Kwai Ibaiko Zubia - The Bridge on the River Kwai(1957 David Lean) [1080p|ONLINE]

Sortzailea Burrunbada, 2011ko Abuztuaren 10a, 00:13:57

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Burrunbada

KWAI IBAIKO ZUBIA  -  THE BRIDGE ON THE RIVER KWAI (1957)





Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: EB
Generoa: Gerra/Abentura
Urtea: 1957
Zuzendaria: David Lean
Gidoia: Michael Wilson, Carl Foreman (Eleberria: Pierre Boulle)
Argazkia: Jack Hildyard
Musika: Malcolm Arnold
Aktoreak: William Holden,  Alec Guinness,  Jack Hawkins,  James Donald,  Sessue Hayakawa, André Morell,  Geoffrey Horne, Peter Williams, John Boxer, Percy Herbert, Harold Goodwin, Ann Sears,  Heihachiro Okawa
Sinopsia: Bigarren Mundu Gerran, japoniarrek britainiar presoak erabili zituzten oihannean zubi bat eraikitzeko, Thailandiako Kwai ibaia zeharkatu zuena. Nicholson koronela (Alec Guinness), eraiketa presoen morala igoko duelakoan, eraikitzeari ekin zion, soldaduen harrokeriaz. Shears komandantea (William Holden), estatubatuarrak, ostera, ihes egitea baino ez du nahi.



1. Aukeraren bideoaren ezaugarriak: [ONLINE]

Iraupena: 161 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 4,24GB
Erresoluzioa: 1920x752 (1080p)
Esteka (MEGA)

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Euskadiman

hara ba, lastima megaupload itxita egotea. film hau etxean daukat eta niri asko gustatzen zait. batez ere bere soinu banda "coronel bogey" martxarekin. ikusi nahi nuen ea nolakoa den audioa euskaraz. baina beno zer egingo diogu ba beste baterako utzi behar izango dut, orain oso lanpetuta baitzabiltzate beste release batzuk egunean jartzen. edonola ere mila esker film hau igotzeagaitik. mundialak zarete.

burrundaie

Film hori berrigotzeko daukat nik. Gaur ez bada bihar igoko dut, erne egon.

Euskadiman


burrundaie

Aipamenaren egilea: euskadiman  Noiz: 2012ko Otsailaren 21a, 11:35:45
hara ba, lastima megaupload itxita egotea. film hau etxean daukat eta niri asko gustatzen zait. batez ere bere soinu banda "coronel bogey" martxarekin. ikusi nahi nuen ea nolakoa den audioa euskaraz. baina beno zer egingo diogu ba beste baterako utzi behar izango dut, orain oso lanpetuta baitzabiltzate beste release batzuk egunean jartzen. edonola ere mila esker film hau igotzeagaitik. mundialak zarete.

Filma berrigota.

Euskadiman


burrundaie

Konturatu naiz bukaera aldean audioa ez dagoela behar bezala sinkronizatua. Gaur gauean berriz igoko dut arazoa konponduta.

Euskadiman

oraintxe bertan amaitu dut ikusten. gau oso eman dut deskargatzen (nire interneteko abiadura ez da oso azkarra  :mihi: :mihi:) eta desinkronizazioa bai nabari da. baina beste guztia primerakoa. lan bikaina, benetan

burrundaie

Filma berrigota eta audioa behar bezala sinkronizatua.

Euskadiman

mila esker. geroago bajatuko dut ze orain beste gauza batzuk daude bajauten eta ez dut nahi jdownoaderra sobrekargatzea. sartu nintzenetik esaten dudan moduan la ostia zarete. segi horrela

zumarra


burrundaie


xbartola

Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!

Josu Etx

Bertsio berria igota 1080p-an bideo kalitate handian. Beste esteka mantendu dut errespetuagatik baina bere oso kalitate txarrekoa da eta alboetatik moztuta dago 16:9a mantentzeko, momentu batzuetan enkuadrea zaborrontzi batera botatzeko modukoa izaten. Ez dakit nola telebistek horrelakoak egin zezaketenik.

KALITATE HANDIKOA



EUSKARAZKO BERTSIO ZAHARRA