Ipar haizearen erronka (1992) [DVDRIP/DVD9FULL]

Sortzailea zumarra, 2012ko Maiatzaren 02a, 14:27:18

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

zumarra

IPAR HAIZEAREN ERRONKA (1992)




Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: Euskal Herria
Generoa: Fantasia, Abentura
Urtea: 1992
Zuzendaria: Maite Ruiz de Austri, Carlos Varela, Juan Bautista Berasategi
Gidoia: Gregorio Muro, Carlos Varela, Maite Ruiz de Austri, José Ángel Muñoz
Argazkia: Eduardo Elósegi
Musika: Alejandro Massó
Ekoizleak: Euskal Pictures International, Eskuz Animation Studios, ETB
Sinopsia: Aspaldi, Mi'kmaq indiarrek eta euskal marinelek, elkarlanean, botere izugarrizko Ipar Haizea giltzapetu zuten. Orain, Atanasiok, XVII. Mendeko europear inozo bat, botere hori askatu nahi du. Hori ekiditeko indiar horien ondorengo batek, Watuna, eta euskal marinel horien ondorengoak diren Ane eta Peiotek, Atanasio maltzurra garaitu beharko dute, honek bere helburua lortu baino lehen.
Nota Filmaffinityn: 6.3



1. Aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 70 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 1,93 GB
Erresoluzioa: 540p
Esteka [MEGA -ONLINE]
*Nahiz eta online ikus daitekeen, film erdian MEGAren datu muga gainditu duzunaren abisua agertu eta filma eten daiteke, beraz jaistea gomendatzen da*



2. aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 70min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 700MB
Erresoluzioa: 480p
Estekak (Google Drive) (5GB)
Spoiler

Estekak (Cloudup) (5GB)
Spoiler


baronluigi

Filme honen DVDa badaukat. Bertsio hobeago bat ripeatu eta igotzen saiatuko naiz.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Godelet

G o d e l e t

zumarra


jbolivar


jonnydbz

Hola antes de nada. Parece que hay enlaces rotos, por lo tanto de momento no se puede. Tal vez alguno lo vuelva a subir.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

burrundaie


jbolivar

kaixo!! milaesker igotzeagatik. 2arren zatia daukazue? ipar haizearen itzulera? my upload problemak ematen ditu eta foretan ezabatuta dagoela esaten dute. Eskerrik asko

burrundaie


baronluigi

Hor duzue DVD OSOA CLOUDPaera igota. JDOWNLOADER bitartez jaitsi daitezke, loturak eskuz gehituz eta ANALISIS SAKONA aukeratuz, abisua ematen digutenean. Ondo izan. :tiroegin:

burrundaie

Aupa! Saiatu naiz Cloudupeko estekak jaisten, baina J downloaderrek ez dizkit onartzen;  ez dira programara aldatzen, alegia. Zuei ere horrela gertatzen zaizue? :wow:

Ainz

Nik modu  hontan lortu dut.

1 - Esteka guztiak kopiatu.
2 - JDownloader-en "Archivo"->"Analizar Texto con Enlaces"
3 - "Continuar" botoiaren ondoan dagoen triangelu beltzari sakatu eta "Iniciar Análisis Profundo" aukeratu.

burrundaie

Eskerrik asko Ainz! Azkenean lortu dut, zeuk esan bezala, jaisten jartzea.  :pozik3:

baronluigi

Aipamenaren egilea: burrundaie  Noiz: 2016ko Otsailaren 28a, 20:55:54
Eskerrik asko Ainz! Azkenean lortu dut, zeuk esan bezala, jaisten jartzea.  :pozik3:

Nire azken mezuan jarri dut fitxeroak nola gehitu xD :txistu2: