TRUMOITXORIAK [MG] (2004) [Jonathan Frakes]

Sortzailea NeuAitor, 2009ko Abuztuaren 27a, 15:24:16

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

NeuAitor

TRUMOITXORIAK




SINOPSIA

60. hamarkadan sorturiko "Thunderbirds" telesail arrakastatsuan oinarriturik, 2004an estreinaturiko filma dugu honako hau.

FITXA TEKNIKOA:

Izenburu originala:Thunderbirds
Produkzio urtea:2004
Zuzendaria:Jonathan Frakes
Produkzioa:Tim Bevan, Eric Fellner eta Mark Huffman
Gidoia:
Aktoreak:Gerry Anderson eta Sylvia Andersonen pertsonaietan oinarrituriko argumentuan, William Osborne eta Peter Hewittek idatzian, oinarrituriko gidoia, William Osbornek eta Michael MacCullersek idatzia.

PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK

Gauzatzea: DVDrip
Arduraduna: NeuAitor
Iraupena: 87 minutu
Tamaina: 1,25 GB
Audioaren hizkuntza:Euskara





NeuAitor

Bueno ba, azkenian altzauta, berez lenuo eon bihar'tzan baina bueno... Ia gustatzen zatzuen!

Taichisan

Filme hau aspaldi montatu neban ni, baino eztakit nolan galdu egin zan. Atzo dvd baten aurkitu neban, baino berdin da orain, zurearekin nahiko dakagu. Bide batez filme asko desagertu zirenez gero, nik baditut galdu ziren filme horien audioak muntatuta, nahi baldin baduzu pasatzen dizkizut ta zeuk birmoldatu, zeren nik ezer gutxi egin dezaket ordenagailu honegaz, esango didazu ,aio!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

baronluigi

Ostia, eskerrikasko, lehengoan filme hau TV1-an bota zuten erderaz. Pixka bat ikusi nuen, eta entretenigarria egin zitzaidan. Orain euskeraz ikusteko aukera izango det. Mila esker berriro ere ^^

NeuAitor

Egixa esan, ni e'nai asko aklaratzen audio hutsak montatzen. DVDripakin sinkronizau eta... ez'takitx zela ein, ez'tet inoiz proau behintzat. Nahi bezu pasau audio bat, proatzeko, baina ez'takitx ein ahalko deten, saiauko nai baina... Ta beste alde batetik, ez'takitx zela ahal diazuzen pasau audiuak...

Taichisan

Gauza da audio gehienak sinkronizatutak daudezela jada, nik bere garaian egin bait nituen, baino ezin dudanez muntairik egin ordenagailu puta honegaz, horregatik nioenXD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

zumarra