KUTSIDAZU BIDEA, IXABEL [MEGA] (2007)

Sortzailea MikelEiza, 2007ko Irailaren 12a, 00:36:55

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Proiektu oso osatua egin behar dozu azkenian, ederra :hail
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa


C4GTA


Laguntzaile bila nabil nire webgunerako. Anima zaitez laguntxo. Iradokizunak abildua aintzindari.info

locko

Megaupload edo herretako baten jarriko al dezute?? emulea ya ia es det erabiltzen jeje

baronluigi

Nire bertsioa MU ra igotzeko asmoa daukat. DVDRIP a AC3 audioarekin, 1.37 GB tamainarekin. Ea noizko igo dezakedan.

Hori bai, gaztelerazko azpitituluak edukiko dituen releasea da, ez baitut hemen bakarrik elkarbanatuko.

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

baronluigi

Telesailaren DVDak ere baditudanez (eskerrak herriko liburutegiak euskarazko eduki asko erosten dituen xD), nahi izan ezkero ripeatu ditzazket. Egun hauetan atal baten rip-a egingo det proba gisa, zer konfigurazio datorkion hobekien ikusteko, baina 700 MBko tamaina eta AC3-ko audio formatua egoki geratuko litzaiokela uste det.

baronluigi


Peto

Beno,

Hemendik uste dot hartu nebala liburua, beraz gutxienez egin leikedana faborea bueltatzea da.

Dagoen PDF bertsioa nahiko eskasa zan, ba?a horrekin eta paperezko liburua eskuan izanda, irakurri ondoren nahiko ondo geratu jata. Hemen dakazue DOC eta PDF bertsio berriak. PDFa 6"tako lektore elektroniko batetan (neuria, Sony PRS-505) irakurtzeko egokituta dago. Hori lortzeko, DOCa be neurri bereziak dittu ba?a oso erraza da horri tama?a eta letra aldatzia, beraz bakoitzak nahi dabena egin leike.

Ez dakit linka zelan jarri, beraz beste foruetan egiten dudan bezala jarriko dut. Txarto badago, administradoren batek konponduko deztala espero dot.

http://www.megaupload.com/?d=DYEF9ARA


Milla esker egiten duzuen lan izugarriagatxik


MikelEiza


iragoiko

estekak erorita daude. Norbaitek berriz igotzea izango luke?