Ke Arteko Egunak (1990) (Antxon Ezeiza) [MEGA]

Sortzailea Burrunbada, 2011ko Azaroaren 19a, 11:57:41

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Burrunbada

KE ARTEKO EGUNAK (1990)







Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: Euskal Herria
Generoa: Drama
Urtea: 1989
Zuzendaria: Antxon Ezeiza
Gidoia: Antxon Ezeiza, Koldo Izaguirre
Argazkia: Alfredo F. Mayo
Musika: Michel Portal
Aktoreak: Pedro Armendáriz Jr., Patxi Bisquert, Teresa Calo, Xabier Elorriaga, Elena Irureta, Iro Landaluze, Elene Lizarralde
Sinopsia: Pedro aspaldi utzi zituen bere familia eta lagunak Mexicora joateko. Euskal Herriko giro politikoak ito egiten baitzuen. Halabehar batez berriz Euskal Herrira itzuliko da. Bertan, konturatuko da itxuraz bestela iruditu arren, sakonean deus gutxi aldatu dela hemengo bizimodua. Hortxe hasiko da Pedroren ezinbesteko gainbera.



Bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 1h eta 45m (105min)
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 956MB
Erresoluzioa: 480p
Esteka (MEGA)


Burrunbada

Tristea da EITBen euskarazko film bat botatzeko zuzendaria hil behar izatea, baina halaxe gabiltzik jendilaje honekin!

Liztorra

Gabon:
Ez dakit inork irakurri ahalko didan... Fitxategiak deskargatu ditut, eta kaltetuak daudela esaten dit. WinRar programa darabit, ez dakit horregatik izanen den.

baronluigi

Aipamenaren egilea: Liztorra  Noiz: 2012ko Azaroaren 04a, 01:34:44
Gabon:
Ez dakit inork irakurri ahalko didan... Fitxategiak deskargatu ditut, eta kaltetuak daudela esaten dit. WinRar programa darabit, ez dakit horregatik izanen den.

Zati hauek batzeko 7ZIP programa behar duzu ezinbestez.

burrundaie


baronluigi

Aipamenaren egilea: burrundaie  Noiz: 2012ko Azaroaren 04a, 09:43:24
Ziddura berrigota. Oraingoan rar-en bidez zatikatua. :pozik:

Atzo proba egiteko Mediafireko bertsioa jaitsi nuen eta ondo jaisteaz gain ez zidan inongo arazorik jarri fitxeroak ateratzerakoan. Ondo dagoela zihurtatzen dut hortaz.

burrundaie

Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2012ko Azaroaren 04a, 10:22:58
Aipamenaren egilea: burrundaie  Noiz: 2012ko Azaroaren 04a, 09:43:24
Ziddura berrigota. Oraingoan rar-en bidez zatikatua. :pozik:

Atzo proba egiteko Mediafireko bertsioa jaitsi nuen eta ondo jaisteaz gain ez zidan inongo arazorik jarri fitxeroak ateratzerakoan. Ondo dagoela zihurtatzen dut hortaz.
Eskerrik asko informazioarengatik. Argi ziok gaur gaurkoz MF zerbitzari onena dela. Hala ere, bigarren zerbitzari batera igotzea ez diagu kalteko.

burrundaie


bilbao62

Kaixo guztioi... aspaldi nenbilen filme honen bila baina ez dut inon aurkitu... zuon web gune hau atzo deskubritu nuen eta.. uf... izugarri ona iruditzen zait... saiatu naiz Ke arteko egunak filmea jaisten baina ezin izan dut... baten batek daki non egon daitekeen jaisteko aukera? mila esker zuon laguntzagatik...

burrundaie



burrundaie


bilbao62


maider321

Ezin dut pelikula jaitsi, norbaitek lagun iezadake link baten bidez edo e-mailez pelikula bidaliz? Pelikula ikustea asko gustatuko litzaidake!

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.