Walking dead (hildako ibiltariak)

Sortzailea ar_abatarra, 2011ko Abuztuaren 30a, 16:49:25

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

ar_abatarra

Telebistan la sextak bota zuen seriea komiki honetan oinarritzen zen. Oraindik amaitugabe dago, egileak hilabetero atal berria ateratzen dihardu. Hasierako zatian sarrera eta beste gauza batzuk erderaz utzi ditut, kriston ko?azoa iruditu zait horiek itzultzea. Printzipioz ez dut pentsatu walking dead-en komiki gehiago itzultzea, hau froga egiteko besterik ez zen, baina bueno, ikusiko dugu zelako harrera duen.
Hona hemen lehenengo liburukinaren megauploadeko linka:

HILDAKO IBILTARIAK 1: IGAROTAKO EGUNAK
Gomendioa: Hasiera zertxobait flojoa da, geroago interesgarriago bilakatzen da.
Espero dut gustuko izatea!!!

Aju

Ba zerbait egin nahi baduzu idatzi MikelEizari, duela denbora komentatu zidan zerbait Walking Deadi buruz, oker ez nababil.

Arsenicum

Jaisten! Seriera engantxatuta nago ta ea zelan dagoen komikia.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

danbo

gustuko dut :omgomg:, zenbat liburu atera dira jada?

ar_abatarra

wikipediaren arabera 95. kapitulutik doaz, baina nik igotakoa lehenengo liburukina da eta bertan lehenengo sei kapituluak daude.

danbo

beraz, 90 kapitulu inguru falta dira (orain arte argitaratu dena kontuan hartuta), noizko bigarren liburukina?? XD
:osopozik:

(laguntzarik nahi izanez gero, saia naiteke, garbiketa lanetan adibidez)

ar_abatarra

PUFFFF!!!!!......
Egia esan froga egitearren garbitu nituen komiki hauek eta kristoren lana dakarte....
egia esan jarraitzekotan udararte itxoingo dut seguruenik, orduantxe izaten baitut denbora libre asko.
Hala ere, eskertzen da laguntzeko eskaini izana :)

Aju

Aipamenaren egilea: ar_abatarra  Noiz: 2012ko Urtarrilaren 03a, 00:47:43
PUFFFF!!!!!......
Egia esan froga egitearren garbitu nituen komiki hauek eta kristoren lana dakarte....
egia esan jarraitzekotan udararte itxoingo dut seguruenik, orduantxe izaten baitut denbora libre asko.
Hala ere, eskertzen da laguntzeko eskaini izana :)
Testu asko dauka, e :pozik:

ar_abatarra


Aju

Aipamenaren egilea: ar_abatarra  Noiz: 2012ko Urtarrilaren 03a, 13:29:35
ironia?
Ez, benetan nabil :barre: Nik komikiak dauzkat eta batzutan astuna izaten da hainbeste testu irakurri behar izatea.