Harry Potter 5: Fenixaren Ordena (2007) (David Yates) [1080p|MEGA] [ONLINE]

Sortzailea burrundaie, 2012ko Urtarrilaren 07a, 20:41:25

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

burrundaie

HARRY POTTER ETA FENIXAREN ORDENA  -  HARRY POTTER AND THE ORDER OF THE PHOENIX (2007)





Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: Erresuma Batua
Generoa: Fantasia / Abentura / Drama
Urtea: 2007
Zuzendaria: David Yates
Gidoia: Michael Goldenberg (J.K. Rowling-en eleberrian oinarritua)
Argazkia: Slawomir Idziak
Musika: Nicholas Hooper
Aktoreak: Daniel Radcliffe, Emma Watson, Rupert Grint, Imelda Staunton, Gary Oldman, Michael Gambon, Matthew Lewis, Alan Rickman, Tom Felton, Ralph Fiennes, Jason Isaacs, Helena Bonham Carter, Robbie Coltrane, Brendan Gleeson, Richard Griffiths, Fiona Shaw, Maggie Smith, David Thewlis, Emma Thompson, Julie Walters, Natalia Tena, Evanna Lynch, Bonnie Wright, David Bradley, Katie Leung, Warwick Davis, Mark Williams, James Phelps, Oliver Phelps, Afshan Azad, Shefali Chowdhury, Robert Hardy, Chris Rankin, Timothy Bateson, Robert Pattinson
Sinopsia: Bere osaba-izeben etxean opor gogaikarriak oraindik bukatu ez, eta Harry inoiz baino urduriago dago. Ron eta Hermionen berririk apenas izan duen, eta Hogwarts-en zerbait misteriotsua gertatzen ari ote den susmoa harturik dago. Izan ere, behin behar eta, azkenean magia eta aztikeriako ikastetxean ikasturte berria hastearekin bat, haren barneko susmorik beldurgarrienak egia bihurtuko dira.
Nota Filmaffinityn: 6,4



1. Aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 132 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 3,04 GB
Erresoluzioa: 1080p
Esteka [MEGA -ONLINE]



2. Aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 130 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 1,72 GB
Erresoluzioa: 480p
Esteka [MEGA]

Taichisan

Aupa zu ta zutarrak motel! hori da;) Ia laster nire bertsioa ripeatzen dudan ta megauploadera igotzen dudan. Eskerrik asko motel!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

zumarra

#2
Eskerrik asko Burrundaie.

zumarra

Gauza bat, oraintxe ohartu naiz: 1:40:29 - 1:43:12 bitarte honetan propaganda dago.

Taichisan

Orain konturatu egin naiz, Harry Potter sagarekin aski gafatuta gabiltzala... 1,3 eta 5. filmeak bikoiztu egin dira, 2 eta 4. ez. Esan didatenez badirudi 2. filma bikoizteko heldu zaiela baino ez da ezer segurua... benetan arraro xamarra da horren salto brutalak egitea. :evil:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Godelet

#5
Aupa Burrundaie!
Nirea ere labean dago. Zumarraren oharra irakurriz gero (eskerrik asko Zumarra), mostuko ditut iragarkiak eta bihar igoko dut.

Animo mutilok! Aurrera beti.  :goku:
G o d e l e t

burrundaie


Godelet

#7
Eup!
1:13 minututan beste iragarki bat dago, Adi! :osopozik:
G o d e l e t

burrundaie

Arazoa konponduta. Dagoeneko iragarkiak kendu ditut eta zuzenean ikusteko moduan laster egongo da.

zumarra

Iepa:

Begiratu dut 1:05-tik 1:20-era eta ez dut iragarkirik aurkitu. Seguru 1:13-an dela?

Eskerrik asko.

burrundaie

Nik, behintzat, bi iragarki multzo kendu ditut; bat, grabagailuaren bidez, eta bestea, Zumarrak esanda, ordenagailuaz. Espero dut gehiago eta egotea...

Taichisan

Bloke asko emon zebaten madarikatuok filmeagaz. Dena den estaten didate 12.partea ondo dagoen zeren batzuek ezin dute jaitsi dute eta arazoak dituzte...
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

burrundaie

Arraroa da. Oraintxe egingo dut aproba jaisten eta zerbait esango dizut.

burrundaie

#13
Harrigarria! 12. linka denboraz kanpo bezala eman dit, baina 10garrenean antibirusak saltatu dit esanez birusa duela!!!! Inoiz ez zait horrelakorik gertatu! Filma, beti bezala, Fileuploaderrekin igo, eta aproba jdownloaderrekin egin dut. Berriz igoko dut baina zerbitzaritik bertatik oraingoan. Bitartean, lehengo lotura badaezpada ere, ezabatu egingo dut. Ikusten dudanean denak behar bezala funtzionatzen duela berria jarri eta abisatu egingo dut. Hona hemen zergatik komeni den igoera bat baino gehiago jartzea...

Godelet

#14
Kaixo,
lehen iragarki blokea 1:08 minututan hasten da.  :shock:

Igo dot nire bertsioa. Bi iragarki bloke ezabatu ditut. Ez dakit beste bat egongo denik.  :giveup:
G o d e l e t