DOUBT ("RABBIT DOUBT") [06/20]

Sortzailea danbo, 2011ko Otsailaren 22a, 13:59:36

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

danbo

Kaixo guztioi!!
Gaurtik aurrera, DOUBT-en kapituluak SUBMANGA horrialdean ere on-line irakur daitezkeela esan nahi nizuen, askotan, ordenagailuko zein diska gogorreko memoria betetzen denean, deskargatzea ezinezkoa bihurtzen den momentu horietarako... ^^
:dortoka:

jonnydbz

Ideia ona, ea denbora har dezakedan irakurtzeko.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

danbo

Bostgarren kapitulua igota!!!! (bigarren liburukiko lehena)

Aju

#18
Irakurrita. Interesgarri dago :omgomg:

Ez dakit nor den itzultzaile hori, baina akats bat bera ere ez diot topatu, itxura ona dauka.

EDIT: Bada akatsik, bai. "Ziur", h gabe da. Zeuk ere hala jartzen zenuenez ez dakit zergatik baina normaltzat jo dut :keinu: Hurrengorako!

danbo

milesker!!
AipatuIrakurrita. Interesgarri dago  :omgomg:
Pozten nau gustuko duzuela!

zera, ba oraingo honetan bi pertsonen hartean egina dagoenez, bitan zuzendua izan da eta akats gutxiago daude  :pozik:

Jarsha delakoa, sortu den KatuBeltzFansub-eko kide berrietako bat da, eta hemendik aurrera proiektu guztietan (ahal duenetan) parte hartuko duelakoan nago  :osopozik:

(norbaitek parte hartu nahi badu, eskatzea besterik ez du egin behar)

jonnydbz

Lehen atala irakurri dut submangan eta amaierak harritu egin nau. Irakurtzeak pena mereziko duela pentsatzen dut. Submangan askok irakurri dutela ematen du, ez dakit irakurketak nola zenbatzen ditzuten, baina lehen atalean 477 irakurri dutela dio eta 3.a 167. Hau egia bada marka ona benetan. Submangara doan esteka ere lehen orrian jarriko nuke.

Ortografia aldetik akatsak badaude, eta guztiz ulertu ez dudan esaldiren bat ere badago, baina bestela oso ondo dago.

Eskerrik asko manga honengatik. Lan bikaina!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

danbo

AipatuSubmangara doan esteka ere lehen orrian jarriko nuke.
Mangaren deskribapenean esan nahi al duzu? (deskargatzeko linken azpian?)

Nik ere ez dakit nola dihoan zenbaketaren asuntua, baino baliteke jakinminagatik irekitzen duten asko egotea; edota deskargatu baino lehen, gainbegiradatxo bat ematen diotenak; edo bi alditan irakurtzen duen baten bat... ez dakit.

Ortografiarena, zuzentzen ari naiz, eta esaldi "arraroena"... onartu beharra dago istoria bera nahiko korapilatsua dela, eta badagoela esaldi baten bat ulertzeko nola ipini ez nekiena...

Milesker animoengatik, eta manga hobetzen laguntzeagatik!
manga honetaz goza dezazuen lan egingo dudala jakin ezazue!  :pozik:

jonnydbz

Bai, jarri duzun moduan esan nahi nuen :keinu:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Aizu, 3. ataleraino irakurri dut, eta intrigaz betea dago. Ez dakit nola jarraituko duen, baina hasiera gutxienez oso ona da!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

danbo

Egia esan niri asko gustatu zitzaidan, nire pisukideak gomendatuta irakurri egin nuen, eta ZAS! mangaren munduan leporaino sartu nintzen! jajja...
(Bai, irakurri nuen lehenengo manga izan zen, ez dakit nabari den... :pozik:)

Hirugarren kapituluan interesgarri dagoela uste baduzu, ikusiko duzu orain datorrena! :goku:

jonnydbz

Jada irakurri dut, eta ondo dago, baina niretzat hasiera izan da intriganteena. Ea horren ondo jarraitzen duen.

Iradokizun bat egin behar dizut orain. Ikusi dudanez, ateetako display-etan IREKITA eta ITXITA jarri dituzu, hau da, lan extra apur bat hartu duzu horretarako. 1. liburukiaren amaierako mapan, 1F eta 2F agertzen dira, eta esan duzunez, atalak zuzentzen ari zarete. Azken hau horrela bada, 1F eta 2F beharrean, 1S eta 2S jarriko nuke (edo 1.S eta 2.S). Ze uste dut F letrak floor esan nahiko duela, eta Srekin solairu izango genuke. Iradokizun bat besterik ez.

Oso ondo dago orain artekoa, jarraitu horrela!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

danbo

Eskerrik asko iradokizunengatik!
Kontuan hartuko ditudalaz, ziur egon, eta zerbait gehiago aldatzeko beharra dagoela uste baduzu, esan mesedez.

Aju

Aipamenaren egilea: danbo  Noiz: 2011ko Martxoaren 24a, 21:13:56
Eskerrik asko iradokizunengatik!
Kontuan hartuko ditudalaz, ziur egon, eta zerbait gehiago aldatzeko beharra dagoela uste baduzu, esan mesedez.
Bueno, ba komentario hau aprobetxatuz, letraren tamaina txikitzea ondo legoke. Nik behintzat nahiago dut tamaina txikiago bat finkatu eta beti bera erabili, nahiz eta bokadilloa askoz handiagoa izan. Ez dago zertan bokadilloak ematen duen besteko testua sartu beharrik.

danbo

Handiegia al da?
Ongi da ba, txikiagoa egingo dut, uste dut badakidala zergatik diozun (hitz asko moztuta geratzen direla).

Datorren asterako seigarren kapitulua! (hau egiteko kontuan hartuko ditut iradokizun guztiak, beraz, azken zuzenketa bat egin nahi duenak, orain egin dezala mesedez).

danbo