Dragon Quest - Dairen abenturak (08/22)

Sortzailea Aju, 2008ko Abuztuaren 22a, 01:16:55

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

enauhamen

Kaixo! Orain egun batzuk web orri honekin egin nuen topo ia kasualitatez. Dragon Questeko komikiak irakurtzen hasi nintzen, eta benetako gozamena da euskaraz egin ahal izatea. Aurretik esan duten bezala, guztiz adiktiboa da. Eskerrik asko horrenbesteko lan eskerga egiten duzuenoi! Dragon quest-i buruz: SPOILER (izan daiteke): Vern delako horrek Medusa (mitologikoa) itxura dauka? Txikitako marrazki batzuk datozkit gogora, Dai edo antzeko batek Medusa erraldoi bat zuela etsai; uste dut Medusa horrek protagonistaren ama harri bihurtu zuela... badakit hau ez datorrela bat orain arte Dragon Questen irakurri dudanaz (7ak irakurri ditut), baina batek daki....

jonnydbz

Diozuna ez dakit komikian agertuko den edo ez, baina marrazki bizidunetan ez gutxienez. Orain bertan ez zait bururatzen zein marrazki izan daitezkeen.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

enauhamen

Milesker dena den. Egunen batean gogoratzea espero dut  :brickwall jejeje

Aju

Ez, Vearnek eztauka Medusaren itxura. Zuk diozun seriea, oker ez banabil, Pigmalion da.

EDIT: Azterketak bukatzean hurrengo liburukiarekin jarriko naiz ;tximuzoro

enauhamen

Eskerrik asko. Youtuben bilatu dut eta bera da bai.
Ni ere azterketa garaian nago, baina erraz distraitzen naiz..... :vueltasss

Aju

8. liburukia igota, eta honekin nire ustez mangako saga onena bukatzen da.

jonnydbz

Hori daaaaaaaaaaaaa  :vueltasss
Eskerrik asko!!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Azken denboraldian zalantzak izan dira Planetak Dragon Quest argitaratuko zuen edo ez. Hau izan da bere erantzuna:

http://www.misiontokyo.com/index.php?ind=news&op=news_show_single&ide=6815

Ea laister hasten diren. Opor osterako ondo egongo zen, baina suposatzen dut gutxienez saloroiren bat izan arte itxarongo dutela.

PD: oraindik ezin izan dut 8. tomoa irakurri, baina irakurriko dut :biggrin:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

#98
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2010ko Uztailaren 15a, 16:03:55Azken denboraldian zalantzak izan dira Planetak Dragon Quest argitaratuko zuen edo ez. Hau izan da bere erantzuna:

http://www.misiontokyo.com/index.php?ind=news&op=news_show_single&ide=6815

Ea laister hasten diren. Opor osterako ondo egongo zen, baina suposatzen dut gutxienez saloroiren bat izan arte itxarongo dutela.

PD: oraindik ezin izan dut 8. tomoa irakurri, baina irakurriko dut :biggrin:
Baina hori gauza jakina zen (zenbat aldiz bisitatzen dudan FAQ hori XD). Beti esaten dute Shueisha eta autoreak akordiora iristeko zain daudela. Arazoa da egileetako bat, marrazkien arduraduna, gaixo dagoela, eta gaixotasunaren iraupena ikusita, imajina zaitezkete zer daukan. Horri gehituiozu hemen bere egunean bertan behera utzi zutela edizioa, eta agian horrek atzera botatzen ditu, nahiz eta garai hark eta gaur egunak zerikusirik ez izan.

Bide batez, beste 100 bat orri eta Planetak utzi zuen puntura iristen gara, edizio zaharreko 13. tomoaren bukaerara. Hortik aurrera ba... Mexikoko edizioko 16 liburuki dauzkat, baina laster itzulpena egiteko edizio on gabe geratuko naiz.

jonnydbz

Hemen jartzen dizkizut ikusi ditudan akatsak. Edo hobetzen ari zara, edo ni eskuzabal ari naiz, ze akats oso gutxi ikusi ditut :meparto:

007: izkutatu! -> ezkutatu!
081: dirudiena baino indartsua goa da -> indartsuagoa (edo gidoia jarri lerro saltoan)
168: zoritxarrez, ez du ulertzen zergatik, baina... -> dut??
222: natural gaindiko gogoa -> naturaz
223: azti batek uneoro izan behar dut egoera kontrolpean -> du
227: nola!? goi mailako bi konjuru aldi berean erabiltzek gai da? -> erabiltzeko
255: gutako bakoitzak barnean ezkutatuta daukan indar bat daukagu -> agian dagoen hobeto
261: ere indarra -> bere

:holas:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Ba liburuki hau 2 tandatan egin dut, eta batetik bestera erabili nituen izenekin ere ez nintzen gogoratzen, eta uste nuen orain arte akats gehien izango zituen liburukia izango zela. Ez dakit zergatik baina burua joaten zait askotan eta hitz bat idatzi nahi eta beste bat idazten dut.

darko

Ez dakit noiz irakurriko dudan, baina eskerrik asko Aju.
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

jonnydbz

Zer gertatzen da Dragon Quest-ekin? (Aju, hau ez da zuri egiten dizudan galdera, Mision Tokyoko artikuluaren titulua baizik  :meparto: )

Ematen duenez laister izango dira berriak Planetaren inguruan, lizentzia lortzen duten edo ez esaten:

http://www.misiontokyo.com/noticias/7577/-iquestque-pasa-con-dragon-quest

Ea zortea duten.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2010ko Azaroaren 29a, 12:35:51
Zer gertatzen da Dragon Quest-ekin? (Aju, hau ez da zuri egiten dizudan galdera, Mision Tokyoko artikuluaren titulua baizik  :meparto: )

Ematen duenez laister izango dira berriak Planetaren inguruan, lizentzia lortzen duten edo ez esaten:

http://www.misiontokyo.com/noticias/7577/-iquestque-pasa-con-dragon-quest

Ea zortea duten.

Egia esango dizuet, ez det planetaren ezer  zinisten.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

#104
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2010ko Azaroaren 29a, 12:35:51Zer gertatzen da Dragon Quest-ekin? (Aju, hau ez da zuri egiten dizudan galdera, Mision Tokyoko artikuluaren titulua baizik  :meparto: )

Ematen duenez laister izango dira berriak Planetaren inguruan, lizentzia lortzen duten edo ez esaten:

http://www.misiontokyo.com/noticias/7577/-iquestque-pasa-con-dragon-quest

Ea zortea duten.
Ondo dago jakitea itxaron beharraren zehaztasunak, baina bueno... Hor Square Enixen kanpora ez ateratzeko nahia azaltzen da, baina Mexikon duela ez asko manga hau publikatua izan da.

Ba proiektu hau horren zain dago, beraz... :silba: Bestela ere une honetan ez nago EZER egiteko.