NINJA DORTOKAK - [193/193] - [x264][540p][Mega]

Sortzailea Aju, 2012ko Urtarrilaren 29a, 13:32:54

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Devianrteko arte lanak sekulakoak dira, ze texturak, ze koloreak, ze brutalak!! Aprilen ilea benetakoa dirudi ta! ta begien disdira sekulakoa!! Benetan txundigarriak!!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Galdera bat. 26.a ez daukazu edo jartzea ahaztu zaizu?
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Ba hori alemanei galdetu beharko diezu. Atalen numerazio berezi xamarra daukate, 3x26a ez zetorren eta gero 3x42a sartzen didate, ETBk oraindik eman ez duena 60.a delako eta 52 eman dituztelako.

Aju

Eman dute audioa falta zitzaidan atala, 3x31, eta hor daukazue. Honekin ez daukat bideo gehiago (Taichisan... :txistu:).

Taichisan

Aurkitu ditut dvdak, baino pentsatzen hasia nago hobeago dela egun baten geratzea zuri pasatzeko dvdak eta zu zeuk egin egin beharrekoa bestela....
:shrug:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Aupa aspaldikook, ikusi det biharko Ninja dortoken atal "berriak" emoten hasiko direla, 5 eta 6 denboraldikoak derrepente, ordun badakizue... gainera goizez ta arratsez emititzen dabiltzate orain dela 3 astetik ona, ordun kontuan eduki.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Lehen mezua eguneratuta serie osoarekin.

Sarritan galdetzen naiz zertarako hartu dudan hainbeste molestia, gero ikusiko ez badut. Suposatzen dut umetan hau edukitzeagatik edozer emango nukeelako izan dela. Beno, goza ezazue :barre:

jonnydbz

Eskerrik asko Aju! Atal mordoxka dira, ez dakit noiz, baina eginbeharretako zerrendara gehitzen dut.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

zumarra


Taichisan

Aju, flipantia zera gero, jakinda gainera ze nolako inbertsioa egin dezun, zenbat denbora, zenbat diru ta zenbat maitasun jartzen diozun zure proiektu guztiei. Aupa zu betiko!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Godelet

Jaitsitak! Eskerrik asko, Aju. Gure partetik eta gure umeen partetik baita. Lan bikaina!  :olatu2:
G o d e l e t

burrundaie


Aju


StarKillerNFS


Aju