BLUE DRAGON - DVD-RIP DUAL[MG][27/51]

Sortzailea Taichisan, 2009ko Urriaren 07a, 01:40:37

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Bueno, lagun batek esan didanez urriak 20an hasiko da BLUE DRAGON katalanez, eta azkenean atalen 2.bertsio bat egingo dut katalana sartuta, arrazoi 2rengatik:

1.Nire bikoizketako adiskide ta lagunak bikoizten dute, Shu eta Jiroren paperean

2.Gende gehiago jaitsiko du gure releasea

Besterik gabe , aio.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Hemen 8.atala, laster aste honetako guztiak
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Asko kostata baino hemen dator 10.atala, orain gauzak hobetzen doaz ta atera dira Neneren ia itzaldun guztiak jujujuju.

Esan behar dizuet ere 12.atala ezin izan dudala mkvtik rawa atera ez dit uzten virtuadub.ak ordun, a la desesperada egin dut ta behintzat cartoon networkeko italiar bertsioa aurkitu dut ta oraingoz horrekin egingo dut atal hori, behintzat ikusi ahal dezazuen ados? dena den inork lagundu ahal badit mkvtik avira pasatzen asko eskertuko nioke, aio!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

11.atala martxan, esateko dizuet azkenean 12.atala oraingoz bertsio azpititulatuarekin montatuko dudala audioa, 12.rawa eskuratzerakoan berriz igoko dut ondo, jakin dezazuen guztiok.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Govels

Taichisan nik nahi bozu 12.atala kalitate onean pasa diezazuket. Nahi baduzu esan eta megaupload-era igoko dotzut.

Taichisan

Aipamenaren egilea: Govels  Noiz: 2009ko Urriaren 21a, 17:14:00
Taichisan nik nahi bozu 12.atala kalitate onean pasa diezazuket. Nahi baduzu esan eta megaupload-era igoko dotzut.

Lehenengo ta behin ongietorri Govels^^
Ta bigarren, asko eskertuko nizuke dituzun RAW guztiak pasatu ahako bazenida( kalitate honekoak baino erresolizio normalean eta AVIn), igozazu 12. ahal duzun lasterren mesedez^^ eskerrik asko!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Govels

Eskerrika asko Taichisan serie hau euskaraz ipintzeagatik. Hemen bidaltzen dizut 12.atala, audio japoniarra bakarrik dauka. Ahal dudan einean lagunduko dizut.

http://www.megaupload.com/?d=JQM3HI59

Taichisan

Esker mila Govels! muntatzen nabil oraintze 12 eta 13a ta gauerako igotak egongo dira^^

Bide batez ez dituzu 2. denboraldiko eawak edukiko ezta?
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

12.atala azkenik zuentzako.

Eskerrak eman nahi dizkiot Govels-i atal honen Raw-a pasatzeagatik^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Govels

Orain ez daukat 2.denboraldiko raw-ak, baina lortzen baditut abizatuko dizut.

Taichisan

Atal berri bat, egia esan oso atal interesgarri ta ona iruditu zait atzokoa, ia gaurkoa nola datorrenXD :egiptooo
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Taichisan, 11. atala zergatik dauka tamaina handiagoa?
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2009ko Urriaren 29a, 23:04:28
Taichisan, 11. atala zergatik dauka tamaina handiagoa?
Hori Rawarengatik da, horrelako tamaina zeukan, horregatik da.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!