One Piece (1. eta 2. Denboraldia) [0-156] [MEGA/DRIVE] [ONLINE]

Sortzailea Taichisan, 2007ko Maiatzaren 04a, 11:09:55

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

baronluigi

42-garren atalaren linka gaizki dago xD

Taichisan

lasai igo barik daudelako oraindikXD
42, 44 eta 45a ez dabil oraindik, laster duzue
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

shanks_op

aupa! oso labore ona taichisan, espero dut one pieceren 2. pasea ere igoko duzula
egin dezakezu berbera doremi-rekin
pepito tolejo ataca de nuevo!!!! EITB no tokes los cojones espa?ol!!

txapelzuri

Antza denez bideoak VEOH-tik desagertu dira, edo niri behintzat hori esaten dit.
Posible izango zen megaupload edo antzeko plataforman ekegitzea??
Eskerrak.

Taichisan

Ba bai, Veohko putakumeek ezer esan gabe atxindu zidaten kontua, baino lasai daukagun MATERIAL GUZTIA MEGAUPLODERA IGOKO DELA^^ eta guztia esaten dudanean guztia da, baina patxadaz hori bai^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

txapelzuri

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2009ko Urtarrilaren 07a, 22:27:43
Ba bai, Veohko putakumeek ezer esan gabe atxindu zidaten kontua, baino lasai daukagun MATERIAL GUZTIA MEGAUPLODERA IGOKO DELA^^ eta guztia esaten dudanean guztia da, baina patxadaz hori bai^^

Eskerrik asko Taichisan  :biggrin:

jonnydbz

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2009ko Urtarrilaren 07a, 22:27:43
Ba bai, Veohko putakumeek ezer esan gabe atxindu zidaten kontua, baino lasai daukagun MATERIAL GUZTIA MEGAUPLODERA IGOKO DELA^^ eta guztia esaten dudanean guztia da, baina patxadaz hori bai^^
Material guztia asko da ez??
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

txapelzuri

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2009ko Urtarrilaren 08a, 13:21:39
Material guztia asko da ez??

Nik behintzat zera eskertuko nizueke: ONE PIECE atalak MEGAUPLOAD-ean eskegitzea.
43. atal arte VEOH-etik jaitsi nituen, baina hortik aurrera ez ditut.  :brickwall

Taichisan

Aipamenaren egilea: txapelzuri  Noiz: 2009ko Urtarrilaren 26a, 15:37:34
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2009ko Urtarrilaren 08a, 13:21:39
Material guztia asko da ez??

Nik behintzat zera eskertuko nizueke: ONE PIECE atalak MEGAUPLOAD-ean eskegitzea.
43. atal arte VEOH-etik jaitsi nituen, baina hortik aurrera ez ditut.  :brickwall

Lasai igoko ditudala, baino poliki poliki ados? Ajuk hasten danian atal berriak igotzen hortxe hasiko naz nik "lehen denboraldiko" atalak igotzen^^

Ta Veohko atalak atxindu itzazu ez dute ta ezer balio originalen aurrean(originalak dualean daude ,veohkoak ez ta gainera birkomprimitzen zituen).
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

txapelzuri


Taichisan

Bueno bueno lagunok, aspaldi hau geldirik dagoela ezta? ba jakin dezazuen hasi dudala igotzen megauploadera ONE PIECE, ikusiko gara! :silba:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

baronluigi

Eskerrik asko telesail honen euskarazko bertsioa igotzen hasteagatik. Ea gaur eta bihar bitartean igo dituzun bostak jeitsi ahal ditudan.

txapelzuri

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2010ko Martxoaren 18a, 22:54:14
Bueno bueno lagunok, aspaldi hau geldirik dagoela ezta? ba jakin dezazuen hasi dudala igotzen megauploadera ONE PIECE, ikusiko gara! :silba:

Eskerrik asko Taichisan!!!

EH-Mikel

Nik emuletik jeitsi nituen lehengo 94 atalak. Zer egin behar dut gainerakoak eskuratzeko? Edo nondik eta nola?

Taichisan

Ba pazientzia eduki ta itxaron nik igo arteXD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!