NINJA DORTOKAK - [193/193] - [x264][540p][Mega]

Sortzailea Aju, 2012ko Urtarrilaren 29a, 13:32:54

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Ninja dortokak


FITXA TEKNIKOA

Izenburu Originala: Teenage Mutant Ninja Turtles
Atal kopurua: 193
Egoera: Bukaturik
Nazionalitatea: EEBB

PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK

Gauzatzea: DVDrip bideoa eta DVB audioa
Arduradunak: Aju
Iraupena: 23 minutu
Tamaina: 300mb batazbeste
Bideoa: x264/ 720*540  - 4:3
Audioa: AC3/Estereoa
Adin egokia: 7 urte+

LINKAK

Serie osoaren atalak biltzen dituen JDownloaderrerako DLC artxiboa.




BIGARREN BERTSIOA:

PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK

Gauzatzea: DVBrip
Arduradunak: Zumarra
Iraupena: 21 Min.
Tamaina: 190 MB
Bideoa: DivX 1100 Kbps 640*480 - 4:3
Audioa: MP3 128 Kbps/Estereoa/Euskera
Hizkuntza: Euskera
Adin egokia: 7 urte+

(OHARRA: Arxiboak .7z formatoan daude eta 7zip programarekin deskonprimitu behar dira. Pasahitza: ab)

1go denboraldia (5/5)


1x01. Dortoka aztarnak
1x02. Shredder-en aurkezpena
1x03. Arratoien inguruko zerbait             
           
1x04. X dimensioko gazteak
1x05. Shredder eta Splinter

2. denboraldia (13/13)


2x01. Shredder-en itzulera
2x02. Dortoka txiki harrigarriak
2x03. Estoldetatik etorri zen
2x04. Makina pentsalaria
2x05. Deabruzko begiaren madarikazioa
2x06. Pizza-hiltzaileen kasua
2x07. Baxter Fly-ren aurkezpena
           
2x08. Igel errukigarrien inbasioa
2x09. Agur Splinter
2x10. Polizi-robota
2x11. X dimentsiotiko gaztetxoak
2x12. Seigarren kanaleko katemea
2x13. Teknodromoaren itzulera

3. denboraldia (34/47)


3x01. Kaleetan behera
3x02. Auzitan
3x03. 10 metroko Irma eta haren erasoa
3x04. Maltak hamsterra
3x05. Zeruko dortokak
3x06. Adimen aldaketa
3x07. Barne nostalgia
3x08. Bostgarren dortoka
3x09. Arratoi erregearen aurkezpena
3x10. Dortokak lurraren erdigunean
3x11. April-en ustekabea
3x12. Macc handiaren erasoa
3x13. Inongo Ninja-ezpata
3x14. Hiripeko ur-zurrustada
3x15. Nor ote buruzagi
3x16. Lau moske-dortokak
3x17. Dortoka bahiketa
           
3x18. Shred-Angelo
3x19. Dortoka lapurren inbasioa
3x20. Kamera irenslea
3x21. Dortokak jeloskorrak
3x22. Euliaren itzultzea
3x23. Casey Jones, legez kanpoko heroia
3x24. Mutageno munstroa
3x25. X dimentsioko korporazio zaldunak
3x26. Shreder-en pizza
3x27. Super Rocksteady eta Bebop kementsua
3x28. Kontuz lotolorearekin
3x29. Iragana berreskuratzen
3x30. Kaiman-buru, zingirako terrorea
3x31. Michelangeloren urtebetetzea
3x32. Usagi Yojinbo
3x33. Kimonoaren kasua
3x34. Usagi, ongi etorri etxera

Aju

Serie berria, ETBko bideoarekin zerikusirik ez daukan bideoa erabilita. Ea gustatzen zaizuen, hau baino gauza puƱeteroagorik egiteko...

Linken bat gaizki jarri badut (posible da), abisatu.

jonnydbz

Eskerrik asko Aju, ea nola dagoen, baina hasierakoak ez dituzu jarri behar ala? Txikitan Ninja Dortoken komikiak ere banituen, baina aspaldi bota... Orain damutu egiten naiz...

Ia dena jeitsi dut, baina 14. ataleko lehen zatia gaizki dago (10. etaleko lehen zatiarena da). Aldatu hau mesedez.

Eta honetaz aparte beste gauza bat komentatu nahi nuen. Orain MFra igotzen hasi zara, eta horretarako fitxategiak zatitu egin behar dira. Gran Torino jeitsi arte ez nuen 7-Zip erabili, 35 minutu behar izan nituen bideoa ateratzeko. Gehiegi iruditu zitzaidan. 7z fitxategia egin ondoren zatitu egiten duzu, JDownlader-ek automatikoki batzen ditu HJSplit erabiliz. Ez duzu uste pauso bat aurreztu daitekeela? Bideoa zuzenean zatitu eta listo, 7z fitxategia egin gabe?

