One Piece (1. eta 2. Denboraldia) [0-156] [MEGA/DRIVE] [ONLINE]

Sortzailea Taichisan, 2007ko Maiatzaren 04a, 11:09:55

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju


Taichisan

Oso ondo Aju^^ eskerrik asko!!

Gauza bat pentsatu dut, zeren ikusita nola dagoen lehen bertsioan egin genituen audioen grabaketak(nire audioak behintzat txapuzak ziren) 2.bertsioa egiteko asmoa egongo leike?? ze oin audioak aski ondo hartu daitezke kalitate onarekin...
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2010ko Ekainaren 30a, 16:44:03
Oso ondo Aju^^ eskerrik asko!!

Gauza bat pentsatu dut, zeren ikusita nola dagoen lehen bertsioan egin genituen audioen grabaketak(nire audioak behintzat txapuzak ziren) 2.bertsioa egiteko asmoa egongo leike?? ze oin audioak aski ondo hartu daitezke kalitate onarekin...
Erabili diren audio guztiak TDTkoak dira, arsenicumen, orionatkren eta nire artean hartuak. Zure batzuk erabili nituen, baina TDTkoak lortu nituenean aldatu egin nituen, eta hemen jarrita dauden guztiak TDTkoak dira.

PD: Mesedez, jaitsitakoan jar itzazue emulen.

Aju


baronluigi


jonnydbz

Alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, baina zer da hau? Nik jeitsi egingo ditut eta atal berri hauek emulen jarriko ditut.

Eskerrik asko!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

baronluigi

Joer...oraintxe Mugaldekoak telesaila ikusten hari nintzen, eta bertan Ace-i ahotsa jartzen dion aktorea atera da munizipalaren papera antzezten...ahots gaztea dauka baina 50 urte baino gehiago dituela esango nuke nik xD

Aju


baronluigi

Eskerrik asko Aju. Atzoko eta Gaurko atalen audioa hartu ahal izan dut, baita osteguneko audioa ere. Badakit VHSRIP kalitatea ez dela oso ona baina eskeini dezakedan guztia da xD

Aju

Momentuz guztiak hartu ditut, baina atzoko atal batek DGindexekin audioa ateratzean picture error eman izan. Pixelazioren bat? Ikusiko dugu montatzen dudanean. A todo esto, eguerdiko lehen atalari aurrerapena mozten diete, eta horrela jarraitzen badute, asteleheneko lehen atalaren aurrerapen gabe geratzen zara, ze hau ez daukat (besteak behintzat pikoren bat edo besterik bada ere, bai)

Aju

#55
100-101 ere jarrita

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

baronluigi

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2010ko Uztailaren 03a, 23:05:32
Momentuz guztiak hartu ditut, baina atzoko atal batek DGindexekin audioa ateratzean picture error eman izan. Pixelazioren bat? Ikusiko dugu montatzen dudanean. A todo esto, eguerdiko lehen atalari aurrerapena mozten diete, eta horrela jarraitzen badute, asteleheneko lehen atalaren aurrerapen gabe geratzen zara, ze hau ez daukat (besteak behintzat pikoren bat edo besterik bada ere, bai)

Ostiraleko ataletaz ari bazara, zeinetaz hari zara? 127az edo 128az? Ze nik biak grabatu nituen, baina ikusi ahal izan nuen bakarra 128 a izan zen, eta atal horretan ez det uste pixelaziorik zegoenik. Atzoko bi ataletan ez zen egon behintzat. Gertatu zen gauza bakarra, 129 garren atalaean askotan soinuan "purrustada" antzeko batzuk entzuten zirela.


Aju

Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2010ko Uztailaren 04a, 11:54:54
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2010ko Uztailaren 03a, 23:05:32
Momentuz guztiak hartu ditut, baina atzoko atal batek DGindexekin audioa ateratzean picture error eman izan. Pixelazioren bat? Ikusiko dugu montatzen dudanean. A todo esto, eguerdiko lehen atalari aurrerapena mozten diete, eta horrela jarraitzen badute, asteleheneko lehen atalaren aurrerapen gabe geratzen zara, ze hau ez daukat (besteak behintzat pikoren bat edo besterik bada ere, bai)

Ostiraleko ataletaz ari bazara, zeinetaz hari zara? 127az edo 128az? Ze nik biak grabatu nituen, baina ikusi ahal izan nuen bakarra 128 a izan zen, eta atal horretan ez det uste pixelaziorik zegoenik. Atzoko bi ataletan ez zen egon behintzat. Gertatu zen gauza bakarra, 129 garren atalaean askotan soinuan "purrustada" antzeko batzuk entzuten zirela.
Arratsaldekoan zen, txakur-ka?oia agertzen denean. Pixelazio hori ez da ETBk hala bidali zuelako, nire seinalearena da, ze aurrekoan ETBn horrela bidali zuenean ez zen pixelaziorik egon eta horrek ez du picture error ematen.

baronluigi

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2010ko Uztailaren 04a, 12:46:07
Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2010ko Uztailaren 04a, 11:54:54
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2010ko Uztailaren 03a, 23:05:32
Momentuz guztiak hartu ditut, baina atzoko atal batek DGindexekin audioa ateratzean picture error eman izan. Pixelazioren bat? Ikusiko dugu montatzen dudanean. A todo esto, eguerdiko lehen atalari aurrerapena mozten diete, eta horrela jarraitzen badute, asteleheneko lehen atalaren aurrerapen gabe geratzen zara, ze hau ez daukat (besteak behintzat pikoren bat edo besterik bada ere, bai)

Ostiraleko ataletaz ari bazara, zeinetaz hari zara? 127az edo 128az? Ze nik biak grabatu nituen, baina ikusi ahal izan nuen bakarra 128 a izan zen, eta atal horretan ez det uste pixelaziorik zegoenik. Atzoko bi ataletan ez zen egon behintzat. Gertatu zen gauza bakarra, 129 garren atalaean askotan soinuan "purrustada" antzeko batzuk entzuten zirela.
Arratsaldekoan zen, txakur-ka?oia agertzen denean. Pixelazio hori ez da ETBk hala bidali zuelako, nire seinalearena da, ze aurrekoan ETBn horrela bidali zuenean ez zen pixelaziorik egon eta horrek ez du picture error ematen.

Ba atal hori ezin izan nuen hartu.