M?R (m?rchen awakens romance) (004/161)

Sortzailea kanda, 2007ko Abenduaren 15a, 13:04:18

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Anime comic horiek koloretan izanda, argitalpena egitea garesti irtengo litzateke, gainera Boo-ren saga bakarrik edukitzea... DBZko pelikulen komikiak ere badaude, baina itzulpenak beharko lirateke (hala ere koloretan dira). Teatro manga 3 liburu dira bakarrik, bukatzea ez litzateke gehiegi kostatu behar, baina norbaitek gaztelerazkoak beharko lituzke, nik ez dauzkat.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Kontxo ba Phoenix Wrightenak asko interesatzen zaizkit!! ni prest egongo nintzake beste bategaz horiek egiteko.

Bide batez Anime Comic deritzonak ez dakit gogoratzen duzuen baino aspaldi Planetak kolorean atera zuten filmeei buruzko komiki loditxoak, horiei Anime comic zeritzaien, geroago formatu "karratu" baten atera zuten Fusion eta El ataque del dragon filmen anime comic-ak askoz ere laburragoak eta berez biñetak beridurikatuta Cell originaletik eta koloreetan. Azkenik atera zen Boo sagaren "adaptazio" labur bat formatu karratu berean:

Esan bezala nik guztiak ditut, eta uste gainera eskaneatutak ditudala guztiak...
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2012ko Otsailaren 12a, 23:11:45
Anime comic horiek koloretan izanda, argitalpena egitea garesti irtengo litzateke, gainera Boo-ren saga bakarrik edukitzea... DBZko pelikulen komikiak ere badaude, baina itzulpenak beharko lirateke (hala ere koloretan dira). Teatro manga 3 liburu dira bakarrik, bukatzea ez litzateke gehiegi kostatu behar, baina norbaitek gaztelerazkoak beharko lituzke, nik ez dauzkat.
Nik edizio Kanzenban-a ez dekotaz baino aintxinako tomoak bai, Teatro manga diot, baita ere Gosho Aoyamaren komiki labur bilduma ere.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Egotaku-san

#18
Phoenix Wrighten manga kopuru dezentea dago jada, 7 kasu edo daramatzate. Tamalez, gazteleraz bakarrik Crossover bat eta komiki berezi bat aurkitu ditut. Crossoverra, ordezkapenaren kasua deitzen da eta egia esan, ez du kasu bat iruditzen, oso umoretsua baita eta ez du besterik baina bueno, gutxienez dibertigarria da eta 50 orri dira gutxi gora behera. Komiki berezia orri gutxiago ditu eta umorea baino ez du ere. Benetako kasuak hemen aurkitu ditut:
http://www.court-records.net/manga.htm
Ingelesez daude hirugarren kasurarte baina ez dut uste hauek arazo larria izango direnik itzultzeko. Laugarren kasutik aurrera oraindik japanieraz daude. Japaniera ikasten urte eta erdi edo daramat eta seguraski asko trabatuko nintzen hauek itzultzen eta denbora gehiago beharko nuke kontuan hartzen ez dudala asko...
Beste manga on bat ``Defense devil´´ da,  infernuko abokatu batena. 12 komiki direla uste ditut (Zuzenbidea ikasteraren estraguak xD).