KARE KANO [26/26]

Sortzailea Aju, 2007ko Abenduaren 20a, 19:28:31

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Aipamenaren egilea: kutxipoo  Noiz: 2008ko Abuztuaren 25a, 09:05:39
Nola doa asuntua? Aupa mutilak, gitxi gelditzen da eta.

Ez dakit zelan izango da orain, baina orain dala urte batzuk eman ebenean, zoroetxe bat zan, ordutegia aldatu, kapitulu bat emon ordez bi, beste egun baten ezer. Azkenean, ez neban ikusi ahal izan. Amaitzen dozuenean bajatuko dot ta konpartitzen jarri.

?nimo.

Ba dakizunez horrela segitzen dabez etbn, dena den ta zoritxarrez atal bat faltan dugula uste dut nik...
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Azkenean ezin izan neban hartu 3 eta 4. atalen audioak. Bietako bat badaukagu, baina beste da arazoa. Pagoko euskaltel daukan batenbatek hartu beharko dau... Aber irailean bentilatzen dodan daukadan materiala.

Aju

Igo ditut falta direnak. Ea datorren astean Arturo bukatzen dudan, zail egongo da baina.

Konturatuko zarete opening (atalak ondo daude) batzutan zarata arraroak entzungo direla (seinale falta). Atal ia guztietan abestiko lehen hitza "Bihotza" janda emititzen dute. Osorik esaten zuen atal baten audioa hartu nuen, eta ikusten da aukeratzeko neuzkan audioetatik txarrena aukeratu nuela, ez nintzen konturatu 5-6 mozketa txikitxo zeuzkala, baina horregatik ez nituen berriro egingo, ez?

Taichisan

Azkenean beste telesail bat amaituta Aju handiaren eskutik^^

Ta bueno, espero dut laster jaistea, lanean ikusi nahi dut eta telesail osoaXD

ESKERRIK ASKO!!

P.D: Ia orain ni aste baten Sakura finikitatzen dudan ze oso atzeratuta nabil azkenaldiotan...barkaidazue atzerapen guztiengatik.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2008ko Urriaren 26a, 21:56:50
Ta bueno, espero dut laster jaistea, lanean ikusi nahi dut eta telesail osoaXD
Lan ederra zurea, neuk ere nahi dut!!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

kenshin

weeeeeeeeee
deskargatzeeeeeeen

laxkax

Kaixo danoi,
Agian berandu iritsiko naiz proiektu hontara, baina, Kare Kano-ren DVD originalak ditut. Behar badituzue, eskatu, eta zerbait moldatu genezake. Nik ez dakit horrelako gauzak editatzen, hortaz, ezin dut neronek egin.
Espero dut, hemendik aurrera gehixeago lagundu ahal izatea.
Hurrena arte,

Taichisan

Aju, ze pasatzen da azken atalarekin?? ez zait batere deskargatzen hari, megauploaden bidez igo ahalko bazenu eskertuko nizuke, dvda ixteko falta zaidan bakarra bait da 26. atalaXD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

laxkax

#53
portzierto, komikia ere osorik daukat (momentu honetan enaiz oroitzen inglesez edo gaztelaniaz daukaten), agian, batzuren artean ados jarri eta itzuli genezake, ez? Badakit, seguraski, erantzun hau beste leku batean joan beharko zela, baina, hemen aipatzen denez serie hau, hemen jartzea pentsatu dut.

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2008ko Abenduaren 01a, 14:02:21
Aju, ze pasatzen da azken atalarekin?? ez zait batere deskargatzen hari, megauploaden bidez igo ahalko bazenu eskertuko nizuke, dvda ixteko falta zaidan bakarra bait da 26. atalaXD
Ezabatu egin nituen ze katxondeoa zen, hilabete izan eta atal batzuk ia eskaerarik gabe zeuden, bere tamaina baino pare bat mega gehiago bakarrik igota, eta ezabatu egin nituen (horrela baten batek idatz zezan). Asteburuan jarriko ditut falta zaizkizun atalak (inork gehiago nahi baditu, idatz dezala berton). Konturatzen bazara, norbaitek jaitsi ditu osorik, baina non dago pertsona hori??

kenshin

wooooooooooo
ba... jodr.. bueno... berando nabil, baina... hala... nire emule martxan egongo da gabonetan!! mila eskerr!

Aju

Bueno, jarri dut azken atala berriro emulean.

laxkax

epa,
serie honen atal denak dauzkat emulean jarrita, baina ez dira jeisten. batzuk erdizka dauzkat gainera, azkena bakarrik lortu dut jeistea. eskertuko nizueke norbaitek ipiniko balitu. jeitsitakoak, noski, banatuta dauzkat.
esker mila

kutxipoo

Aupa aspaldikos! ^^

Bai, kriston galduta ta liauta egon naz. Ba ahal dago aukerarik atalak jeisteko? Oin dala hilabeta batzuk erderaz bajatu nebazan, baina euskeraz askoz hobe, ?ez?
Beno, probatzearren da, hainbeste denbora pasatu ta gero, ez kezkatu ezin badozue ipini. ^^

Eskerrik asko lanagatik, ?eh? Nik uste dot kriston buruko minak pasatuko dozuezela. XD

Aju

Aipamenaren egilea: kutxipoo  Noiz: 2010ko Ekainaren 08a, 00:15:58
Aupa aspaldikos! ^^

Bai, kriston galduta ta liauta egon naz. Ba ahal dago aukerarik atalak jeisteko? Oin dala hilabeta batzuk erderaz bajatu nebazan, baina euskeraz askoz hobe, ?ez?
Beno, probatzearren da, hainbeste denbora pasatu ta gero, ez kezkatu ezin badozue ipini. ^^

Eskerrik asko lanagatik, ?eh? Nik uste dot kriston buruko minak pasatuko dozuezela. XD
Lasai, ipiniko dotez