Urrezko Iparrorratza - The Golden Compass (2007) (Chris Weitz)[1080p|MEGA|ONLNE]

Sortzailea Godelet, 2010ko Urriaren 25a, 19:03:24

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Godelet

URREZKO IPARRORRATZA  -  THE GOLDEN COMPASS (2007)





Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: AEB
Generoa: Fantasia / Abentura / Akzioa / Komedia
Urtea: 2007
Zuzendaria: Chris Weitz
Gidoia: Chris Weitz. Eleberria: Phillip Pullman
Argazkia: Henry Braham
Musika: Alexandre Desplat
Aktoreak: Dakota Blue Richards, Nicole Kidman, Daniel Craig, Sam Elliott, Eva Green, Tom Courtenay, Simon McBurney, Jim Carter, Ben Walker, Charlie Rowe, Clare Higgins, Derek Jacobi, Liang Yang
Ekoizpena: New Line Cinema, Ingenious Film Partners, Scholastic Productions, Depth of Field
Sinopsia: Mundu paralelo batean gertatzen den abentura fantastiko honetan, pertsonen arimak animalia txiki moduan ageri dira, borroka egiten duten hartz berritsuak daude eta era misteriotsuan desagertzen diren umeak ere bai. Bertan, Lyra izeneko 12 urteko neskato batek Roger lagun mina aurkitzeari eta erreskatatzeari ekingo dio, eta, horretan ari dela, bere mundua eta gurea salbatzeko ahalegina egingo du.
Nota Filmaffinityn: 5,1



1. aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza:Euskara
Iraupena: 110 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 2,15 GB
Erresoluzioa: 1080p
Esteka (MEGA - ONLINE)
*Nahiz eta online ikus daitekeen, film erdian MEGAren datu muga gainditu duzunaren abisua agertu eta filma eten daiteke, beraz jaistea gomendatzen da*




2. aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza:Euskara
Iraupena: 110 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 935 MB
Erresoluzioa: 480p
Esteka (MEGA)

G o d e l e t

Burrunbada

Itxura ona hartzen diot. Laster jaitsiko dut. Beste behin ere, eskerrik asko!

Godelet

Gauza bat!
Nik ez dut "Urrezko Ipar-Orratza" ripeatu, beraz... Kalitatea ez da hain hona.  :silba:
Saretik jaitsi dut filmeko beste DVD9 baina ez dakar audio euskaraz. Bitartean, honekin konformatu behar...

Filme honetako DVD9 full aurkitzen ba duzue interneten, bidalitzazue helbidea.

Milla esker zuei. Lekua aurkitu dut honako hau egiteko.
:happy:
G o d e l e t

baronluigi

Aipamenaren egilea: Godelet  Noiz: 2010ko Urriaren 25a, 21:47:11
Gauza bat!
Nik ez dut "Urrezko Ipar-Orratza" ripeatu, beraz... Kalitatea ez da hain hona.  :silba:
Saretik jaitsi dut filmeko beste DVD9 baina ez dakar audio euskaraz. Bitartean, honekin konformatu behar...

Filme honetako DVD9 full aurkitzen ba duzue interneten, bidalitzazue helbidea.

Milla esker zuei. Lekua aurkitu dut honako hau egiteko.
:happy:

Hori baino errezago, DVDRIP bertsioa jaitsi eta gero jarriozu euskerazko audioa.

zumarra


mainate

Kaixo, bigarren enlazea esaten du "El enlace del archivo que has solicitado no es válido" berriro jarri dezakezu???

burrundaie


burrundaie


burrundaie

Ikusi dut irudiaren kalitatea ez zela oso ona eta, gainera, nire bertsioan behinik behin, ahotsen sinkroniak atzerapen pittin bat bazuela. Hortaz, beste bertsio berri bat paratu dut, DVD-tik zuzenean ateratakoa.

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Ainz


Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

arrakala