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2012ko Urtarrilaren 29a, 20:23:34
Eskerrik asko Aju, ea nola dagoen, baina hasierakoak ez dituzu jarri behar ala? Txikitan Ninja Dortoken komikiak ere banituen, baina aspaldi bota... Orain damutu egiten naiz...

Ia dena jeitsi dut, baina 14. ataleko lehen zatia gaizki dago (10. etaleko lehen zatiarena da). Aldatu hau mesedez.

Eta honetaz aparte beste gauza bat komentatu nahi nuen. Orain MFra igotzen hasi zara, eta horretarako fitxategiak zatitu egin behar dira. Gran Torino jeitsi arte ez nuen 7-Zip erabili, 35 minutu behar izan nituen bideoa ateratzeko. Gehiegi iruditu zitzaidan. 7z fitxategia egin ondoren zatitu egiten duzu, JDownlader-ek automatikoki batzen ditu HJSplit erabiliz. Ez duzu uste pauso bat aurreztu daitekeela? Bideoa zuzenean zatitu eta listo, 7z fitxategia egin gabe?
Lehenengo atalak taichisanen esku daude, berak baitauka lehenengo atalen box ona, eta haren zain nago pixkanaka .vobak pasatzeko. Gehiago ere badauzkat, gauean igoko ditut.

Zatiketari buruz, ba barkatu, neure hankasartzea da, ez nekien nola egin eta zatitzeaz aparte konprimatu ere egin nuen, eta horregatik tardatzen du hainbeste. Hauek zatituta bakarrik daude.

Aju


jonnydbz

Eskerrik asko!! Banabil jeisten efebeiak mediafair itxi baino lehen!! Ea hasierakoak pasatzen dizkizuten, horrela hasieratik ikusiteko ;)

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2012ko Urtarrilaren 29a, 20:28:47
Zatiketari buruz, ba barkatu, neure hankasartzea da, ez nekien nola egin eta zatitzeaz aparte konprimatu ere egin nuen, eta horregatik tardatzen du hainbeste. Hauek zatituta bakarrik daude.
??? Niri 7z artiboak zatituta ateratzen zaizkit
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2012ko Urtarrilaren 31a, 19:06:02
Eskerrik asko!! Banabil jeisten efebeiak mediafair itxi baino lehen!! Ea hasierakoak pasatzen dizkizuten, horrela hasieratik ikusiteko ;)

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2012ko Urtarrilaren 29a, 20:28:47
Zatiketari buruz, ba barkatu, neure hankasartzea da, ez nekien nola egin eta zatitzeaz aparte konprimatu ere egin nuen, eta horregatik tardatzen du hainbeste. Hauek zatituta bakarrik daude.
??? Niri 7z artiboak zatituta ateratzen zaizkit
Ez dizut ulertzen.

Bideoak 199mbeko zatietan egiten ditut eta .001, .002... daude, eta 7zipekin itsasten dira. Zer da zuk diozuna?

jonnydbz

Hau da daukaguna orain.

AAA.7z.001
AAA.7z.002

Nire galdera hau da, ezin daiteke zuzenean hau eduki?

AAA.mkv.001
AAA.mkv.002

Horrela itsastean zuzenean mkv bat izango dugu. Bestela 7z bat dugu eta gero deskonprimitu egin behar da. Uste dut 7-zip programak HJSplit erabiltzen duela fitxategia zatitzeko. Nik HJSplit zuzenean erabiltzea proposatzen dut, pausu bat aurrezteko.

http://www.hjsplit.org/
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju


Aju

Probatu dut eta zuk diozun programarekin 4-4 aldiz gehiago tardatzen du konprimatzen, eta denbora berdintsua itsasten. 7-Zipekin jarraituko dut.

PD: Non daude diozun bi pausuak 7-Zipekin?, prozesu bakoitza pausu bakarrean egiten dut.

jonnydbz

AAA.7z.000 => AAA.7z ==> AAA.mkv

Fitxategiak 300 mega baditu, guztira 900 behar ditut bideoa ateratzeko. Baina ez jan burua orain, jarraitu orain arte bezala eta listo.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Aurkitu ditudan fanart batzuk, oso onak nire ustetan!




Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Niri pelikulan bertan ere ez zaizkit gustatzen, oso itsusiak dira, marrazkietan askoz hobe.

jonnydbz

Agian hau gustatuko zaizu, ren eta stimpy-ren antzeko estiloan

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Beavis & ButtHeaden pelikulan agertzen den desertuko cliparen antz gehiago dauka.