POKEMON 1.Denboraldia [EMULE][03/79]

Sortzailea Taichisan, 2008ko Uztailaren 18a, 23:05:31

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

POKEMON
LEHEN DENBORALDIA








SINOPSIA
Ash 10 urte egin berri dituen mutiko bat da, paleta herrikoa. Esaten denez 10 urtekin hasi egiten dira umeak Pokemon abenturan barrena murgiltzen egunen batean entrenatzaile bikainak izateko asmoz.
Ashek sorte txarra izanda ez zuen ez Bulbasaur, ez charmander, ezta Squirtle pokemon basikoak eskuratu, beraien ordez Pikachu izeneko pokemon elektriko arazogilea eman zioten.....
Azkenean Ash eta Pikachuk lagun egin ta abentura bila joango dira, beraien lagun berri Misty eta Brock dituztela.



FITXA TEKNIKOA

Izenburu Originala: Pocket Monsters
Produkzio Urtea: 1997
Denboraldia: 1
Atal kopurua: 79
Egoera: Emititzen(asko falta zaio ondino...)
Produktora: Toei Animation/ 4kids
Nazionalitatea: Japonia
Emisioa Euskal Herrian: Etb1

Aktoreen Banaketa:

Ash Ketchum- Arantxa Mo?ux
Misty- Bego?a Huegun
Brock- Xabier Alkiza

PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK

Gauzatzea: DVDrip
Arduradunak: Taichisan(nork izango da ba)
Publikazioa: Hilero
Denboraldia: Lehenengoa
Atalak: 79
Iraupena: 20 Min. ggb.
Tamaina: 210 MB
Bideoa: XviD/DivX 1200 Kbps 640*480 - 4:3
Audio 1: DVB MP3 128 Kbps/Estereoa/Euskera
Audio 2:  DVD MP3 128 Kbps/Estereo/Ingelesa
Hizkuntza: Euskera/Ingelesa


ELINKAK

<a href="ed2k://|file|[Euskal-Encodings]%20POKEMON.-.1x01-%20Pokemon,%20zu%20autati%20zaitut![DUAL][DVD-RIP].-.By%20Taichisan.avi|216586240|C7226C2118D0CF225C90D9B0F8433693|h=Z6KB73BLFCXPQNGVCAVBCGCIJF5RVBWU|/">[Euskal-Encodings] POKEMON.-.1x01- Pokemon, zu autati zaitut![DUAL][DVD-RIP].-.By Taichisan.avi</a>
<a href="ed2k://|file|[Euskal-Encodings]%20POKEMON.-.1x02-%20Pokemon%20larrialdia![DUAL][DVD-RIP].-.By%20Taichisan.avi|215961600|50566DD68530E86802BA74FF538AB175|h=4V553ZPXNMWUD2TUJ3B24Q35N6NGLVNL|/">[Euskal-Encodings] POKEMON.-.1x02- Pokemon larrialdia![DUAL][DVD-RIP].-.By Taichisan.avi</a>
<a href="ed2k://|file|[Euskal-Encodings]%20POKEMON.-.1x03-%20Ashek%20Pokemon%20bat%20harrapatzen%20du%20[DUAL][DVD-RIP].-.By%20Taichisan.avi|196214784|40AE03D7A26DECA3A4AB9054970B57A5|h=OS4LIZUATKVPWD4LAPL7SALI6TZSNPUY|/">[Euskal-Encodings] POKEMON.-.1x03- Ashek Pokemon bat harrapatzen du [DUAL][DVD-RIP].-.By Taichisan.avi</a>




EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Lehen denboraldiko lehen 3 atalak eskuragarri, goza itzazue^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

aritzm

Kaixo taichisan eskerrik asko igotzeagatik, ez dakit projektua utzi duzun ala ez baina seriesyonkisen daukazu 40 kapitulu harte.
Aio.

Taichisan

Aupa, telesail hau ez dut ahaztu baino eskura nahiko nituzke SALVATek editutako DVDak Ripeoak egin ahal izateko ta horrez gero muntaia egin ahal izateko.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

aritzm

Kaixo, zuk nahi duzuna zer da audioa ala videoa?.
videoa nahi baduza proba hau, hispanimekoa, kalitate onenekoa da 704x528: http://www.megaupload.com/?d=3RCJZ05Y
Aio.

Taichisan

Benetan flipantea JonnydbzXD benetan zoratzekoa da tipo hau, Nintendoak denak dira txarrak, 20 generazio galduta maltzurkeria jotaXD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

aritzm

 :meparto: aiba la ostia oso ona jonnydbz, hau ematendo ume hori "el ni?o predidaror" izenekoa, baina orain nintendoarekin jaja.

egoninobi

Ba al ditu norbaitek serie honen atalak igotzeko?
Norbaitek baldin baditu mesedez igo ditzala zuzeneko deskarga bidez. Niri emulek ez dit funtzionatzen.

Taichisan

Aspaldidanik hasi nintzen releasea baino bertan bera utzi neban (gauza guztiak bezela). Zumarrak behintzat DVBripen osatuta zeukan, ez dakit galdu edo oraindik online egongo den.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

zumarra

Nik nituenak nahiko kalitate txarrekoak ziren. Jeitsi nituen nire umeentzako baina ez zitzaizkien gustatzen eta borratu nituen... :haserre:

egoninobi

Lastima da. Ea egunen batean etbk berriz emititzen dituen.
Gogoan dut aspaldian ikusten nuela Pokemon telebistan eta asko gustatzen zitzaidala. Pena da 1. eta 5. denboraldiak bakarrik bikoiztu izana. Behin hasita 2, 3 eta 4. denboraldiak ere bikoiztu behar lituzkete.

Taichisan

Bueno ba, orduan nik grabatu nituenak soilik badaude ba ripeatu egin beharko ditut gutxika gutxika... :goku:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonoleta

Norbaitek pasa dezake kapituluen link garbia? Ez didate eta ondo funtzionatzen... Mila esker:)

SonGorka4

norbaitek atalen bat edo beste igotzerik bai? rocket taldearen aurkezpeneko elkarrizketa lortu nahiko nuke xD