DORAEMON - FILMOGRAFIA [28/39]

Sortzailea Taichisan, 2009ko Martxoaren 25a, 14:12:46

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

egoninobi

Mila esker berriz igotzeagatik. Disko gogorra apurtu zitzaidanean filmografia osoa galdu nuen. A ze poza!!!  :osopozik: :osopozik: :osopozik:

zumarra


burrundaie

Eskerrik asko Zumarra. Nire eta bi txikien partetik!!!

Egotaku-san


Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

zumarra


jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

egoninobi

Hari hau Doraemonen laburmetrailetarako utzi dezakegu.

zumarra

Burrundaiek jarri zuen "Doraemon Hego itsasoetako piratak" aparteko hari batean eta nik beste guztiak aparte ere bai. Hari hau beharrezkoa da edo besteak soberan daude? Denak behar dira?

Eta Doraemon-en laburmetrailak "Animazio serieak">"D" -n daude (orain arte nik bakarrik jarritakoak)

Taichisan

Gauza da ahinbeste Doraemon filme daudela, horregatik egin zela post hau berez, denak post batean aurkitu ahal izateko, hori izan zen nire idei printzipala. Hori bai, txarto badago dagoen lekua lasai, behar den lekuan jarri ta listo;)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

zumarra

Aupa Taichisan: Ea zer iruditzen nola jarri dudan.

Nik, pelikula bakoitzeko hari bat mantenduko nuke, norbaitek iradokizunak egin nahi baditu, egiteko. Orduan nik hari hau indize moduan erabiliko nuke. Are gehiago, Dragoi Bolarekin bezala, Doraemon-en pelikula guztiak (15 hari, oraingoz) subforo batean sartu litezke. Agian horrela txukunagoa egongo litzateke.

Ados ez bazaude, lehengo moduan jarriko dut (jaso dut kopia bat aldatu baino lehenago) eta hariak kendu.

Taichisan

Bale, ordun 3 subforo egin beharko ditugu, bat Doraemonentzat, beste bat Shinchanentzat eta azkenekoa Aran sorginduaren bilarako.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

zumarra

Asterix, Barbie, Harriketarrak, Pirritx eta Porrotx...

Zenbat pelikuletatik gora?

Scooby-Doo (3), Bugs Bunny (3), Beethoven (5), Harry Potter (3), Heidi (3), Izotzaren aroa (3)

Erabakitzea da, besterik gabe. Edozein erabakia ondo egongo da.

burrundaie

Lehengoan eta nahigabe Doraemonen pelikula bat grabatu nuen: Pirata borroka erabakigarria, maitasuna hegoaldeko itsasoan. Hala ere, titulu hau ez dut ikusi inongo filmografiatan. Inork ba al daki ezer film honi buruz?

Taichisan

Aipamenaren egilea: burrundaie  Noiz: 2012ko Maiatzaren 11a, 23:35:14
Lehengoan eta nahigabe Doraemonen pelikula bat grabatu nuen: Pirata borroka erabakigarria, maitasuna hegoaldeko itsasoan. Hala ere, titulu hau ez dut ikusi inongo filmografiatan. Inork ba al daki ezer film honi buruz?

Doraemon eta Hego itsasoetako piratak!XD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!