki poliki ta patsadaz hartu behar dira, batez ere berria zarenean mundu ripeatzaile honetanXD Lasai itxoiten dakigula gehienok^^ oso lan ona egiten hari zara eta!^^ :tv_happy
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Gauzatxo bat C4GTA, lehen posta editatuko dizut beste post.ekin akorde jartzeko, infromazioa emonez telesailagaz, argazki bat eta sinopsia, dena den zuri utziko dizut gauzak betetzen, ni soilik prestatuko dizut zuk zure gustura jartzeko informazioa ,ados? bide batez ere Emulerako elink-ak jarriko ditut, emulera sartuko bait ditut atal guztiak deskargatzen diren einean eskuragarriagoa euki dezaten gainerako gendeek ados? :msn-wink

Ba hori da dena, pribatu bat bidaliko dizut atalak ikusten ditudanean pare bat truko azaltzeko ripeatzerakoan,ados?

Beste ezer gabe, banoa, aio!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

C4GTA

#13
Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2008ko Ekainaren 01a, 20:33:25
Gauzatxo bat C4GTA, lehen posta editatuko dizut beste post.ekin akorde jartzeko, infromazioa emonez telesailagaz, argazki bat eta sinopsia, dena den zuri utziko dizut gauzak betetzen, ni soilik prestatuko dizut zuk zure gustura jartzeko informazioa ,ados? bide batez ere Emulerako elink-ak jarriko ditut, emulera sartuko bait ditut atal guztiak deskargatzen diren einean eskuragarriagoa euki dezaten gainerako gendeek ados? :msn-wink

Ba hori da dena, pribatu bat bidaliko dizut atalak ikusten ditudanean pare bat truko azaltzeko ripeatzerakoan,ados?

Beste ezer gabe, banoa, aio!

Adoz denean jeje oraintxe igandeko atala grabatzen jarri dut jakin esazue atal zaharrena gaurkoa dela Rakel Bortxatzen dutenean. Hortik aurrera izango dira atalak. Ados? :lol

EDIT2:
   Ordenagailura pasatzen nago gaur grabatutako atala biharko igota egongo da bai MegaUploadera eta VEOH-ra. Pentsatzen nago agian GIGASIZEra igotzea hobea izango ote den?



EDIT3: Ezingo dut igo igandeko atala  :brickwall

   Igandeko atala ez zait osoa grabatu DVD tontotu zait ta erlojua bera bakarik aldatu da ez dakit nola. Batenbat grabatzerik lortu al du? ETBSAT igande ontan botatako goenkaleren atala. DVD konpontzera eraman beharko dut. baina ala ere beste bat erosiko dut goenkale bereziki grabatzeko. Gomendiorik? ze DVD grabatzaile gomendatzen didazue?

Laguntzaile bila nabil nire webgunerako. Anima zaitez laguntxo. Iradokizunak abildua aintzindari.info

AKET

Nik etb1koa soilik garbatzen nago. Etbsat ez daukat eta.