KAREKANO [MU][05/26]

Sortzailea Taichisan, 2010ko Irailaren 04a, 15:56:39

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

KARE KANO


Ajuren Releasea Megauploaden:

ATALAK

KAREKANO-01
KAREKANO-02
KAREKANO-03
KAREKANO-04
KAREKANO-05
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

arki24885

[align=center]
~ Arki's Blog ~ Deviantart ~ (?3?) ~

Slevin217

Aupe! I?ork ezin du  segitu seri hau Megaupload-era igotzen? eMuletik ezin daiteke jetxi.

Mesedezz :holas:

BlackStar

Kaixo! Ni Slevin217-en eskaera berbera egin nahi dut. Ez al dago serie hau MU-era igo dezakeen norbait??

Eskerrik!

Taichisan

Tamalez nik arazoak ditut disko gogorrarekin horregatik ezin izan det igotzen segitu, sentitzen dutU___U. Ia laster arazoak kompontzen diren ta igo ahal ditudan falta diren atalok.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

BlackStar


arki24885

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2010ko Azaroaren 28a, 00:44:27
Tamalez nik arazoak ditut disko gogorrarekin horregatik ezin izan det igotzen segitu, sentitzen dutU___U. Ia laster arazoak kompontzen diren ta igo ahal ditudan falta diren atalok.
Mil esker  :mf_dribble:
[align=center]
~ Arki's Blog ~ Deviantart ~ (?3?) ~

Taichisan

Kaixo lagunok, tamalez ez dakin zein izango den Release honen etorkizuna, zeharo desbordatuta nabil aspaldi proiektutaz (euskal encodingsekin serikuzirik ez direnak) eta pixkat agobiatuta nabil ikusten dudalako telesail asko ireki ditudala eta ezin ditudala amaitu, batez ere mutaiak direnak.
Barkamena eskatzen dizuet nire izenean, nire erruz izango bait da ia telesail guztiak (denbora luze batean) amaitu gabe gelditzea.

Espero dut ulertuko duzuela. Goraintziak guztioi, barkatu.

Agur.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

zumarra

Norbaitek ba al du serie hau berrigotzeko?

laxkax

kaixo,

aspaldiko denoi.

nik baditut atal hauek, baina momentuz atzerrian bizi naiz. norbaitek nahi baditu, idatz dezala hemen, eta gabonetan etxera itzultzean moldatuko dugu zerbait atalok elkarbanatzeko, ados?

zumarra

Bi KAREKENO-etako bat ezabatu beharko genuke. Taichisan, hau zurea da eta bestea Ajurena; zer diozue?

Aju

#11
Atzo begira aritu nintzen eta egia esan nahastu samar nago. Uste nuen serie osoa igo nuela, baina ez dago inon eskuragai :wow:

StarKillerNFS