Batman: Zaldun Iluna - The dark knight (2008) (Christopher Nolan) [4K|MEGA|ONLINE]

Sortzailea Godelet, 2011ko Abenduaren 31a, 03:00:02

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

zumarra


burrundaie

Ea oraingoan konponduta dauden. Esaidak zerbait... :shock:

zumarra


zumarra

Nire jdowloader-eko bertsioa hau da: 0.9.581. Zurea berriagoa bada, baliteke zuk sortutako .dlc-ak nireak ezin irekitzea. Hau kontrastatu beharko genuke jende gehiagorekin, bakoitzak bere bertsioa esan eta proba ditzala .dlc ezberdin hauek. "Trabajo de campo" tokatzen da.

burrundaie

Nire bertsioa ere 0.9.581. duk. Hortaz, hori baztertu egingo diagu. Lehengo DLC-ak ezin nizkian ireki, baina azken hauek, 2Shared-en bidez igotakoak, batere arazorik gabe deskargatu dizkiat:



Link guztiak deskargatzeko prest.

Eta segituan, denak batera jaisten, 2,80 mb-eko abiaduran....



Zerbait gaizki zebilek hemen....

DLC  kontenedorerik gabe saiatuko nauk orain, ea horren errua oten den... :haserre:

zumarra

Batman eta Behiak jeisti ditut  :osopozik: Wyslijto-tik. Kontu bakarra, artxibo batzuk erdi bloketatua geratzen dirala (1kb/s) eta eskubiko botoia>Reiniciar egin behar da, behar bezala jeisteko. Hori bakarrik.

Hau al da zerbitzari definitiboa?

burrundaie

Ez diat uste hau definitiboa izango denik, baina badakik probatzea gustatzen zaidala nazkatu arte, horretan masoka samarra nauk. Ni hasiko nauk arazoak dituzten filmekin. Hik segi hire martxan eta akatsak dituzten film guztiak niri utzi. Nik eskobarena egingo diat atzetik dena txukuntzen. Ikusten badut denbora dudala lagunduko diat beste filmekin, baina momentuz nik konpontze lanak egingo dizkiat.

zumarra

Ba, bai. Ez nintzen atrebitzen esaten baina arazoia emango dizut, ja, ja.

Ados.

burrundaie

MF-en ere eskuragarri. Lehendik ere igota neukan eta oraintxe konturatu naiz. :ezez:

burrundaie


Godelet

G o d e l e t

JASS

Mila esker, ez nekien Batmanen film berriak ere euskaraz zeudenik!  :pailazo:
Gauzatxo bat, igo ahal zenezake berriro...? Uste dut linkak eroriak direla...  :love:

burrundaie

Oraingoan bai, horrela eginez gero arazorik gabe alda liteke. Eskerrik asko Zumarra, hi bai azkarra, bururatzea ere... :pailazo:

JASS


arrakala