BLUE DRAGON - DVD-RIP DUAL[MG][27/51]

Sortzailea Taichisan, 2009ko Urriaren 07a, 01:40:37

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Datorren asteko atalak gehituta, ez dakit datorren astean atalik eukiko ditudan prestatutak :silba:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Taichisan, 11. atalarekin pinza joan zaizula!! jajaja :meparto:
Bideoa Lucky Luck-ena da eta audio besteren batena dela uste dut.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Nola?? Etxera bueltatzerakoan begiratuko dut...dena den aspaldi aspaldi sartutako atala zen, ikusten da inok ez dituela ikusten ze hori egin badut... eskerrik asko dena ikuskatzeagatik Jonnydbz!!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Ez horregatik, ikusi dudanean flipatzen geratu naiz  :meparto:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Bale, ikusi dut kagada, benetan ez dakit zelan luky lucken filmea agertzen dan baino bueno, hori atxinduko det arazoak ez sortzeko.

Bide batez esan abuzturarte ia ezinean egongo naizela releaseak montatzen segitzeko, bada ez bada ere oso atal gutxi atera ahal izango ditut zeren Euskal Encounter arloan lan egiten hasiko naiz astelehen honetan.

Dena den lasai egon ze ointxe berton prestatu ditut Blue Dragoneko 3 atal berri eta 11.atala berigotzen nabil, ordun lasai egon zaitezte^^.

Azkenik esan Kapitain planet ia ia ripeatuta daukadala osorik eta gutxika gutxika igotzen joango naizela, egia esan beste telesail askoren ripeaoak aspaldi eginda ditut baino igotzeko ia denbora ez.

Aio ta hurrenarte!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Nik 11. atala igo arte itxarongo dut :biggrin:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Igota duzu 11.atala, ta ordu bat barru beste hirurak sartuko ditut.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Igotak egin ditudan azken atalak, goza itzazue zeren abuzturarte oso gutxi egin ahalko ditut eta :silba:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Galdera bat, serie honek badauka sagarik?
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Ba egia esan uste dut ezetz, baino ez dut ondino osorik ikusi, ordun, ez naiz hoberena ezer esatekoXD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Ikusi ez duzun serie bat ripeatzen ari zara? Hori dela ikusgarria :meparto:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Ikusten ez ditudan telesail askotxo grabatu ditut, ia ia guztiakXD grabatzeko denbora bai baino ikusteko ezXD

Bide batez esan nahi dizuet ez dudala releasea utzi, denbora faltagatik ezin det ia ia ezer ripeatu ezta montatu. Ia Urtarrilean edo ezer egin ahal dudan telesailarekin amaitu ahal izateko. Eskerrik asko zuen pazientziagatik.

P.D: Hau Blue Dragoni buruz, baino zintzilik ditudan release guztietarako da.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Kaixo lagunok, tamalez ez dakin zein izango den Release honen etorkizuna, zeharo desbordatuta nabil aspaldi proiektutaz (euskal encodingsekin serikuzirik ez direnak) eta pixkat agobiatuta nabil ikusten dudalako telesail asko ireki ditudala eta ezin ditudala amaitu, batez ere mutaiak direnak.
Barkamena eskatzen dizuet nire izenean, nire erruz izango bait da ia telesail guztiak (denbora luze batean) amaitu gabe gelditzea.

Espero dut ulertuko duzuela. Goraintziak guztioi, barkatu.

Agur.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Euskadiman

beno, taichisan okupatuta dagoenez nik laguntza txiki bat emango diot (berak nahi badu noski). berak megaupload era igotako blue dragonen atalak ditut eta igotzen hasi naiz pixka bat laguntzeko. bakarrik lehengo 27 atalak ditut, horiek baitziren berak igo zituenak. beraz hemen dituzue lehenengo 2 atalak:

1: http://www.4shared.com/video/Kh8iqcdq/Euskal-Encodings_BLUE_DRAGON_-.html

2: http://www.4shared.com/video/zR-n-7sR/Euskal-Encodings_BLUE_DRAGON_-.html