BRONXEKO ISTORIO BAT [GD/4S] [VHS-RIP] (1993) (Robert DeNiro)

Sortzailea Taichisan, 2009ko Abuztuaren 27a, 10:40:42

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

BRONXEKO ISTORIO BAT







SINOPSIA
 


FITXA TEKNIKOA

Izenburu Originala: A BRONX?S TALE
Produkzio Urtea:1993
Produktora: WARNER
Nazionalitatea: E.E.B.B.
Emisioa Euskal Herrian: Etb1



PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK

Gauzatzea: VHSrip
Arduradunak: AKET
Iraupena:140 Min
Tamaina: 750 MB
Bideoa: DivX 1200 Kbps 640*380 - 16:9
Audio 1: VHS MP3 128 Kbps/Estereoa/Euskera
Hizkuntza: Euskera



EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Godelet

Kaixo!
Link honetatik "Danteren Tontorra" ateratzen da. Non dago "Bronxeko Istorio bat"?

G o d e l e t

Ronbin

Godeletek esan zuen bezala, link horretan danteren tontorra dago. Taichisan, nondik jaitsi dezaket bronx-eko historia bat?

Taichisan

Egia! ta ni konturatu gabe, ba badirudi txarto jarri nuela... berriz igoko dut bada ez bada! eskerrik asko esateagatik eta barkatu eragozpenak! Ia gauerako prest daukadan berriz.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Badaukazue igota berriz. Benetan barkaidazue sortu dizuedan eragozpen guztiak, badirudi ez nuela igo ta erratu egin nintzela.
Beste zerbaitetan arazoak ikusten badituzue esaidazue ahalik eta lasterren pairatzeko, eskerrik asko!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Godelet

G o d e l e t

Ronbin


zumarra

Hemen ere, deskonprimitzean arazo berdina:

Igotzeko/BRONX-EKO ISTORIO BAT.-.VHSRIP[EUSKAL-ENCODINGS] .-.by AKET.avi - CRC failed

zumarra

Ordenagailua berpizten ezer ez. Joan naiz Windows XP virtual batera eta 7z-kin mezu hau ematen dit pelikula hau deskonprimitzean: Lehengo artxiboa "broken". Berdin dio. Zuri ondo deskonprimitzen bazaizkizu, arazoa neria da.



burrundaie

Tira, hau ez diat probatu jaisten. Oraintxe egingo diat di-da batean. Lehen komentatu duana, link batzuk blokeatuta bezala geratzen direla, niri ere gertatzen zaidak denak batera jaisten hasten naizenean, baina launaka (Uppit-ekin bezala) arazorik ez diat izaten.

burrundaie

Ba ip berria eskatzen zidak, eta konexioa ezin diat orain eten, artxiboak igotzen ari naizelako... biharko utziko diat. Nik uste diat ohera joateko ordua dela. Bihar biharkoa. Bihar segituko diagu, Zumarra... :omgomg:

burrundaie

Hau hasi zaidak deskargatzen baina oso motel (80-81 k) aldatu beharra ziok.

burrundaie


burrundaie


Godelet

G o d e l e t