Dragoi Bola Kai [98/98][x264][1080p][Mega]

Sortzailea Aju, 2012ko Urtarrilaren 10a, 20:14:57

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2012ko Urtarrilaren 11a, 16:21:15
Ia 2 aste barru egunean eramaten ditugun hauek jajaja
Nik teorian ez daukat arazorik, baina lehenengo atalen aurrerapenaren menpe nago :pozik: Proba bat egingo dut etxeko torrearekin, portatilean ez bezala han WinXP baitaukat. Ea aurrerapenak neuk har ditzakedan webetik.

Aju


Iker


Taichisan

Gaur ere TDTak berdin egin dit, scooby eta vikye grabatu baino beste guztia popatik hartzera, badirudi horrela segitzen badu TDT putakume honek azkenean zeuk bakarrik segitu beharko duzula releaseagaz, zeren.... joooooder....
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2012ko Urtarrilaren 13a, 00:22:33
Gaur ere TDTak berdin egin dit, scooby eta vikye grabatu baino beste guztia popatik hartzera, badirudi horrela segitzen badu TDT putakume honek azkenean zeuk bakarrik segitu beharko duzula releaseagaz, zeren.... joooooder....
Lasai, badauzkat audioak eta. Eta orain gainera aldeanueri eskerrak neuk atera ditzaket audioak. 200 mega pasatxo jaitsita baina tira :haserre:

Arsenicum

Nik Vickyren bigarrenan zati bet hartu dot, baie osorik ez!
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju


Taichisan

Ba badakizu ordun Aju (barkatuko didazu) audioak pasa ahal badizkidazu, ta ni oin hartuko det 7.ataleko urrengo ataleko aurerapena.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

kazeko

eskerrik asko Dragoi Bola Kai atalak ipintzea gatik!

:goku:

Aju

7, 8 eta 9a igota. Gero 10a egunean jartzeko.

aritzm

Oh azkenenan hemen dago! jeje mila esker igotzeagatik nik youtuben enteratu naiz ya ematen hari direla suposatzen det etb3 -ren.
Aio

baronluigi

Multiuploadekin ez duzue zuen kontru propietara igotzen ezta? Hortaz, behin denbora pasa ondoren klikik jaso gabe, linkak bere kabuz desagertuko dira. Ni kanpoko zerbitzariaren bitartez  mediafirera igotzen saiatuko naiz,

_gaueko

JOOEEEEE ESKERRIK ASKO BENETAAAN!!
itzela daaaa! jo zelako pozaa jeje
Izan zirelako gara, garelako izango dira!

Aju


Arsenicum

Eskerrikasko Aju.

Ez litzateke "Dragoi Bola Z Kai" izan beharko?
Geuk egin ezean, gureak egin dau.