QUARANTINE [4S] (2008) [Jennifer Carpenter, Jay Hernandez]

Sortzailea Godelet, 2010ko Urriaren 10a, 00:06:57

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Godelet

Quarantine (2008)

[Sinopsia]
John Erick zuzendariak Jaume Balaguer eta Paco Plazaren filmaren bertsio amerikarra egin du. Los Angelesen errodatua, espainiar bertsioaren antzeko istorioa da: kazetari bat eta bere kamararia suhiltzaile-talde baten eguneroko aktibitateei buruzko zuzeneko dokumentala egiten ari dira. Gaueko irteera batean, ohiko ateraldia dirudiena infernu bihurtuko da.

[Filma]
Name.........................: Quarantine (2008)
Length.......................: 01h 25m 09s
Generoa......................: Beldurrezkoa, Remake-a
Zuzendaria...................: John Erick Dowdle
Produkzio-etxea............: Screen Gems / Vertigo Entertainment
Aktoreak.....................: Jennifer Carpenter,  Jay Hernandez,  Columbus Short,  Johnathon Schaech,  Rade Serbedzija,  Marin Hinkle,  Greg Germann,  Steve Harris,  Denis O'Hare,  Stacy Chbosky.


[Bideoa]
Formatua: Avi
Kalitatea: DvDRip
Bideo Codec-a: XvID
Audio Codec-a: AC3
Tamaina: 1.5 GB
Zerbitzaria: MEGA
Ripeatzailea: Baronluigi

[Audioa]
Hizkuntza.....................: Basque [6 channels] AC3
Formatua.....................: AC3 (Dolby Digital)
Channels.....................: 6 Channels (5.1 Surround)
SampleRate...................: 48000 Hz
Bitrate......................: 448 kBit/s
Audio Post-Processing........: None[/font]


BARONLUIGIREN OHARRA: Nire DVDRIP hau orain hilabete batzuk alokatutako disko batetik egin nuen DVDRtik sortu dut. DVDR hori DVDSHRINKen bitartez egin nuen eta, programaren arabera, kopiatzean ez zen inongo trinkotzerik erabili. Kalitateak, hortaz, % 100ekoa izan beharko luke, jatorrizkoarekin alderaturik.

Filmeko une gehienak ilunpetan gertatzen dira, eta XVID kodeak eszena ilunak ez ditu oso ondo trinkotzen. Ondorioz, eszena dexentetan kalitate murrizketa nabarmenak nabaritu ditut.

Kontua da orain gutxi filma berriro alokatzea otu zaidala, eta oraingoan, lehen ez bezala biltegiratzeko disko gogorrak ditudanez, DVDaren kopia osoa egin ahal izan dut. Horregatik, nire kopiaren kalitatea oso ona ez dela iruditzen bazaizue, egun hauetako batean, nahi izanez gero, antzina egin nuen DVDRa (Audioa Ingelesez eta Euskaraz daukaana, eta azpiidatziak erdaraz, ingelesez eta katalanez aldiz) eta DVD osoa igo dezaket zuontzat. Zeuok erabaki.


G o d e l e t

burrundaie


baronluigi

Gaur DVDRIP a egin dut nire originaletik. Bihar posteatuko dut.

zumarra


Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

xbartola

Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!

xbartola

Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!