88 MINUTU [CM] (2007) [Al Pacino, Alicia Witt]

Sortzailea Burrunbada, 2010ko Urriaren 17a, 10:13:59

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Burrunbada

88 MINUTU




SINOPSIA

Unibertsitate irakaslea eta FBIren laguntzailea den Jack Gramm doktoreak heriotz mehatxua jasotzen du, zeinak esaten dion 88 minutuko bizitza besterik ez zaiola geratzen. Itxura batera, aspaldi kondenatzen lagundu zuen serie-hiltzaile batekin lotura zuzena du aferak.


FITXA TEKNIKOA

Jatorrizko izenburua:88 Minutes
Produkzio urtea:2007
Iraupena:105 m.
Aktoreen banaketa:Al Pacino,  Alicia Witt,  Amy Brenneman,  Leelee Sobieski,  Benjamin McKenzie,  Deborah Kara Unger,  William Forsythe,  Neal McDonough,  Stephen Moyer,  Michael Eklund,  Michal Yannai,  Brendan Fletcher,  Victoria Tennant.
Zuzendaria:Jon Avnet.


PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK

Gauzatzea:DVDrip
Arduraduna:Burrundaie
Tamaina:902 Mb.
Hizkuntza:Euskara
Azpitituluak:Ez


Esteka (GDRIVE)






Godelet

#1
Eskerrik asko Burrundaie!
Ea gende gehiago erakartzen dugu gure "ilun aldera"... Eta sortzen dugu pelikuletako zerrenda luzeena interneten.
Ekiiiiin!
G o d e l e t

Taichisan

Oso filme ona dugu hau, nik originala erosi neban alokatu ostean.
Tamalez jada utzi dute DVDan euskara saltzeari, etb1eko filmeekin konformatu beharko gera.
Bide batez, uste dut norbaitek bere euskarazko filmetegi guztiaren zerrenda Mail bidez pasa behar zidala ezta?XD :silba:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

zumarra


burrundaie


burrundaie

Zuek sendspaceko artxiboak ondo jaisten dituzue? Ni dagoeneko hainbat film saiatu naiz jaisten eta ez dut lortu, "service temporarily unavailable" ateratzen zait behin eta berriz....

burrundaie


burrundaie