Spiderwicken kronikak - Spiderwick Chronicles (2008) (Mark Waters) [1080p|MG|ONLINE]

Sortzailea burrundaie, 2012ko Apirilaren 01a, 21:21:41

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

burrundaie

SPIDERWICKEN KRONIKAK  -  SPIDERWICK CHRONICLES (2008)




Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: AEB
Generoa: Fantasia / Abentura
Urtea: 2008
Zuzendaria: Mark Waters
Gidoia: Karey Kirkpatrick, David Berenbaum, John Sayles (Tony DiTerlizzi eta Holly Black-en liburuetan oinarritua)
Argazkia: Caleb Deschanel
Musika: James Horner
Aktoreak: Freddie Highmore, Sarah Bolger, Mary-Louise Parker, Nick Nolte, David Strathairn, Kyle Switzer, Andrew McCarthy, Joan Plowright, Mariah Inger
Sinopsia: Grace familia New York utzita beren osaba Spiderwicken etxetzarrera bizitzera doazelarik, zenbait gertakizun misteriotsuren lekuko izango dira. Fortunatzen ari zaizkien gertaera misteriotsuei zentzuzko azalpenik eman ezinik, Jared-i (seme zaharrenari) egotziko diote guztiaren errua. Baina hau, bere anai-arrebaren laguntzaz, etxaldearen misterioa ikertzen hasten denean, bertan bizi diren izaki beldurgarrien berri jakingo dute.
Nota Filmaffinityn: 5,9



1. Aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 92 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 2,12 GB
Erresoluzioa: 1080p
Esteka (MEGA - ONLINE)



2. Aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 92 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 1,71 GB
Erresoluzioa: 480p
Esteka (MEGA - ONLINE)



3. Aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 92 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 1,30 GB
Erresoluzioa: 480p
Esteka (MEGA)



4. Aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 92 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 1,71 GB
Erresoluzioa: 480p
Esteka (DRIVE - ONLINE)


zumarra


Taichisan

Kaben! justo nire bertsio duala igotzen amaitu ta zurea ikusten det! Orain ez dakit zer egin ,posteatu ala ez :shrug:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Godelet

Posteatu, posteatu... Eta ahal badozu beste serbitzari batean.

Eskerrik asko, Burrundaie!
G o d e l e t

burrundaie

Godeletek arrazoi. Posteatu, noski, beste zerbitzari batean ahal bada, hobe, bestela, beste aukera bat gehiago filma jaisteko. Nik atzodanik nuen prest igoera, ostiralean grabazioa eginda, baina igandeko errepikapena eman arte itxaron egin dut. Kexatuko dituk, gero, gurekin!!!

Taichisan

Ongi daXD dena den badakizue nik orain soilik Mediafirerekin egiten dudana lan. Ba ointxe berton jarriko dut nire bertsioa!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

#6
SPIDERWICKEN KRONIKAK
Dual edizioa







SINOPSIA
Grace familia New York utzita beren osaba Spiderwicken etxetzarrera bizitzera doazelarik, zenbait gertakizun misteriotsuren lekuko izango dira. Fortunatzen ari zaizkien gertaera misteriotsuei zentzuzko azalpenik eman ezinik, Jared-i (seme zaharrenari) egotziko diote guztiaren errua. Baina hau, bere anai-arrebaren laguntzaz, etxaldearen misterioa ikertzen hasten denean, bertan bizi diren izaki beldurgarrien berri jakingo dute... 


FITXA TEKNIKOA

Izenburu Originala: The Spiderwick Chronicles
Produkzio Urtea:2008
Nazionalitatea: E.E.B.B.

PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK

Gauzatzea: DVBrip
Arduradunak: Taichisan
Iraupena: 137 Min
Tamaina: 900 mb
Bideoa: XviD - 16:9
Audio 1: MP3/Estereoa/Euskera
Audio 2: MP3/Estereoa/Ingelera
Hizkuntza: Euskera-Ingelera


EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

zumarra


burrundaie

Beharbada onena duk, eta orden bat eramate aldera, film guztiak alfabetikoki hasieratik aldatzen hastea. Zerbitzari bakar bat dutenak aldatu, alegia. Horrela den-denak jorratuko dizkiagu. Ni horretan nabilek, behintzat. 

zumarra

Gauza bat: Nire web orrian, gazte eta umeentzako pelikulak jarrita ditut eta hemen helduentzako asko ere badaude. Nik horiek ez ditut jorratu. Eta nire orden hortatik

http://marrazkiak.99k.org/Pelikulak.html

"S"-n nago. Mediafiren ez dauden guztiak hara igotzen, gutxienez bi zerbitzarietan egoteko. Eta jadanik MF-n bakarrik daudenak, FU-ra igotzen hasiko naiz "Z"-ra iristean. (zuek dagoeneko igo gabe daudenak)

Ikusi dut "0-9" ataletik hasi zaretela. Baina nik pelikula horiek ez dauzkat. Goiko zerrendako 310 horiek ditut eta horiekin ari naiz. Zuek segi orduan "0-9"-tik aurrera falta direnekin.

burrundaie

Egia esan, niri berdin zaidak hire zerrenda jorratzen hasi edo irudi errealeko filmak. Niri kontrakoa gertatzen zaidak, irudi errealeko film guztiak (edo gehienak) jasota dauzkadala eta hireak ez. Baina agian hire zerrendan sartuko nauk aurrena, hartara, jasota ez dauzkadan animazio film dexente jaitsiko dizkiat. Gero egongo duk eta denbora beste zerrendara pasatzeko.

zumarra

Igual dio. Zuk dituzunak igo eta nik neriak.

Orain ez dituzunak deskargatzen hasi behar duzu segituan berriz igotzeko?

Hasieran laguntza eskatu nuen RS-n bakarrik (nik ez nituenak gainera) zeudenak lehen bait lehen denon artean deskargatzeko, galdu ez zitezen. Baina orain lasai nago. Ez da ezer galdu (Taichisanek topatu zuen, ba, BT ispiluen jauregian).

Nahikoa lan izango duzu zeureekin, ba!

Eta bukatzean errepasoa...beti egongo da zeregina...

burrundaie

Lasai, motel. Hireak ere jaso nahi baditut lehenago edo beranduago deskargatu beharko dizkiat. Hik hasitako lanari segida emango zioagu, eta gero gerokoak. Spiderwicken kronikak neure kontu! :barre:

zumarra

Ederki. Moldatuko gara. Nireak bukatzean  besteak ere berrigotzen ere arituko naiz.

Honi buruz, Godeletek oraintxe igo du "Dual" bertsioa 4S-ra. Hemen hau dago ("Dual" ez dena). Ze ezberdintasuna dagoen bien artean azalduko zenidakete, mesedez?

Godelet

Uhhh!  :ahozabal:
Uste dot, igo dudana ez dela DUAL bertsioa... Aldatuko dut haritik!  :baibai:
G o d e l e t