IZARRETAKO GERRA - JATORRIZKO TRILOGIA DVDRIP [EMULE]

Sortzailea gorri, 2011ko Martxoaren 21a, 19:38:47

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

gorri


FITXA TEKNIKOA
Izenburu Originala: STAR WARS TRILOGY
Produkzio Urtea: 1979-1982-1985
Nazionalitatea: EEBB
Emisioa Euskal Herrian: ETB

PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK
Gauzatzea: DVDrip / VHSrip
Arduraduna: Gorri
Iraupena: 2 ordu bakoitzeko ggb.
Tamaina: 1,8 Giga bakoitzeko ggb.
Hizkuntza: Euskara
Azpitituluak: Euskara, aparteko fitxategietan (ingelesezko bertsioan azpititulatuta dagoena soilik, hau da, lurretik kanpoko hizkuntzetan esaten dena, Jabba eta sari bilatzailea nagusiki)

AZALPENA
Bideoa jatorrizko edizioaren DVDtik eta audioa Taichisan-ek argitaratutako VHSrip-etik aterata

FILMAK

IZARRETAKO GERRA (4.ATALA)

  • ed2k://|file|Star%20Wars%204.avi|1945072526|6A31CEB0C4EDC705AE07901D952B1129|/
  • ed2k://|file|Star%20Wars%204.srt|1021|494EDB514F100D2CFAD57AB87D2ABB9E|/
INPERIOAREN KONTRAERASOA (5.ATALA)

  • ed2k://|file|Star%20Wars%205.avi|2005185150|19BD6FBCFE8F7F0C96BC95D4E635D94F|/
JEDI ZALDUNAREN ITZULERA (6.ATALA)

  • ed2k://|file|Star%20Wars%206.avi|2114570452|06D3CDA7BB13F9AA5DF3FA491EF9EAEC|/
  • ed2k://|file|Star%20Wars%206.srt|1828|085F99D23EDD0B4005CA1978EE97D94E|/

jonnydbz

DVDripa!! Jeisten jarriko dut ea nola dagoen. Eskerrik asko!!

PD: 5. atalak ez du azpidatzirik behar?
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

gorri

Azpititulatu dut soilik ingelesezko bertsioan azpititulatuta dagoena, hau da, lurretik kanpoko hizkuntzetan esaten dena, Jabba eta sari bilatzailea nagusiki. Eta 5. atalean ez dut uste horrelakorik dagoenik... Ikusten baduzu abisatu, eta egingo dut.

jonnydbz

Ongi da, ikusten dudanean esango dizut ea zerbait duen edo ez.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

ibonzama


Burrunbada

Pena da, baina Premium konturik ez daukagunok ezin ditugu jaitsi megauploadeko artxibo hauek. Arrazoia Izarretako gerraren artxiboak Giga bat baino handiagoak direla eta, jakina denez, Megaupload-en bidez gehienez GB bat jaitsi daiteke aldi bakoitzeko. Soluzio bakarra, artxiboa zatikatzea winrar-en bidez... edo premium ordaindu, noski. Zinez penagarria, gustura jaitsiko bainituzke filme hauek... 

jonnydbz

Neu emuletik saiatzen ari naiz, baina momentuz bi zati baino ezin izan ditut jaitsi.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Godelet

#7
Burrundaie eta besteentzat...

Estekak MEGAUPLOAD Premiun kontu ez daukatenentzat...
:vader:
[Megaupload]
Izarretako Gerra.IV.Atala.Itxaropen berria

[Megaupload]
Izarretako Gerra.V.Atala.Inperioaren kontraerasoa

[Megaupload]
Izarretako Gerra.VI.Atala.Jediaren itzulera
:star:
G o d e l e t

jonnydbz

Eskerrik asko Burrundaie!! Galdera bat, bertsio bera da ala zuk aparte muntatutakoa?
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Orain konturatu naiz, 4. atalaren linka 5.aren berdina da!! 5.a eta 6.a jarritut jeisten.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Burrunbada

Eskerrak GODELETi eman, ez niri, berak egin baitu lana eta berak dauka merezimendu osoa. Egia da 4. eta 5.atalaren linkak berdinak direla, baina GODELET ezagututa, seguru nago laster batean konponduko duela. Godelet lehendakari eta kitto!!! Aupa hi!

Godelet

#11
 :omgomg:
Oh!
Jonnydbz, Godelet naiz  :barre:
Egia zen, 4.eta 5.atalaren linkak berdinak ziren. Baina orain zuzendutak daude.
Eta bai, bertsio bera da, gorrirena.

Ondo izan!
:vader:
[Megaupload]
Izarretako Gerra.IV.Atala.Itxaropen berria

[Megaupload]
Izarretako Gerra.V.Atala.Inperioaren kontraerasoa

[Megaupload]
Izarretako Gerra.VI.Atala.Jediaren itzulera
:star:
G o d e l e t

Burrunbada


jonnydbz

Aipamenaren egilea: Burrundaie  Noiz: 2011ko Apirilaren 02a, 10:21:27
Eskerrak GODELETi eman, ez niri, berak egin baitu lana eta berak dauka merezimendu osoa. Egia da 4. eta 5.atalaren linkak berdinak direla, baina GODELET ezagututa, seguru nago laster batean konponduko duela. Godelet lehendakari eta kitto!!! Aupa hi!
Ostras, egia da, Burrundaie gorriz eta letra handiz ikusterakoan buruan sartuko zitzaidan XD

Eskerrik asko Godelet igoerarengatik!! Eta gorriri muntatzeagatik!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Ta nolatan nik ez dut post hau gaurarte ikusi???
Gorri galderatxio bat, zein bertsiorekin dago muntaute? Zeren badakizuenez, dvdan atera ziren azken bertsio mugatuak 2 disko zekartzaten, lehena edizio digitalizatua erremasterizatuta ta guzti(metraia luzatuz) eta bigarren diskoan extra gixa, zinemetan estreinatu zen bertsio berbera 80.ko hamarkadan.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!