[AURKIBIDEA] FILMEAK IRUDI ERREALA [2014-03-15.an Akt.]

Sortzailea Taichisan, 2009ko Uztailaren 28a, 10:57:35

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

AKET

Barkatu baina topera nago. Ahal dudanean gertzen gara.
asteazkenean tarantula filma bota zuten hamaikan, grabatu dut.

Taichisan

Atzoko filmea galdu nuen, erditik moztu bait zen, ahalbaduzu kopia bat egidazu astezkeneko etb1eko filmekoa mesedez.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

AKET

Aupa, Asteazkeneko filmeetan hamaika telebiztakoakhartzen ditut. Ea audienntzia gehiago hartzen duen eta filme berriagoak hartzen duten. Baina ETB apartez (ETBk baditu 25 bat urte -+-) nire ustez hamaika tb lan asko egiten dago, eta ona. Filmeak ateratzea oso lan ona da, horrezegatik etbk asteazkenean jarri du filma ikusentzuleak kentzeko. Ikusi dudan gasa kaxkar bakarra, web horrian gida ez dutela da. A eta euskarazko beste kateak ere oso ondo lan egiten dute. (Baina filmeak eukitzea nire ustez behintzat puntu asko dira) Segi horrela.

Taichisan

Aipamenaren egilea: AKET  Noiz: 2009ko Urriaren 19a, 08:31:21
Aupa, Asteazkeneko filmeetan hamaika telebiztakoakhartzen ditut. Ea audienntzia gehiago hartzen duen eta filme berriagoak hartzen duten. Baina ETB apartez (ETBk baditu 25 bat urte -+-) nire ustez hamaika tb lan asko egiten dago, eta ona. Filmeak ateratzea oso lan ona da, horrezegatik etbk asteazkenean jarri du filma ikusentzuleak kentzeko. Ikusi dudan gasa kaxkar bakarra, web horrian gida ez dutela da. A eta euskarazko beste kateak ere oso ondo lan egiten dute. (Baina filmeak eukitzea nire ustez behintzat puntu asko dira) Segi horrela.
Azelako marikoi zikinak direzan etbkoek...
Ba bueno zein filme emititzen hari dira hamaika telegbistakoek? zeren aitxinakoak izatea hobea da material gehiago eukiteko baino soilik espainak filmeak badira akabo, espero dut amerikarrak ere sartzea. Ta etbko astezkeneko filmea fijo errepikatuko dutela noizbait asike lasai^^ ia aste hontan geratzen garen nagusi!aio
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

AKET

Hamaika tb koek eebb-ko filmeak botatzen dute, zuri beltzekoak(hori bai benetako audioarekin eta azpidatziak euskaraz), asteazkenero 22:30 gutxi gora behera. Animo guztioei ikus esazue ikusentzuleak igotzea, merezidu ta.

AKET

Atzo hamaika katean Dr. Jekyll/Mr. Hyde bota zuten.

Taichisan

Aspaldiko partez filmeak badaude aktualizatutak! :holas:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Godelet

Epaaaaa!
Eskerrik Asko eguneratzeagatik aurkibidea.

Aurrera Euskal Encodings!!!
G o d e l e t

Arsenicum

Chilboard-ak egin dotaz letra bakoitzerako 0-9,A,B,C,D....

Badakit C, Q, V, W eta Y ez dagozelala euskal alfabetoan, baina kanpotar pelikuletako izenburuetan erabili ohi dira.

Ez dut ezer mugitu, aurkibidea agian gogokoago duzuelako child boarda baino.

Esan zer nahiago duzuen eta chilboard-ak ezabatu, edo mantendu egingo ditut. Azken hau aukeratu ezkero, filmeak child board barrura pasatzen hasiko naiz.

Ondo Ibili!
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Godelet

Itxura ona dauka Childboard sistema. Horrela, ondo egiten ba dugu, ez da berriro beharrezko izango aktualizazioak egitea, beraz... errazten duzu zure lana. Zeuk erabaki. Dena den ados egongo gara... :biggrin: Ekin!
G o d e l e t

Taichisan

Ondo deritzot, bide batez, datorren hilean aktualizatuko det aurkibidea.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Bide batez pentsatzen hasi naiz hobea litzakeela horrela egitea guztietan, Telesailak zein filmeetan, horrela, batez ere, animazio telesailen zera kendu ahako genuke ta alfabatikoki telesail guztiak sartu ze horrela askoz ere txukunago egongo da dena, ez duzue uste?
Arsenicum ahal duzunean ekin hori egiteari, nik arduratuko naiz eta post guztiak mugitzeaz.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Aspaldiko partez aktualizatzen hasi naiz, soilik "J"-rarte ailegatu naiz gauz, bihar beste pixkat eta horrela amaitzeraino. Letra bakoitzean ez daude filmeak alfabetikoki jarrita, jakin dezazuen, ez dekot ahinbeste denbora horretan jarduntzeko, barkatu eragozpenak.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

xbartola

#28
Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2014ko Martxoaren 15a, 17:46:14
Aspaldiko partez aktualizatzen hasi naiz, soilik "J"-rarte ailegatu naiz gauz, bihar beste pixkat eta horrela amaitzeraino. Letra bakoitzean ez daude filmeak alfabetikoki jarrita, jakin dezazuen, ez dekot ahinbeste denbora horretan jarduntzeko, barkatu eragozpenak.

  Kaixo, lagunok! Azken errepasoa eman behar badiot ere, jada bertan dauden film guzti-guztiak jaitsi ditudala uste dut. Lan honekin hasi nintzenean, soilik filmei erreparatzen nien, ez Euskal Encodings orri osoari eta ez nekien zerrenda zegoenik ere. Horrexegatik, ni neure zerrenda egiten hasi nintzen. Excel baten ditut film guztiak, alfabetikoki ordenatuta (nire ustez, oso garratzitsua den kontua...) eta ondoan oharrak jartzeko lekua. Bertan zuzendari edo aktoreak nor diren ageri ohi da. Baina, bada excelak eskaintzen duen beste aukera pollit bat: koloreen bidez nork bere sailkapenak egin ditzake (ikusita/ ez ikusita, komedia/poliziakoa/westerna/drama/haurrentzakoa...) edota, besterik gabe, oharren bat idatzi (gustukoa izan dugun, latza den, negar egitekoa, kaka hutsa...). Gainera, 1. orrian filmak topatuko dituzue eta 2.ean marrazki bizidunak. Baina kasu! marrazkien zerrenda ez dago osorik!

  Besteontzat ere baliagarria izan daitekeelakoan, bertan txertatzea otu zait. Hori bai, agian zuek, administratzaileek beste lekuren baten jarri nahi izango duzue. Zuek ikusi, baina nire asmoa azken filmekin eguneratuta mantentzea da...

  Izan ongi eta hobeto bizi!!
Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!

zumarra

Eskerrik asko, xbartola!! Eskeintza ona!!  :idei:

Nik pelikulak "3-13 urte" eta "13 urte+" artean sailkatzen ditut (gutxi gora-behera), multzo bakoitzean irudi errealekoak eta animatuak nahasita (adinaren arabera sailkatuta, alegia). Eta aparte "Telesailak" eta "Dokumentalak":

http://marrazkiak.euskal-encodings.com/